Jump to content

Verificare injectie


alexrosiu
 Share

Postare recomandată

Am observat de mai multe ori ca in furtunul transparent ce leaga filtrul de motorina si pompa de injectie se aduna bule de aer. De asemenea, filtrul de motorina nu este niciodata 100% plin (verificat prin inlaturarea T-ului de deasupra). Cand am fost la 3cmc pentru problema cu turbina, mi s-a spus ca acest fenomen are loc deoarece pompa nu se amorseaza, ca urmare a unei neetanseitati, undeva.

Stie cineva un service specializat pe sistemul de injectie TDI? Intreb pentru ca as vrea sa-l verific intr-un loc unde respectivii sa stie ce fac (si sa fi facut si inainte asa ceva).

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceiasi problema cu bulele de aer in furtun si am crezut ca este ceva nasol si am fost la sevice. Acolo nu am primit cine stie ce explicatii ,dar aveau in service un passat nou 1000 Km si ma-m uitat la el si avea aceiasi "problema". Daca stie cineva mai multe vreau si eu ceva lamuriri :salut:

10x!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si io : inseamna ca nu e evacuat complet aerul din filtru, incercati sa-l scoateti lovind usurel acel furtun.

atentie cand faceti schimbul filtrului de motorina. si mai important, cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva filtrul de motorina are un aerisitor exact pentru astfel de situatii?cautati-l bine,trebuie sa aiba.un surubel sau o rotita ceva.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea am observat urmatoarele lucruri: (experienta=100.000km pe TDI-ul asta).

Toate filtrele de motorina cumparate din Romania (toate adica vreo 3-4marci cate am incercat), dupa vreo 6-7 mii km incep sa apara bule.

Anul trecut mi-am achizitionat din Franta un filtru de vreo 7 ori mai scump (ca mai ieftin nu am gasit), si de atunci dupa alte 25000km inca nu apar bule.

In concluzie (a mea) materialul indoelnic de filtrare al filtrelor ce se gasesc in Romania poate fi raspunsul.

(De aia is asa de ieftine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va recomand cu caldura filtrele knecht. eu nu am avut probleme niciodata cu filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le cumpa de la un magazin care se gaseste pe bulevardul timisoara vis-a-vis de liceul XX ca nu stiu cun se cheama da e inainte de BCR cum vii din centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta ca tot ce e la noi e mai prost ca la ei, lucru valabil si in cazul filtrelor, dar dupa cum am scris si mai sus am vazut bule la o masina noua cu filtru de la mama ei. In legatura cu knecht, si eu folosesc aceiasi marca si sunt multumit, dar tot apar bule de aer :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu reprezinta o problema bulele din furtunul in cauza? Este ceva datorat filtrului de motorina?

Mentionez ca filtrul meu este 100% nou, montat in urma cu aprox 2.5 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste bule de aer nu trebuie sa va ingrijoreze doar in cazul in care aveti o pornire defectuoasa dupa o stationare de min.10 minute.

Aparitia unor bule mici de aer pe tur nu afecteaza cu nimic buna functionare a motorului.Se vor verifica cele 2 O-ringuri de pe supapa de retur sa fie in stare buna, de fapt acestea se vor inlocui la fiecare schimb de filtru.

Problemele apar in cazul in care bulele de aer sunt mari si apar in mod continuu chiar si cu motorul turat.

P.S. Filtrele de combustibil la noi nu sunt mai proaste decat cele din strainatate ci combustibilul nostru este ai mizerabil.

P.P.S. Am schimbat cred ca la cateva sute de masini filtrul de motorina si nici unul la demontarea supapei de retur nu era plin complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt sfaturi.

P.P.S. Am schimbat cred ca la cateva sute de masini filtrul de motorina si nici unul la demontarea supapei de retur nu era plin complet.

La Fabia TDI PD pe care o conduce tatal meu filtrul este intotdeauna plin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt sfaturi.
P.P.S. Am schimbat cred ca la cateva sute de masini filtrul de motorina si nici unul la demontarea supapei de retur nu era plin complet.

La Fabia TDI PD pe care o conduce tatal meu filtrul este intotdeauna plin...

De acord.Diferenta este ca Fabia PD are pompa de amorsare electrica in rezervor si asta motiveaza filtru plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va povestesc cu bulele.

Eu aveam o problema. Uneori in mers, la turatii peste 2500 incepea sa se balbaie masina... intra asa mult aer pe tur incat pompa se dezamorsa. Dupa sfaturi si cautari am descoperit ca un furtun de tur - de cauciuc - inainte de filtru s-a ros pana la interior si tragea aer. Inlocuit ieftin.

Am mai schimbat si valva aia in forma de T (cu termostat pentru incalzire) si mai ales o-ringul valvei. De atunci nu am mai avut astfel de probleme. F. Rar mai apar bule de aer dar daca o turez bine pe loc (4500+ timp de 2-3 sec) dispar si nu mai reapar. Se pare ca se strange aer in timp in filtru fie din motorina din rezervor fie dintr-o neetanseitate de la valva asta tampita. SAU CEL MAI PROBABIL SI UNA SI ALTA. Valva asta tb sa intre greu la loc ca sa aiba o sansa de etansare. Daca se balangane usor de colo colo se poate sa nu etanseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dati-mi o adresa unde sa ma duc sa-mi regleze avansul la injectie, cat mai bine si cat mai ieftin.

Daca exista asa ceva.

Am gasit pe undeva "Calea Plevnei nr.61" -daca am retinut bine.

Rog precizari daca cunoaste cineva locatia. M-ar avantaja fiind aproape de mine.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati-mi o adresa unde sa ma duc sa-mi regleze avansul la injectie, cat mai bine si cat mai ieftin.

Daca exista asa ceva.

Am gasit pe undeva "Calea Plevnei nr.61" -daca am retinut bine.

Rog precizari daca cunoaste cineva locatia. M-ar avantaja fiind aproape de mine.

Multumesc.

ne intalnim in we si il reglam impreuna daca vrei.. nu te costa nimik.

Daca nu la 3cmc pe vitan

La calea plevnei s-ar putea sa ia ghinion....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe Plevnei 61 mi l-am reglat eu. A mers excelent. Care o fi problema / ghinionul?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa te duci la service ca sa reglezi avansul la injectie. Eu am facut-o ieri, impreuna cu cineva. Ai nevoie de VAG-COM si de doua chei. Una pentru cele 3 suruburi mici si una ca sa invarti axul pompei.

Daca invarti axul spre stanga: avansul scade.

Daca invarti axul spre dreapta: avansul creste.

Axul trebuie rotit foarte (FOARTE) putin; totul se realizeaza in etape, regland si apoi verificand cu VAG-COM.

Eu am reusit sa-l pun aproape ideal. Oricum, masina merge mai bine, si se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie!

Procedeul de reglaj al avansului injectiei la motoarele de pe platforma A3/B4 este diferit fata de cel de pa platforma A4, adica la A4 se invarte axul pompei pe cand la cealalta platforma se roteste corpul pompei. In acest ultim caz, dupa ajustarea avansului trebuie slabite si restranse liniile de presiune catre injectoare in scopul detensionarii lor mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi prieteni,

In primul rand la multi ani, sanatate, pace si liniste in noul an pentru fiecare membru al marii noastre familii de vw-isti.

Multumesc mult pentru promptitudinea raspunsurilor voastre, intre timp am fost eu ocupat si am tacut, dar am probleme la pornire, mai ales cand temperatura este sub -4-5 grd.C. Atunci ma rog cam mult de ea.

Ce trebuie stiu, dar n-am cu ce-vorba cantecului. Adica trebuie Vag-Com.

Asta vreau, chei am.

Am primit o oferta de la Eugend, dar nu stiu daca cu VAg-Com.

Daca se mai ofera cineva, sa stiti ca nu caut neaparat gratuitate, dar nu vreu sa ma duc la Mid... sau Por... ca mi-e greata dupa atata carne de porc.

Si pe urma imi place ..sa-mi fac cu mana mea, d-aia am si ajuns aici.

O sa va povestesc alta data sa nu faceti ca mine. Acum am scris cam mult.

Va doresc numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

discutat cu AndiTDI si saptamana asta propun sa se faca o strangere de oameni - cateva masini - 1-2laptopuri cu VW-Tool sau VAG si diagnoza sau reglaje pt cei interesati.

O sa deschid o topica eventual la discutii generale pt a stabili cum o facem (pe miercuri sau la wikend sambata - poate ne mai slabeste si vremea pana atunci cu gerul asta de -4grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni, va rog explicati cum este mai bine sa fie reglat avansul la tdi: retardat, mai avansat sau fix pe centru? De ce?

La tdi-urile nemodificate avansul este retardat. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa adaug ceva la intrebarile din postul anterior:

Cum se modifica temperatura de functionare a motorului cu avansul injectiei?

TDI-ul meu are ceva peste 90grdC, si cred ca este cam mare temperatura (masurata cu VAG-COMul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul in timpul mersului este reglat (ajustat) dinamic de ECU in functie de inputul soferului si parametrii de functionare, la Pompe distribuitoare poate fi "tunat" prin adaptare in grupul 4 (engine).

Avansul static, cel masurat in basic settings, reprezinta pozitia mecanica a fuliei pompei de injectie in raport cu axul motor. Acest avans influenteaza pornirea si plaja pe care valva de reglaj a avansului poate functiona (poate ajusta avansul in timpul functionarii)

In cazul reglajului incorect, dispozitivul de reglaj dinamic isi poate atinge limitele mecanice inainte de a ajusta corespunzator avansul injectiei (cerut de ECU).

Pentru o pornire cat mai usoara si pentru ca in timpul functionarii cel mai mult avansul este ajustat in jurul valorilor mari BTDC, avansul static este recomandat sa fie reglat in partea superioara a graficului (zona Avansat).

Un avans in timpul functionarii usor marit (mai multe grade BTDC) mareste performantele, scade usor consumul in schimb creste presiunea/temperatura combustiei crescand respectiv Nox dar scade EGT-ul, protejand mai bine turbina. Din start (declaratie VAG) curba de avans este intarziata cu 1 pana la 1.5 grade pentru scaderea Nox-ului desi au recunoscut ca asa scad usor performantele si creste putin cansumul.

Temperatura de functionare nu este asa de mult influentata de avans pentru ca sistemul de racire este oricum supradimensionat fiind mai mult dependenta de punctul de deschidere al termostatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Avansul putin marit in timpul functionarii" se refera la avansul reglat automat de valva COI, deci la adaptarii cu VAGCOM-ul?

Ce apare pe celebrul grafic VAGCOM este avansul static?

A umblat cineva la avansul dinamic? Ce experienta aveti la acest capitol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!