Jump to content

Bataie in caroserie mk2 dupa swap cu motor 2.0 8v 2e


razzvanu
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi,

 

Am observat ceva foarte ciudat la mine la masina, dupa ce am schimbat motorul cu un 2.0 2e, la viraj dreapta, la viteza ceva mai marisoara, apare un vibrat/tremurat in toata caroseria, ca o bataie.

Chestia asta se intampla doar la viraj dreapta, pe stanga pot intra in curbe cu orice viteza, nu are absolut nici o vibratie.

 

Am pus si jantele de tabla, am mai scurtat din 2 suruburi la suportul de la cutie, ca erau relativ aproape de lonjeron, si am zis ca poate ating acolo, dar nu.

 

Am verificat pe sub masina peste tot si nu am vazut semne ca ar atinge ceva undeva.

 

Am fost aseara pe la un coleg, care a pus un 1.9 tdi pe mk2, si acceasi problema a zis ca o are si el, si crede ca ar fi de la planetara mare, ca e prea torsionata si sta prea fix, dar eu nu stiu ce sa zic.

 

Cand am schimbat motorul, am pus toate tampoanele noi, de mk2 gti, planetarele au ramas cele care le aveam pe 1.3, schimband doar capetele de la cutie cu varianta de 100mm.

 

A mai intampinat cineva simptome de genul acesta ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu dar la 1.6d original si problema la mine era din flansa cu rulmenti care se afla pe planetara lunga, unde se prinde pe flansa cutiei. dupa ce am schimbat-o nu am mai avut probleme. doar cand viram dreapta mai mult facea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cap planetare partea de la cutie zici nu ?

Sa stii ca atunci cand am montat alea, unul din ele parca era putin intapenit, a fost curatat si uns bine cu vaselina si a fost ok, dar cine stie ?

 

Am sa incerc sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu la fel am facut si pana nu l-am schimbat nu am rezolvat

la fel facea doar cand viram dreapta dar cand viram putin mai mult, adica nu doar un pic. in mers nu realizam foarte mult, pe loc il auzeam cum trosnea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe loc nu se aude nimic. doar in mers la condus mai agresiv sa zic asa, cand trag dreapta de volan.

daca intru in viraj larg si nu trebuie sa virez mult nu prea se simte, dar cum e ceva mai stramt am senzatia ca se dezmembreaza ceva, parca ar lovi ceva in caroserie si ar scutura in volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm la mine nu am observar nici o bataie. O sa ii rup franele zilele astea si revin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si fulia de la vilbrochen, cea mica ce antreneaza pompa de servo-directie, eu am pus 1.9 TDI si atinge fulia asta de lonjeron la acceleratie puternica (se ridica motorul dinspre radiator), la fel si la viraj stanga cand sasiul se torsioneaza intr-un fel anume si centrifuga apasa pe amortizorul dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa verific si la fulie dar nu cred ca acolo e problema. servo nu am. (a ramas doar fulia fara pompa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scris ceva interesant mai sus.

Planetarele au ramas cele de pe motorul de 1,3 si le-ai pus direct pe cutia motorului de 2.0?

Caci una e mai lunga si una e mai scurta decat cele pentru cutiile 020 sau 02A...

Daca da, atunci se prea poate acolo sa fie problema..

Dau si eu cu parerea.....

Oricum ar fi, problemele trebuie cautate, asa cum bine ai zis la planetara lunga.

 

Mihai, tu nu ai pus si jugul de G3? Caci ai alt tampon pe spate, deci amortizare mai mica decat ce are el, tamponul de 2 e mai rigid pe spatele motorului, si astfel balansul e mai mic, la TDi e altceva, amortizarea pe tamponul de g3 e necesara.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

archangel, este fix cum ai zis tu. au ramas planetarele de pe motorul de 1.3 doar capetele dinspre cutie au fost schimbate cu varianta de 100mm, dar si aici unul din capete era cam obosit.

am verificat planetarele si cea lunga nu prea o pot misca stanga/dreapta (miscare inspre roata si cutie),deci imi pare ca sta cam fix.

nici nu as vrea acum sa ma apuc de cumparat planetare sa fac probe.

deci are cineva posibilitate sa masoare lungime la planetare de 1.3 mk2 si planetare pt cutiile gen celor de mk3 020

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pastrat jugul de 3 pe care l-am pus amandoi acum vreun an jumate Cornel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina de la firma am patit anul trecut o chestie asemanatoare doar ca uneori se manifesta si cand masina mergea drept, dar uneori si cand viram. Cu greu am descoperit ca capu planetarei dinspre roata avea momente cand se bloca / iesea din articulatie cate 30-60 sec dupa care isi revenea, sunetele erau infioratoare si cu mare joc in volan, e mai putin probabil sa fie cazul la tine, da un mecanic bun isi da seama cu burduful scos daca are uzura mare si exista riscul sa iasa din articulatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa schimb planetara mare, dar sper sa nu fie in zadar.

Stie cineva 100% daca este diferenta intre planetara de pe motor 1.3 si restul de motorizari mai mari?

Stiu ca la swap cu motor de 2.0 se pastreaza planetara de golf 2.

Am mai studiat pe sub masina, tras de una alta, nu imi pot da seama de unde am vibratia  aia aiurea,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Planetarele de 1.6 D de mk2 sunt la fel ca si cele de pe 1.8 benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai vreun suport de motor ,,home made,, acela loveste in caroserie la moment inertial mare. am avut problema asta la un swap pe o vectra si am rezolvat problema prin reconfigurarea suportului metalic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportii sunt de 1.8 mk2 si sunt schimbati odata cu swap motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pui planetare de la o cutie de 1.6, 1.8 cu 5 trepte de golf mk2.

am prieten care a pus abf pe golf mk2, cu cutie 02a si a folosit planetare de 020 de 5 trepte si nu are problema asta a ta.

poate difera planetarele intre 020 si 085. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat o planetara de pe un 1.6d, de pe SB si bucse punte spate noi, si incerc sa le schimb. Revin cu feedback la problema cu planetara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!