Jump to content

Motorul se tureaza singur


cosmin2000us
 Share

Postare recomandată

Salut , tot incerc sa dau de cap la o problema care ma tine de cateva luni. Inca nu am ajuns la un service pt ca inca nu stiu spre care sa ma indrept . Poate cineva ma poate ajuta : cand merg ( am observat ca se intampla cand se incalzeste motorul ) cam la 2000 de ture cand o accelerez se tureaza singur motorul pana in 3000-3500 pt 1 sec si apoi isi revine instant . Are cineva ideea cam care ar fi problema? Turbina, ambreajul ? Va rog sa ma ajutati care v-ati lovit de aceasta problema . Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil trebuie curatata clapeta de acceleratie si apoi adaptata cu VAG - COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe detalii! Poate fi si kit-ul de ambreiaj daca se tureaza in gol (fara a creste viteza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la clapeta pt ca la relanti e ok . Probleme imi face doar cand o accelerez si cam la 2000 de ture . 


Detalii? Pai daca o accelerez usor cand e pe la 2000 de ture se duce in 3000 -3500 o secunda si apoi isi revine, doar se ambaleaza motorul fara a prinde viteza. Daca calc mai mult pedala se aude si un zgomot ( troncanit , tzacanit nu stiu cum sa il descriu ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tot ce poti la ambreiaj ... incarca masina 5 6 flacai si incearca sa urci o panta mai abrupta fara avant prea mare ... la turatie de pana in 2000 ture ... te costa doar motorina si berea la baieti ... ca nu`i scoti degeaba din casa...

 

Dupa asta ... ne dai raspuns si trecem mai departe la alte verificari ... o luam babeste ...

 

Poate fi niste ulei unde nu trebuie pe la ambreiaj  ... daca zici ca se intampla doar atunci cand motorul este cald ...  verifica si presiunea de ulei ... daca ai cum  ... sunt multe de verificat .... vezi daca ai scurgeri de ulei intre motor si cutie ...

 

De la turbo nu prea are cum sa fie ... pt ca masina nu accelereaza in schimb turatia creste ...

Modificat de rtanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I think i'am going crazy :)). O sa incerc sa o testez . Mi-a testat-o un coleg si mi-a zis ca ar fi un inceput de sfarsit de ambreiaj. Poate mai au si altii pareri sau au mai intampinat problema asta . Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inteles ceva, in sarcina ti se tureaza, cu masina in mers baga in viteza? atunci e ambreiajul tocit 100%.

clapeta murdara, nu, daca ai diesel, la benzinare mai aparea uneori problema asta,dar in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cand sunt in mers se tureaza , dar numai in treptele superioare si numai cand e cam pe la 2000 de ture .Se ambaleaza motorul in 3000 fara sa accelereze , si daca o acclerez mai brusc se aude si un zgomot troncanit :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa verifici ansamblul ambreiaj + volant . incearca sa ii dai "talpica"  treptele 1-2-3 de vreo 3-4 ori si apoi pleaca de la semafor cu 1, daca urca in ture desi nu pleaca de pe loc, e clar. sau daca nu, ce a sugerat colegul mai sus cu vreo 4-5 flacai la un deal, sigur iti vei da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Troncanitul vine dinspre motor . Nu prea imi dau seama pt ca face numai in mers si cand o accelerez mai puternic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dar gandeste logic! Nu iti dai seama ca nici o masina din lume nu poate sub nici un motiv daca este in viteza sa se tureze motorul fara a creste si viteza masinii, decat daca patineaza ceva? Rotile pe gheata, sau ambreiajul, fie ca este uzat sau contaminat cu ulei sau tii piciorul pe el. Ce atata vorbarie? Nu pot fi alte pareri in cazul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult . Intreb si pe aici pt ca am fost si la niste mesteri olari :)) care se numesc mecanici si mi-au zis de turbina,debitmetru niciunul ambreiaj. Un coleg de munca mult mai vârstnic căruia nu i-am dat bani ca la mecanici mi-a spus ca e destul de sigur sa fie ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Mecanicii nu ti-au spus de ambreiaj pentru ca nu te-ai exprimat bine. Le-ai spus ca motorul se tureaza si ei au inteles ca tu stai langa masina si deodata auzi cum motorul se accelereaza singur. Trebuia sa fii coerent, clar si concis ca in exemplul urmator: Merg cu masina normal, in viteza 4-a cu 2000 de ture si vreau sa accelerez. Accelerez, si aud cum motorul se tureaza, vad turometrul cum creste, dar viteza masinii nu se modifica, adica stalpii trec la fel pe langa mine.  Atunci orice mecanic ucenic sau amator ar fi spus ca patineaza ambreiajul. ( vezi sa nu tii piciorul pe el sau sa nu curga ulei pe el ca-l schimbi degeaba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt mai varza :). Sa curga ulei pe el de unde ? Sau sa tin piciorul pe el cum?

Chiar nu fac misto dar nu inteleg .

Merci

Modificat de cosmin2000us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pai in primul rand ai fost rugat sa dai detalii. Ai spus acelasi lucru fara sa fii coerent adica nimeni nu intelege ce faci. Cand se tureaza masina, ea  este in viteza sau merge din inertie/sta pe loc? Nu intelegi cum poti sa tii piciorul pe ambreiaj? Uite asa bine, sunt oameni care isi odihnesc piciorul pe pedala de ambreiaj, asa il tin ei si se mira ca de ce la 5000 Km s-a uzat si la altii tine 400.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina face asa in mers cand e in viteza, nu cand e pe loc  . Si nu tin piciorul pe ambreiaj din relaxare pt ca mi s-a spus ca asa se duce .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dupa ce rezolvi problema, sa ne zici si noua ce a avut de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi uite aici ce zice omul asta in prima postare, si mai coerent decat atat ce doresti, omul e destul de clar

 

cam la 2000 de ture cand o accelerez se tureaza singur motorul pana in 3000-3500 pt 1 sec si apoi isi revine instant

 

deci lui ii sare acul de la turometru ptr o secunda in sus apoi revine in pozitia de unde aplecat.

 

deci intr-o secunda  un motor de 90 ce cai nu poate  creste viteza cu 20 km/h

 

si daca ar fi ambreiajul  ar continua sa patineze  deoarece el nici nu lasa pedala de accelerati

 

 

 

Asa ca cel mai sigur ar trebui inceput cu un control la ptentiometru pedalei de acceleratie, apoi un control la turometru   etc  cert este  ca la el este ceva pe fond electric , deoarece un ambreiaj se manifesta ceva mai lung, nu numai o secunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul cate bordee atatea obicee :)) , mai astept pareri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar parerile nu iti rezolva problema....

 

Poate poti incepe si tu cu un log ceva in asa fel sa poti oferi mai multe date, cine stie ... asa explicatii si nu pe intelesul tuturor.....

 

Asteptare Frumoasa...Si un Hristos a Inviat!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , saptaman asta o sa ma duc oficial la inca o verificare sa vedem ce si cum. Anunt aici rezultatele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi la reprezentanta si iti pun testerul pe masina sa le spui sa verifice si contactul de la pedala de ambreiaj cred ca e F36, deoarece si acest contact este un candidat fierbinde ptr defectiunea care iti apare.

 

Normal rolul lui este de a reduce cantitatea injectata, si de a decupla cruise control-ul dar in momentul cand acest contact este defect poate deranja acceleratia, se poate testa cu VCDS si pretul nu este exagerat.

 

In cazul cand masina ta este automata nu lua in considerare acesta postare!!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va multumesc pt opinii, am rezolvat problema. Era ambreiajul asa cum banuia toata lumea. Schimbat 350 ron , kitul 800 ron . Placerea de a da banii pt reparatia masinii nelimitata :))))) VISA nu MASTERCARD 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!