Jump to content

Verificare injectie


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Tot ce se refera la functionare este avansul ajustat de ECU prin intermediul COI (Commencement of Injection) si care se poate "translata" cu ajutorul adaptarii VAG COM.

Graficul se refera la avansul static si se regleaza numai mecanic (rotirea fuliei sau a corpului pompei in functie de model).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andi.

Totusi o intrebare persista:

Atita timp cit avansul static este "in grafic" avansul dinamic merge dupa curba din ECU. De unde sti ca avansul dinamic este OK, sau daca vrei sa-l reglezi cum o faci (ce parametrii urmaresti)?

Buna scoala forumul este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log al grupului 4 iti da valoarea avansului cerut de ECU (specified) si cel efectiv realizat de COI masurat cu ajutorul senzorului de pe injectorul 3 (Needle lift sensor). Atat timp cat intre cele doua valori nu exista diferente mari (> 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

In cazul in care motorul merge fara sa accelereze sau sa decelereze, se aplica numai avansul static (basic settings)?

Cine ma poate ajuta la intilnirea din 17 sa reglez avansul la ALH din zona retardata a curbei in zona avansata?

Iarna trecuta am avut mici neplaceri la pornire.

Ce chei trebuie pentru operatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ajung (sper din tot sufletul) ne bagam..

chei:

tubulara de 17 si 19

fixa de 17 sau 19 (nu stiu exact)

p.s le am eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Eugen

Pentru ALH-ul model 2003 se poate avansa (translata) curba de injectie dinamica cu 1-2grd cu VAGCOM-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca avansul dinamic este "din fabrica" putin retardat din motive de scadere temperatura de ardere si implicit NOx. Dezavantajul major este ce se obtine o putere mai mica, mai mult fum si consum mai mare cu pina la 5%.

In principiu vreu sa reglez atit avansul mecanic (basic settings) pentru o pornire usoara, dar si sa shift-ez curba dinamica cu ceva grade mai sus.

To Andi: Cite grade crezi ca sunt suficiente pentru a aduce motorul in zona de randament maxim al combustiei? Cu cit creste temperatura combustiei la fiecare grad in plus (avans)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, adaptari grupul 4, unde 100 unitati egal 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!