Jump to content

scoatere catalizator tdi....turbo ok?


Tevez
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi,

Am in plan scoaterea catalizatorului dar am citit pareri diverse, unii spun ca dauneaza turbinii prin faptul ca ar rezulta o lipsa de suprapresiune, ceva de genul....E adevarat? Exista o legatura intre cat si turbo la diesel? Stiu ca sunt destui din generatia golf 4 care au facut "operatia", e o reusita pe termen lung?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de ce doresti sal scoti...va fi mai galagioasa un pic in rest daca este destul de infundat sar putea sa  simti ca tractorasul va fi mai vioi in ture mici....iar cu lipsa de suprapresiune nu are nici o treaba asta doar daca ai fi pus o evacuare foarte mare in diamtru contrar volumului mic de gaze iesit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa de contrapresiune nu de suprapresiune .

Nu cred ca se intampla ceva rau doar ca va scoate fum mai mult si ca motorul va urca mai repede in ture .

Dar de ce vrei sa-l scoti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate Adrian.... de fapt nici fum probabil daca nare vreun soft facut doar ca vor mirosi un pic mai persistent gazele de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il scot pt ca ceramica zdrangane si vreau sa merg asa sa vad cum e macar o perioada dar nu vreau sa stric ceva.....mai ales turbo, in rest nu-mi fac griji cu zgomote, fum, gaze....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tevez presiunea in turbo trebuie sa fie mai mare decat presiunea uleiului ce unge turbo!!!

 

Daca tu scoti catul presiunea in turbo v-a scade ceva astfel incat poate apare o infiltrare de ulei  de la axa turbinei.

 

MAsina este a ta , eu nu vreau sa iti spun ce sa nu faci, ci vreau sa iti spun la ce sa te astepti.

 

In general sunt contra pieselor SH dar in cazul tau un cat SH ar putea fi o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune

 

Fizic, nu e posibil ceea ce spui tu. Asta ar insemna ca turbina baga presiune si in circuitul de ulei din motor, ceea ce ar crea o contrapresiune in pompa de ulei, ce ar duce la distrugerea ei plus a altor componente din motor.

 

La relanti presiunea uleiului este mai mare decat cea a aerului de pe admisie, iar daca teoria ta e corecta, inseamna ca daca las motorul la relanti o ora, o ia pe ulei.

 

Scoate catalizatorul linistit. Eu am cumparat masina cu catalizatorul golit si nu am nicio problema la turbina.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MRC,

 

fara sa facem prea multa valva, pe axa turbinei mai sunt si doua un visco"semering" sau segment cum ii zic unii, intre cele trei presiuni, evacuare, ulei si admisie este un echilibru strans deja un EGR suspendat deranjeaza acest echilibru facand sa creasca cantitatea uleiului ce se infiltreaza in admisie.

 

Intra pe Garret.com si vei gasi explicati, eu ma duc sa vad un film decat sa iti explic, si la urma urmei fiecare merge pe banii lui si mai e si democratie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai ramane din tehnologia germanana daca scoateti DPF,catalizator,EGR,immo....etc??? Nu e mai usor sa vinzi masina si sa-ti iei o dacia ? 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!