Jump to content

Pornire corecta doar din a doua cheie


cipirila27
 Share

Postare recomandată

aceasi problema o am si eu ca si user-ul cipirila27.cat a fost sezonul cald pornea la prima cheie de cand a venit sezonul rece porneste doar la a doua cheie.pot mentiona ca problema apare daca masina sta peste 6 ore.daca o pornesc pana in 5,6 ore chiar daca este rece afara motorul porneste la 1 cheie.au fost schimbate bujii,curatat clapeta acc,filtre...masina este skoda fabia an fab 2002 motorizare 1.4 16v 75cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am reusit sa pun un tester pe masina. Am cumparat un mic adaptor wi-fi ce se infige in portul obd2 al masinii si te conectezi cu telefon/tableta/laptop la el binenteles prin wi-fi.

Am reusit sa vad ca am tensiune dimineata in baterie 11,7v (e de ajuns?) si faptul ca sonda de temperatura trimite diferit informatia in bord fata de ECU, adica in bord ajunsese la 90 de grade dar ECU primea informatia ca inca are 50 de grade apa.

Mai studiez...

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Eu am initiat topicul si am intrat din curiozitate sa vad daca s-a gasit vreo rezolvare.

  Inca nu..am mai facut cercetari, am mai schimbat una alta la masina de atunci...trebuie eliminate toate cauzele ce nu tin de temperatura! Eu am problema asta de 4 ani in fiecare sezon rece...din octombrie pana in martie aprox. Mi-a intrat in instinct atat de mult gestul de a da prima cheie doar un sfert si a doua complet, incat vara greu ma dezobisnuiesc :)

   La reprezentata Skoda nu i-au dat de capat si eu nu pot lasa masina acolo peste noapte  sa o porneasca ei dimineata cu testerul pus..Ce o sa fac cat de curand? o sa trebuiasca sa imi inlocuiesc bateria ca dupa 4 ierni da semne de oboseala accentuata. Si o sa vad daca cu una noua, de data asta Bosch sau Varta o sa faca la fel. Zic asta pt ca recent m-a lasat bateria si a trebuit sa o pun pe redresor. Pur si simplu nu invartea deloc electromotorul dupa 5 zile de stat in parcare la aprox 1-2 grade afara. Am pus o baterie bosch de pe alta masina a doua zi..si a pornit la sfert, frate! de aceea zic ca e posibil sa fie bateria. Zilele astea o sa incerc sa pun aceeasi baterie Bosch cateva zile sa vad cum porneste dimineata. Desi bateria ce o am acum, o Rombat Silver, si cand era noua parca facea la fel.Zic parca, deoarece sincer nu imi mai amintesc cum pornea acu 4 ani..Promit ca va tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bateria o suspectam si eu, de aceea am pus acel grafic;

Inca nu am rezolvat problema, saptamana asta schimb senzorul managemet motor (sau senzor impulsuri); am inteles ca acest senzor nu genereaza intotdeauna erori datorita functionarii defectuase.

Voi reveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca e problema generala la aceste motoare 1.4 16V. Totusi nu e nimeni care a rezolvat aceasta problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate se pare, nu prea i-a dat nimeni de cap, singurul lucru comun e ca toate aceste motoare au 16v, in rest difera intre ele: unele au o bobina, altele 4, unele motoare au galeria de admisie de plastic, altele de aluminiu; difera binenteles si ECU.

banuiala mea personala ar fi ca ar fi ceva de la tacheti/supape, asta fiind singurul lucru comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema asemnatoare am si eu la motor de 2.0 azm, pompa combustibil si filtru de benzina schimbate, cu toate astea tot porneste greu daca las masina 5 minute nepornita. Simptomele sunt : ori porneste si dupa 1 secunda se opreste ori porneste la a doua sau a treia cheie ori la prima cheie dupa 7-8 sec. am verificat cam tot ce era de verificat o sa schim si senzorul vilbrochen sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta nu-i chiar asemanatoare. La a doua cheie porneste la sfert, pot sa-i dau prima cheie doar un soc si a doua o ia la sfert. Si poate fi pornita din 3 in 3 ore si merge la sfert din prima. Daca e foarte frig afara cu minus merge din prima. E vorba doar de un interval de temperatura undeva intre 0 si 5 grade. Si duar dupa stationare de peste 5 6 ore. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt zile in care porneste la sfert si zile in care are simptomele mentionate mai sus, ori un senzor bagabont ori ceva pe alimentarea cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de vreo săptămână, de când am pus "de 100" , pornirea a fost ....mai rapidă, adică a pornit din prima . Coincidenta sau nu....??? 

On 28.10.2016 at 9:49, cashonly a scris:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bagam de la MOL de 95 , imi fluctua la relanti si pornea la  a doua cheie si inca nu era asa frig afara, de cand bag de la OMV de 100 (de circa o luna) imi porneste la sfert si au disparut si fluctuatiile la relanti.Vinerea si sambata trecuta au fost temperaturi sub 0 in Craiova, a pornit la sfert.

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O idee foarte buna, maine consum toata benzina si pun de 100 avand in vedere ca am gpl si merg mai mult pe gaz, revin cu raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-i drept eu alternez intre 95 si 100 de la omv, cam de 5 zile am bagat de 100 si nu mai am problemele la pornire, mai urmaresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca in continuare folosesc benzina de 100 de la OMV si in dimineata asta la -2 grade a pornit fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate la mine problema inca persista desi am alimentat cu carrera 100, problema la mine pare a fi de pierdere de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca dureaza vreo 100-200km pana se invata ECU cu noua benzina. Sa aveti in vedere asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim CashOnly, o sa incerc si eu cu benzina 98 , pe data de 6 decembrie cand voi lua salariul ii voi face plinul , acum am jumatate de rezervor.

O sa incerc si eu sa vad daca da rezultate , plus ca o sa vina si vremuri mai friguroase si o sa ajute masina la pornire ceva mai mult.

keep in touch ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg de serviciu cu golf pe benzina care si-a pus webasto (chiar azi l-am montat), nu ca sa incalzeasca neaparat habitaclul ci pentru incalzirea motorului, cand vine frigul nu-i sta motorul la ralanti cand e rece.  :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact la mine dimineata la prima cheie porneste parca in 3 pistoane iar dupa 2-3 secunde se stabilizeaza turatia si merge rotund, o opresc imediat si la a 2-a cheie o ia sfert, dupa care in restul zilei porneste fara nicio problema. 

Problema apare doar la temperaturi -2 - +4 grade in rest cand a fost mai caldut a pornit normal, insa cand vor veni temperaturile de -10 -15 grade cred ca va fi mai grav.

Presiune si benzina in rampa dimineata este, ceva de la aprindere ar fi, daca are cineva o idee sau a mai intampinat aceasta problema poate ma ajuta cu ceva detalii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari din nou,

am inlocuit senzorul de management motor (foto) fara nici un rezultat (despre care am discutat intr-un post anterior).

Intre timp am inlocuit si bujiile, la fel, fara nici un rezultat...

Am ramas fara idei :(

274465.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca nu mai este de actulitate subiectul :P; am sesizat acum 2 zile de dimineata ca temperature lichidului de racire indicata la diagnoza era cu 5 grade mai mare decat temperature exterioara (masina nepornita de mai bine de 8 ore). Cred ca voi inlocui din nou senzorul de temperature; nu stiu daca influenteaza diferenta asta pornirea.

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de cand alimentez cu benzina de 100 de la OMV nu mai am probleme la pornire, chiar nu mai schiteaza nimic.

dar pare sa-mi fi crapat sonda lambda (bine circuitul de incalzire da eroare), asta este alta poveste, am tinut sa ma plang si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc anul asta sa fac si eu un plin cu benzina de 100 sa vad daca si la mine da rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zicem si mai sus, ii ia calculatorului cateva sute de km pana se invata cu noua benzina

probabil o sa vezi imbunatatiri (daca e ca la mine, de la benzina) dupa 2-3 porniri dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari si un an nou fericit tuturor!

Am alimentat de 50 RON cu benzina de 100 si intr-adevar dupa vreo saptamana a inceput sa porneasca la prima cheie si la -9 grade.

Singura chestier este ca invarte un pic mai mult, dar porneste intr-un final.

Nu stiu ce sa mai zic, nu prea inteleg logica; daca masina este conceputa sa functioneze cu benzina de 95 si/sau 98(asa este scris pe capacul de la rezervor), de ce iarna vrea 100??!?

In fine...e mai bine totusi asa.

Inca o intrebare celor cu problema din topic:

cati dintre voi aveti montat GPL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!