Jump to content

Pornire corecta doar din a doua cheie


cipirila27
 Share

Postare recomandată

denumirea de la OMV de 100max-nu-stiu-cum este o chestie de marketing, daca citesti la pompa o sa vezi ca are doar co98.

in manualul masini mele scrie (din memorie): a se folosi benzina cu minim co98 (pentru a preveni detonatia), dar se poate folosi si benzina cu co95 cu perfomante al motorului mai reduse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca cifra octanica mai mare isi spune cuvantul. Am alimentat toata luna decembrie pana acum 3 zile numai cu Top 99 de la Petrom si skoda fabia mea a pornit la prima cheie indiferent de vreme, temperatura si orele indelungate de nepornire. A stat si 24 de ore fara sa o pornesc si acelasi rezultat, la prima cheie , fara balbaieli, sau rateuri a pornit perfect normal. Precizez si faptul ca stilul de mers in conditii de ger si zapada a fost unul foarte bun.

Acum 3 zile am zis sa fac o mica economie, de 36 de lei mai exact, si am facut full cu 95 tot de la petrom. Functionarea motorului s-a schimbat radical, motorul nu mai trage asa de bine, porneste la a 2-a cheie sau a 3-a, si apar fluctuatiile de turatie la relantii si parca suna altfel motorul atunci cand este turat. Suna de parca este "sugrumat", se chinuie sa traga si suna mai chinuit atunci cand turez motorul pana la 3000 RPM. O sa folosesc si un aditiv pt benzina sa vad daca se schimba ceva la functionarea motorului si o sa revin cu un raspuns

De acum , pe perioada gerului o sa alimentez doar cu 99, am fost super multumit de rezultate. Iar in celelalte 3 anotimpuri o sa alimentez cu 95 si ocazional o sa folosesc aditiv pt benzina in perioada asta. 

Modificat de Giulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am alimentat si eu cu OMV 100 ultimele dati si intr-adevar porneste mult mai usor;

la -26 grade tot a trebuit sa ii dau 2 chei :P

la -10 grade a luat-o din prima :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Neata baieti,

Am o skoda fabia 1.4 16v care am tinuto pe dreapta 2 saptamani intr-o parcare subterana si care a pornit fara probleme(masina a fost pornita odata la 3-4 zile )

Acum cand am inceput sa circul iar cu masina porneste dimineata numai la a 2 cheie, la ce as putea sa ma uit.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari din nou,

a mai trecut un an si problema pornirii doar la a doua cheie a reaparut.

Daca las electromotorul sa invarta pana porneste (cam 15 sec), dupa aprox. un minut moare motorul fara sa intervin la nici o comanda a masinii.

Intreb: este cineva din Brasov care ar putea sa imi verifice injectoarele (de scurgeri, injectie neuniforma)?

Ma gandesc sa verific si aspectul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cereri de servicii avem arie dedicata, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/11/2017 at 1:06 AM, gmarius86 said:

Salutari din nou,

a mai trecut un an si problema pornirii doar la a doua cheie a reaparut.

Daca las electromotorul sa invarta pana porneste (cam 15 sec), dupa aprox. un minut moare motorul fara sa intervin la nici o comanda a masinii.

Intreb: este cineva din Brasov care ar putea sa imi verifice injectoarele (de scurgeri, injectie neuniforma)?

Ma gandesc sa verific si aspectul acesta.

N-am mai vorbit noi si anul trecut ca e din cauza carburantului? Mergi din nou cu co98. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci, aceleasi teste trebuie facute ca si anul trecut: intr-una din dimineti, sa amorsezi de 2-3 ori punand contactul de 2-3 ori si apoi sa o pornesti, daca porneste bine, este posibil sa fie impuscat un oring de la injecotare, se afla unde intra furtunul de la benzina in "teava" pe care sunt montate injectoarele.

Daca nu porneste bine dupa 2-3 amorsari, problema este din alta parte :(

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari, am "verificat" injectoarele cu metoda din clipul de mai jos:

 

Jeturile sunt uniform difuze, nu am observat vreo problem.

In schimb, sonda lambda 2, cea cu patru fire, imi indica o tensiune de 10 ori mai mica decat sonda lambda 1.

Am citit pe internet ca diferenta intre cele doua valori citite nu ar trebui sa fie atat de mare (corectati-ma daca gresesc).

Nu am poza la indemana cu masuratorile, dar informativ:

Lambda 1 valoare:  0.495V

Lambda 2  valoare: 0.045V

(valori aproximative)

Sunt normale aceste valori?

Nu exista coduri de eroare stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tensiunile trebuie sa varieze la Sonda 1 intre 0 si 1000 mV (lean to rich in functionare Closed loop. Sonda 2 trebuie sa aiba o valoare fixa in general, aratand ca toba catalitica isi face treaba si depolueaza gazele. Daca sonda 2 oglindeste valorile sondei 1, inseamna ca gazele nu se modifica in catalizator si o sa ai eroare p0420 - eficienta catalitica redusa. 

daca nu ai erori, sondele functioneaza bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutari din nou!

Cred ca am rezolvat problema pornirii greoaie. Am inlocuit motorasul de la pompa de benzina, acum porneste la sfert. 

De ce nu l-am inlocuit pana acuma? Am citit pe alte forumuri diversi care ar fi schimbat pompa de benzina dar tot nu le-a disparut problema. Acuma, eu cred ca marea majoritate au schimbat pompa cu una din dezmembrari sau au si alte probleme si de aceea au ramas cu problema pornirii. Nu am schimbat intreaga pompa deoarece este destup de scumpa (peste 300 RON).Am cumparat doar motorasul, 105 RON. De trei zile masina pornete fara probleme, sper sa o tina naravul. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru feedback, speram sa fie de ajutor si altor colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

revin cu info. a trecut o perioada iar temepraturile au variat de la -10 grade, la +25. masina porneste la sfert de cheie pe toata plaja de temperaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara!

Am si eu o problema cu un Golf 4 diesel si va rog care va pricepeti sa ma ajutati si pe mine....

Problema consta in faptul ca atunci cand pornesc masina cand este calda si am oprit undeva si plec la scurt timp trebuie sa pun contactul de 2 ori ca sa porneasca.

Dimineata sau dupa ce o las sa se raceasca porneste la sfet de cheie....

Am tot cautat sa rezolv problema si nu stie nimeni.

Va rog o parere daca stiti.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aci povestim de Fabia deci nu vei primi raspuns. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!