Jump to content

Inlocuire bujii incandescente Passat 3C5 motor BMR


dorin_sb
 Share

Postare recomandată

De cand a dat frigul, la pornire dimineata sunt mici probleme, am dedus ca ar trebui sa schimb bujiile incandescente, masina are 175.000 km, bujiile fiind cele originale, am cumparat NGK D-Power 55, 90 € setul de 4 bucati, intrebarea este daca le pot schimba eu acasa sau trebuie sa apelez la service specializat, poate are cineva un tutorial, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie mare grija cand le dai jos pe cele vechi se pot rupe ca sunt calate in motor...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand le pui pe cele noi da nu uiti sa le dai pe filet cu vaselina speciala care vine setul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca problemele vin de la bujii? Bateria este in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii sigur ca bujiile sunt de vina, fa o scanare cu VCDS pe modulul engine si acesta iti va spune daca una sau mai multe sunt defecte (intrerupte). Daca nu dispui de VCDS, poti sa verifici bujiile in felul urmator:

1. Scoti mufele de pe bujii.

2. Iei un fir (cablu), un capat il legi la plusul bateriei, iar cu celalalt capat atingi fiecare bujie in parte.

3. Daca in momentul atingerii bujiei cu firul, face scantei, atunci bujia este buna.

4. Daca in momentul atingerii bujiei cu firul, nu face scantei, atunci bujia nu este buna (intrerupta, defecta).

Mai ai posibilitatea sa le verifici cu un aparat de masura (multimetru) astfel:

1. Scoti mufele bujiilor.

2. Setezi multimetrul sa masoare continuitatea.

3. Un pol al multimetrului il pui pe bujie, iar celalalt pol al multimetrului il pui la masa pe motor oriunde.

4. Daca multimetrul indica continuitate, atunci bujia este buna.

5. Dca multimetrul nu indica continuitate, atunci bujia nu este buna (intrerupta, defecta).

Succes si spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca bujia este de 5v sau 7 V ( cum e cazul la BMR)  tot la baterie se verifica? 

 

la 175.000 km se schimba direct bujiile, chiar daca nu dau erori.

 

Pentru inlocuire trebuie demontat capacul de chiulasa ( asa e la astae cu 16 valve)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 140k si la reprezentanta mi-au zis ca sunt bune. De ce ar trebui sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreun motiv anume pentru care bujiile ar trebui schimbate la 175000 km? Eu nu stiu, dar daca ar exista o explicatie, chiar am vrea si noi sa stim. Eu am 240000 km la un B5 din 2001 si bujiile sunt bune, a pornit foarte usor tot timpul in fiecare iarna si acum porneste la fel de usor si nu am de gand sa le schimb decat atunci cand vor ceda ele. Chiar sunt foarte curios cand vor ceda.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am renuntat sa fac eu operatiunea, bujia este subtire si pare foarte fragila, am decis sa o schimb la un service, de oameni cu experienta.

2 bujii sunt arse.

Atasat si o poza cu bujia.

post-102635-0-44143600-1385453525_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu o problema cu bujiile la Passatul meu b6 3c , de cand am cumparato avea martorul galben de la motor aprins, fostul proprietar imi spusese ca sunt bujiile am fost la Scorpion si mi-au confirmat ca bujiile sunt arse, le-am schimbat cu Beru dar dupa 3000 km iar mi s-au ars  2 din ele de pe cilindrul 2 si 4 , le-am schimbat din nou in IT la VW , iar acum dupa 500 km iar mi s-a aprins martorul  de la motor . ar fi ceva ce imi arde bujiile ca nu mai stiu, mentionez ca masina nu a stat la temparaturi mai mici de 8 grade iar pe tester nu da nimic. Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu aceeasi problema ma confrunt si eu in 2 saptamani mi-au picat/schimbat 5, acum iar am arasa una.. motor bkp ,bujii beru

.initial am schimbat pe rand cilindrul 1 apoi 3 ulterior 2 si 4 (amandoua odata) , din nou cilindrul 2 si acum am iar bujie arsa pe cilindrul 4....sa fie vre-un releu cu probleme sau bujiile de vina?! mentionez ca le-am schimbat ultima data acum un an cu injectorele si cablajul in service si nu am avut probleme pana acum aproximativ 3 saptamani ...exista mai multe feluri de buji? volti diferiti sau de genu....va rog orice sfat este primit cu bratele deschise...

p.s. bujiile inainte de montare le-am verificat pentru una/doua secunde cu un redresor sa ma asigur ca sunt ok...nu m-ar deranja "mil-on" aprins dar masina cand are o bujie arsa imi porneste foarte urat zgomotos si cu fum si nici motrul nu merge cum trebuie in primul km 

Modificat de GEOMANBLACK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil update soft ecu si bujii pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzama bysus aceasta operatione se poate face si cu   vag com  vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Se poate face cu VAS, sau altele asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca stiti pe cineva bun care se pricepe la care au mai apelat si altii si au plecat multumiti, astept cu mare placere , eu sunt din Galati.

Modificat de ciachy21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei doi de mai sus de aveti bujii arse, masinile cred ca vin din fabrica cu bujii NGK de 7,7V si voi punetu beru de 4,4V si de aceea de tot arde. Incercati sa comandati bujiile dupa seria de identificare a masinii nu dupa tipul masinii si vedeti daca din fabrica va vin masinile cu bujii de 7,7V.

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
ovidio2_materassi

Respect baieti :) Eu, gandindu-ma la cei peste 180 000 km pe care-i are masina, fara a da ink  nici o problema, mi-am dat deja comanda de 4 bujii Bosch. Singura problema minora sesizata e k se simte putin relantiul k balbaie, asta pana se incalzeste.

Acu caut si eu un tutorial la schimbatul bujiilor la passat B6 din 10/2010, motor CBAB. Ma poate ajuta cineva? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!