Jump to content

Octavia 3 - 2.0 TDI, DSG - Just another car :)


bogdann81

Postare recomandată

Avand in vedere ca am cules o gramada de informatii de aici, a venit randul sa imi prezint si eu masina.

Octavia 3, 2.0 TDI, Elegance , DSG cu urmatoarele dotari:

 

Pachet Confort Elegance:
- Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat
- Pregatire GSM Confort cu Bluetooth
Pachet Tehnic Elegance
- Kessy - sistem acces in masina si pornire/oprire motor fara cheie
- Faruri Bi-Xenon, Adaptive Frontlight System, controlul dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri,Day Light cu tehnologie LED
Afisaj Maxi-DOT color
Airbag-uri laterale spate
Detectare oboseala sofer
Driving Mode Selection
Duze stropitoare parbriz incalzite
Elemente suplimentare protectie sasiu
Iluminare spatiu pentru picioare fata/spate
Intelligent Light Assistant reglarea dinamica a luminilor de drum
Jante aliaj usor Denom
Oglinzi exterioare cu functie memorie si efect automat antiorbire
Parbriz incalzit
Parking Assistant asistent parcare laterala si garare
Proiectoare de ceata fumurii
Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen, afisaj color si SD card slot
Roata de rezerva de uz temporar
Scaun pasager rabatabil
Scaun sofer cu reglaj electric si functie de memorie
Set plase in compartiment portbagaj
Simply Clever protectie podea portbagaj cu fata dubla (cauciuc/textil), recipient resturi in capitonaj portiera, suport multimedia in consola mediana
Sound System Canton 10 difuzoare, egalizator digital si subwoofer
SunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa)
Suspensie sport

Tapiterie piele alcantara
TPM - monitorizarea presiunii in pneuri
Volan multifunctional(comenzi radio si telefon) in 3 spiteimbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, maneta frana de mana).

 

 

Povestea ei este oarecum simpla, de vreo 6 luni tot cautam o masina mai mare, diesel, minim 150 CP si automata. Dupa timp pierdut cu diverse SH-uri, atat din cauza samsarilor cat si din cauza asigurarii Casco, m-am oprit la Octavia 3. Prima tentativa a fost in iunie, am mai asteptat putin si in august am dat comanda. Din pacate mi-a fost frica sa comanda Adaptive Cruise Control din cauza intarzierilor mai ales ca trebuia sa ma incadrez in programul rabla pana pe 20 noiembrie. 

Ce mi-as mai fi dorit la masina, alte jante, trapa si Adaptive Cruise Control cu Front Assistant, dar sper sa le iau la viitoarea :). Pretul masinii cu tot cu rabla si discount a fost in jur de 24 000.

 

Am mai adaugat eu dupa ce a venit masina, ca si accesorii OEM,  Black Pack(capace oglinzi negru lucios + grila fata neagra) si eleronul pe spate(pretul pentru ele cu tot cu vopsit si montat a fost in jur de 1100 RON). Am in plan scoaterea scrisului de pe spate, un tratament al caroseriei pentru iarna, pedale de RS + footrest, si daca in viata asta vor aparea sigle negre le voi schimba pe cele actuale sa scap complet de crom. Spatele masinii nu ma multumesc pe deplin, chiar si cu eleronul pus care imbunatateste aspectul ff mult, cromatica este din alt film datorita stopurilor rosii, si nu prea vreau sa le fac mai negre . Era misto daca cei de la Skoda faceau si stopuri negre la fel cum au facut farurile, dar asta e..mai vedem ce va fi pe viitor.

 

Sunset este ff dezamagitor, ma asteptam sa fie mai inchis, nu stiu daca la momentul comenzii puteam sa aleg diverse nuante sau nu, dar nu e ce ma asteptam. Am impresia ca pe O3 Break, geamurile sunt mai inchise, nu sunt inca ferm convins. Folie nu voi pune, pentru ca se va vedea urat pe luneta in dreptul stopului de frana, si nu vreau sa fac tiganii (no offence pentru cine si-a pus deja, este doar parerea mea :) )

 

 

Momentan masina are 1800 km in 2 saptamani si cateva zile, si in general sunt multumit de ea. Am luat-o fara faruri reglate si bateau in copaci, toata lumea imi dadea flashuri, am fost la service, au reglat cica farurile, ce-i drept nu am mai primit flashuri dar mie tot mi se pare ca bat cam sus. O sa vad la urmatorul drum de noapte in afara localitatii.

 

Consumul ma uimeste, asta daca BC arata valori cat de cat reale..mers pe autostrada 140-160km, consumul a fost 5.7. Mers doar cu 130, consumul a fost 5.3. In oras in functie de stilul de mers, de distante, de temperatura, de trafic am scos intre 6.4(mers seara numai pe sport) si 10, mers dimineata in cea mai crunta aglomeratie!

 

Reprizele sunt excelente, insa nu imi place ca in modul D merge prea subturat iar in S parca prea turat si degeaba. O sa vad daca e doar chestie de obisnuinta sau nu, insa de 2 zile merg cu ea numai in S, deoarece am trecut de primii 1500 km de rodaj :)

 

Intelligent Light Assist este misto, chiar isi face treaba, Park Assist nu este in niciun caz doar pentru domnisoare sau sa iti impresionezi prietenii, este ff ok, atat cand parchezi in locuri stramte dar si cand vrei sa iesi din parcare, scaunele alcantara  schimba total in bine interiorul.

 

Ca tot am mentionat interiorul, in general materialele sunt calitative, mai putin manerele de la usi(nu cele metalice de deschidere), care cu indulgenta le pot asemana cu cele de matiz. Plasticul este foarte tare, se simte nasol, mai ales pe partea inferioara a manerului. Ieri am gasit un bradut (odorizant)in masina, de cand am luat masina cred si am avut proasta inspiratie sa il las pe capacul din fata schimbatorului..ei bine a atacat plasticull ala si a ramas o urma destul de urata, norocul meu ca nu prea se vede si acel capac sta mai mult deschis, oricum mare atentie la nenorocirile astea de braduti toxici!!

 

 

Mai jos poze, mai mult sau mai putin exemplificatoare, din pacate facute pe graba si pe o lumina nu tocmai fericita

 

 

DSC_0856.jpg DSC_0864.jpg DSC_0869.jpg DSC_0899.jpg


DSC_0902.jpg DSC_0906.jpg DSC_0907.jpg DSC_0909.jpg


DSC_0922.jpg DSC_0924.jpg DSC_0931.jpg DSC_0933.jpg


DSC_0940.jpg DSC_0942.jpg DSC_0947.jpg DSC_0948.jpg


DSC_0949.jpg DSC_0950.jpg DSC_0951.jpg DSC_0952.jpg


DSC_0956.jpg DSC_0958.jpg DSC_0959.jpg DSC_0966.jpg

DSC_0967.jpg DSC_0968.jpg DSC_0969.jpg DSC_0970.jpg

DSC_0978.jpg DSC_0981.jpg DSC_0982.jpg DSC_0985.jpg


DSC_0987.jpg DSC_0988.jpg DSC_0990.jpg DSC_0992.jpg

DSC_0994.jpg DSC_0997.jpg DSC_0999.jpg DSC_1000.jpg

DSC_1002.jpg DSC_1003.jpg DSC_1008.jpg DSC_1009.jpg


DSC_1011.jpg DSC_1013.jpg DSC_1017.jpg

Modificat de bogdann81
Link către comentariu

F f f frumoasa.

Sa te poarte safe cat mai multi km.

Superbe pozele !!

 

Ce parerea ai despre sistemul audio ?

Am auzit pareri cum ca nu ar fi asa de reusit.

 

Ce se vede in poza a 5-a de la sfarsit ? Cred ca este poza DSC_1008

Pare ceva pe usa seferului dar nu imi dau seama ce este.

Modificat de bobo22
Link către comentariu

Mutumesc baieti...aceleasi urari de bine si voua!

 

Sistemul audio, pentru cei 400 EUR dati in plus nu prea are cum sa emita cine stie ce pretentii. Daca "ii dai" muzica de calitate se aude bine, daca nu, se aude la fe de prost ca un sistem audio stock de pe logan :).

 

Eu folosesc MP3-uri de calitate buna si se aude binisor, iar daca folosesc track-uri(nu stiu exact cum e facut CD-ul, il am de la un prieten DJ), se aude demential. Bass-ul nu il sesizezi pe locurile din fata, dar in spate se aude destul de pronuntat, fara insa sa vibreze masina. Eu sunt multumit de el, si chiar aseara faceam comparatie cu sistemul audio de pe un A4 , 2009, (B&O),..sincer acelasi CD calitativ, nu facea ca sunetul sa se auda mai bine in Audi sau mai prost in O3. Erau acolo amandoua, totusi in Audi acustica e altfel, mult mai bine antifonat, nu intra nimic in rezonanta, este un pic altceva :)..dar strict vorbind de sunet, eu nu am sesizat diferente calitatuve, insa nici nu sunt vreun mare audiofil sau specialist :)

 

@bobo, este un mini cos de gunoi :)

 

 

Simply clever la Skoda 

"Racleta" de curatat gheata cu lupa :D in capacul rezervorului.
DSC_0909.jpg

Cos de gunoi in portiera stanga
DSC_1008.jpg

Suport telefon mobil:
DSC_0990.jpg

Mocheta cu fata dubla(cauciuc si textil) si sisteme de prindere in portbagaj(plase, carlig pentru sacose, si un fixator pentru diverse obiecte - se prinde de mocheta, formeaza un L si pui acolo o cutie de ex). Poze nu am, doar cu una din plase:
DSC_0969.jpg

Modificat de bogdann81
Link către comentariu

Foarte dotată mașina și muuulte poze. Bravo pentru descrierea detaliată.

 

Văd un suport de iphone interesant acolo, în cup holder. De unde și cât?

 

Să te poarte milioane de kilometrii!!

Link către comentariu

Super masina , sa ai parte de ea! Un Vw cu dotarile respective sarea probabil de 30.000 , dar se vede si in poze calitatea plesticelor lasa mult de dorit, dc nu se stie inca!

Link către comentariu

Mersi de urari!

@snakkey..acel suport a venit cu un pachet simply clever dar poate fi comandat si separat.

@quattro3001, pt un golf dadeam in plus 3000-4000 minim dar nu aveam spatiu, iar passat deja e alta liga. Legat de plastice, nu sunt la nivelul Golfului asta e clar, insa se poate si mai rau la alte compacte :) si nu numai.

Daca skoda ar avea aceleasi materiale interioare ca Vw la un pret cu cateva mii bune mai jos, atunci probabil ca nu s ar mai cumpara vw :). Delimitarea e clara, Skoda/Seat urmat de VW si in top, Audi :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Modificat de bogdann81
Link către comentariu

foarte misto masina.

cand renunti la folia de pe mochete si la suportul de numar cu Citroen? :P

 

racleta, cosul de gunoi...mici detalii interesante doar ca nu vad gandirea lor de a amplasa racleta in capacul rezervorului (capac ce se deschide din interior, nu?).

iarna, descui masina, descui capacul apoi iesi si cureti geamul? era mai utila undeva in buzunarul usii stanga sau in portbagaj.

Link către comentariu

Folia de pe mocheta .. :D  .. e scoasa deja, pt ca au venit presurile de cauciuc. In spate am apucat sa o scot inainte de poze, in fata insa am tinut-o pana au venit presurile :).(care sunt mai mari apropos si acopera mai bine, decat cele din mocheta).

Suportii de numar doar ce i-am pus, nu ii voi scoate, ClubC4 este al doilea "copil", si e greu sa ma despart asa usor :).

 

Racleta si-a atins scopul, in orice prezentare a Octaviei 3, se vorbeste de ea....capacul rezervorului se deschide din exterior, apesi pe el si sare, atat timp cat masina este deschisa, deci e in regula din punctul asta de vedere :)

Link către comentariu

Sa zic cateva cuvinte si despre driving mode :)

 

 

 

Este interesant, dar ma asteptam sa pot selecta modurile mult mai usor, doar printr-o apasare pe buton. Skoda a decis ca mai e nevoie de un pas, si anume, apas butonul, imi apar pe ecran modurile apoi selectez ce ma intereseaza. Exista 4 moduri:

a. ECO - masina se taraie grav, raspunsul la acceleratie este ff incet, farurile adaptive sunt dezactivate, Start&Stop este activ. Poate doar cand mergi pe autostrada ziua sa il folosesti cand nu ai nevoie de accelerari in rest in oras, te oboseste psihic.

b. Normal - este relativ ok, dar mie mi se pare ca merge cam subturat masina

c. Sport - aici se schimba treaba, directia, acceleratia, felul cum schimba..simti cei 150 CP . Totusi masina merge destul de turat si degeaba de multe ori zic eu,

d. Individual - se pot seta toti parametrii dupa bunul plac, adica directie, clima, cutia etc

Personal mi-ar fi placut ceva intre normal si sport, dar momentan nu exista, sunt curios pe viitor cat si daca ma voi obisnui :), sau daca acest DSG isi va schimba comportamentul.

 

Voi face si un filmulet cu park assist atat pentru parcare laterala cat si "perpendiculara", folosind 2 camere, una in exterior si una in interior..doar sa am putin timp :)

Link către comentariu

incearca sa iti configurezi modul individual asa cum iti doresti tu,daca se poate...in rest o masina superba.brgds

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

Si frumoasa si dsg si noua si super tehnologizata...

Cu plasticele nu te stresa ca la fel e si la Golf si la Passat, probabil la Phaeton sa avem mai mult noroc... :)

Oricum nu cred ca sunt chiar ca la matiz.

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si pozele, sa va poarte sanatosi si fara probleme!

 

Plasticele sunt f ok in gama de pret. Nu e ca si cum la concurenta te lafai in calitate de Rolls la pret de Matiz, sa fim seriosi. Nu lucreaza nimeni din industrie pt Crucea Rosie sau Armata Salvarii.

Link către comentariu

Nu ma stresez deloc cu plasticele..fara sa exagerez in ultimii ani am mers cu poate 50 de masini, de la 5000 eur pana la 150 000 EUR, si m-am lamurit ce inseamna aceste plastice in diverse clase. (plastice in X1 de 60 000 EUR, sunt ff comparabile cu ce am eu in Octavia de 24k :) )

 

Dar totusi, acele manere sunt execrabile, comparat cu restul masinii... Nu am nicio problema cu plasticaraia ca nu stau sa pipai toata ziua,dar manerul ala pun mana pe el ori de cate ori deschid, inchid usa, si clar nu e ce trebuie . Nu stiu ce a fost in capul lor, puteau sa il faca putin mai moale, sau sa il imbrace in ceva, dar aia e... Asta sa fie ultima problema :)

 

Chiar sunt curios ce feeling au ceilalti colegi cu O3, legat de acele manere :)

Link către comentariu

Design-ul usilor (materiale si constructie) mi se pare mie cam singurul loc in care este cu adevarat evidenta taierea de costuri, mai ales fata de G7. Dar asa cum ai zis si tu, asta nu e un motiv sa sari peste o masina care altfel bifeaza 99% din cerinte.

 

Ai o masina suficient de bine echipata cat sa te tina ocupat cu alte jucarii. ;)

Link către comentariu

Frumoasa Skoda! DSGul e misto! (n-are padele pe volan?)

N-am prea inteles-o p-asta "Am luat-o fara faruri reglate si bateau in copaci, toata lumea imi dadea flashuri, am fost la service, au reglat cica farurile, ce-i drept nu am mai primit flashuri dar mie tot mi se pare ca bat cam sus." Dupa ce cumperi masina trebuie sa iti reglezi farurile? Bixenonul nu are autoleveling?

 

Multi km fara incidente iti doresc! 

Modificat de corad0
Link către comentariu

are autolevel dar daca pozitia initiala a fost setata aiurea, el o mentine pe aia (coreleaza pozitia setata cu inclinarea masinii)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!