Jump to content

Presiune mare pe circuitul de racire Golf 1 1.6 Diesel CR


SmoKeyBv
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu golfuletul meu diesel din 81.De cand am cumparat masina imi tot da apa pe afara, si nu vreau sa fac o prostie sa desfac motorul degaba, inainte avea radiator normal de diesel dar l-am schimbat cu unul de turbo diesel.

 

Cand temperatura ajunge la 90 de grade in bord, imi da apa pe afara sau cand opresc motorul. pana la urma am schimbat busonul de la vasul de expasiune cu unul de audi si nu-mi mai curge dar furtunele se intaresc foarte tare; tin sa precizez ca am radiator de turbo diesel cu termocupla de turbo diesel, am pus termostat nou (ca nu avea).

Tin sa precizez ca motorul porneste foarte bine sta la relanti bine dar scoate un fum albastru la acceleratii mai puternice (segmentii probabil) si se incalzeste foarte repede apa.

 

Ma gandesc ca poate e ..

 

1. Termocupla, cred ca nu porneste ventilatorul cand trebuie si din cate am inteles e diferenta de temperatura fata de un diesel normal si unul cu turbina (dar am auzit ventilatorul pornind) dar nu se explica presiunea pe instalatie.

 

2. Garnitura de chiulasa, dar nu am observat ulei in apa sau apa in ulei(spuma). Ma gandesc ca poate e fisurata garnitura de chiulasa in dreptul unui canal pe unde e lichidul de racire  si imi baga presiune pe instalatie dar ar trebuii sa-mi bage si ulei pe instalatie si viceversa.

 

3. Am observat o lipitura pe blocul motor intr-un colt in partea stanga unde se imbina chiulasa cu blocul motor de culoare galbena (ma gandesc ca e poxipol sau ceva de genul) si ma gandesc ca poate a obturat un canal pe unde trece lichidul de racire.

 

 

Astept pareri, sugestii. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In proportie de 90% ai una din camasi cu o mica fisura ,care la cald se dilata!

Desfa motorul si analizeaza cu mare atentie fiecare cilindru sunt mai mult decat sigur.Am patit acelasi lucru la Golful 2 diesel , dar din pacate am ajuns la verdictul asta dupa ce i-am schimbat 2 garnituri de chiulasa,tot sistemul de racire,la mine din cauza presiuni pe furtune imi spargea cate un furtun,de fiecare data altul.

 

Bafta iti doresc,dar sunt sigur ca vei rezolva problema cu putina atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa iei o solutie de curatat instalatia de racire  si verifica si termostatul inainte sa defaci motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat este garnitura de chiulasa.

Asa am patit si eu, m-am tot chinuit cu furtune plesnite, vas expansiune plesnit, si pana la urma a cedat garnitura si-mi arunca apa intre chiulasa si bloc motor.

A fost bine ca a cedat garnitura ca asa m-a scutit de chinuiala. Tot ziceam ca nu e garnitura ca nu aveam ulei in apa.

La inceput m-a speria gandul inlocuirii garniturii, acum as schimba-o periodic la cava ani, sa nu mai patesc ca inaite.

Si am schimbat-o singur, si a fost primul motor desfacut si prima distributie pusa de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu motor CR ....  dupa 3 garnituri de chiulasa schimbate in jumate de an si doua termostate l-am dat la Fe vechi.  Simptomele erau exact ca cele intalnite de tine:  presiune mare in sist. de racire, furtune ce se spargeau ca la balamuc, vas de expansiune crapat, etc.

 

Aceste blocuri sunt cu probleme sunt ceva mai slabe din multe pct de vedere (bloc, prezoane ce tin chiulasa, grosime chiulasa etc ) - ulterior VW a corectat aceste probleme la blocurile motor 1.6 aparut dupa '83...

cireste topicurile astea de la strainezi:

http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?PHPSESSID=25a8b4b4f45f57b9123d17dc6c15331b&topic=21948.0

http://www.vwdieselparts.com/forum/viewtopic.php?t=10519

 

si articolul asta:

http://mk1diesel.weebly.com/engines.html

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri !

 

Termostatul iese din ecuatie yoh01.. posibil sa fie circuitul infundat, cand am cumparat masina nu avea termostat si la fel facea.

 

Foarte posibil sa fie garnitura de chiulasa sau o camasa fisurata cum au spus colegii nik87 si claudiumarin. Ma gandesc ca poate termocupla care e de turbo diesel e cauza, nu deschide la temperatura care trebuie si pana atunci se fac aburi si asta rezulta presiunea (a fost raspunsul unui prieten).

Cand am cumparat masina avea ventilatorul pe manual (buton) si dadeam drumul inainte sa ajunga la 90 de grade si nu aveam problema sa-mi dea apa pe afara(doar cand uitam sa-l pornesc:p ), de multe ori apa fierbe si da pe afara si ventilatorul nu porneste si plus pe vremea asta cu ventilatorul de turbo diesel care e mai mare si mai e si frig ajunge apa in conditii de mers lejer timp de 2km la aproape 90 de grade acul de la apa.. asta e din cauza garniturii de chiulasa cred.

 

Din ce am inteles din topicurile alea komissar este ca pot schimba prezoanele stock care sunt de 11mm cu cele de 12 mm daca sunt slabite dar daca am probleme cu blocul motor si trebuie schimbat si o sa-l schimb cu unul mai bun, daca chiulasa e in stare buna pot sa o pun pe alt bloc gen JK cum are claudiumarin ?

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten de-al meu a patit la fel si ne-am apucat si am dat chiulasa jos si am ramas uimit cand am realizat ca garnitura care era pusa avea gaurile prin care trece apa din cilindri in chiulasa foarte mici si 4 din ele erau infundate,se adunase foarte multa rugina acolo,doar am curatat tot am bagat apa prin gauri si am scos mizeria am suflat bine si apoi am luat alta garnitura noua victor rainz cu gaurile asa cum trebuie sa fie, am pus garnitura si antigel roz g12 si de atunci functioneaza masinuta aia fara nici o problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!