Jump to content

problema cu siguranta la pompa de benzina


nigger
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor, am si eu o problema, de curand mi se tot arde la simpla punere a contactului siguranta de la pompa de benzina. Releul functioneaza, la fel si pompa, am schimbat cablajul, de la pompa la panou si tot asa imi face... cred ca am ars vreo 20 de sigurante de toate puterile. Daca ati mai avut probleme cu asa ceva sau ati auzit, va rog sa imi spune.ti si mie. Masina e un vento 2.0 8 vlave din 93.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da tot se arde, am impresia ca e un scurt prin panou ...parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da


am incercat toate variantele...nu stiu ce sa-i fac...ai vreo idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta e schema http://www.motor-talk.de/bilder/golf-3-16v-turbo-g32519474/patatron-wiring-diagram-16v-na-hall-i203701569.html

releul acela alimenteaza si incalzirea sondei lambda, nu cumva ai scurt pe acea ramura?

 

Pica asta pentru ca ai spus ca si cu releul scos sare siguranta. Ce numar e siguranta in tablou?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa iti spun de pe schema asta!! prea putin o inteleg. la mie e sg 18 de la portiera spre schimbator!! dar m-am uitat mai bine pe schema si am vazut cum sunt legate!problema e ca in momentul in care pun contactul pana sa ii dau sa invarta imi arde siguranta! in ideea asta ar trebui sa verific mufa care intra in sonda lambda nu?


imi poti lasa nr tau de telef poate asa o sa ma ajuti mai bine!daca ne si auzim!ms tare mult


0755926096 asta e nr meu da-mi un beep si te sun eu ca ies din casa putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa si firul, dar totusi spui ca se arde siguranta si cu releul scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aia zic, da-mi un beep sa vb. ca asa nu prea inteleg multe:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok atunci spune-mi te rog ambele variante ..daca se arde cu releul scos ce poate fi si daca se arde fara releu e aceeasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu releul scos nu prea are cum sa se arda, pentru ca din ce scheme am vazut eu curentul trece mai intai prin contactele releului si apoi prin siguranta catre pompa si sonda lambda. Scotand releul practic siguranta nu trebuie sa pateasca nimic dar nici pompa si incalzirea sondei nu vor fi alimentate. Totul e sa scoti releul care trebuie.

 

 

Ramane sa verifici ramura care dupa siguranta se duce la sonda lambda.

 

Ai spus ca ai schimbat cablajul de la pompa la panou.

 

Verifica si cablajul de la panou la sonda lambda sau de la sonda lambda spre panou. Vezi sa nu fie ros/topit si sa dea la masa pe undeva. 

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles ..am vorbit cu un electrician si tre sa apara maine sa vada ce e exact. sper sa rezolv ceva. ms tare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am  fost azi la masina si cu releul scos nu imi arde siguranta...insa am scos si mufa de la sonda si tot mi-o arde...ca electricianul nu a ajuns inca.mai astept putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din tot ce am discutat pana acum se pare ca firul care pleaca din panou pana la sonda lambda da la masa pe undeva, asta pentru ca cel catre pompa de benzina zici ca e inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cam asa ar trebui sa fie idee e ...cum descopar firul de la panou la sonda? ca prin exteriorul masinii e greu sa urmaresc firul!ca sunt tot 4 fire! si ar trebui sa scot mufa din panou sa ii tai alimentarea, dar nu stiu cum sa o gasesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar care e mufa sondei din panoul de sigurante, cum o gasesc?asta era intrebarea:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam de mufa de la capatul sondei nu cea de la panou, din panou tot rosu/alb trebuie sa iasa, iar pentru pompa de benzina rosu galben.

Stii cumva ce cod motor ai? Cutia e manuala?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2e manuala. pai am scos mufa de la capatul sondei. si tot asa facea.e o mufa cu 4 pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!