Jump to content

Furia Verde - Lupo 1.4 MPI


N.Mihai

Postare recomandată

Salutare! Azi am achizitionat prima mea masina, un vw Lupo din 2002, 1.4 mpi, 60 de cai, 83.000 km.

 

Ca dotari are aer conditionat, geamuri electrice, inchidere centralizata, volan reglabil pe inaltime, jante aliaj borbet 14".

 

Masina am luat-o din tara, are toate amortizoarele schimbate, placute de frana, saboti, lichid de frana, ambreiaj, lichid cutie de viteze si altele pe care nu mi le aduc aminte acum. Din pacate masina a avut si un mic accident rezultat cu bara sparta, radiatorul de apa spart, bara de ranforsare indoita, tragerul spart, dar am reusit sa o repar iar acum e aproape ca noua (bara e neagra).

 

Ca planuri de viitor: - sicker-ul cu vwforum

                                - cas RCD 200 mp3 in loc de alpha pe care il are + boxe noi

                                - reconditioanre manere interioare usi, pentru ca sunt sterse si zgariate

                                - o folie nu prea intunecata pe geamurile spate si luneta

                                - vopsit bara fata, colantare bandouri si oglinzi, daca reusesc sa nimeresc culoarea

                                - si orice alta idee care imi mai vine pe parcurs

 

Acum pun niste poze din timpul reparatiei si cu prima baie, fara poze cu ea spalata, pentru ca s-a intunecat pana am terminat. Revin maine cu mai multe poze, cu masina lustruita. 

 

post-87064-0-77083600-1383168885_thumb.j

post-87064-0-94259400-1383168897_thumb.j

post-87064-0-16850000-1383168906_thumb.j

post-87064-0-39424700-1383168914_thumb.j

post-87064-0-24566100-1383168925_thumb.j

post-87064-0-38423100-1383168933_thumb.j

post-87064-0-46401200-1383168967_thumb.j

post-87064-0-09798500-1383168983_thumb.j

post-87064-0-89388700-1383168995_thumb.j

post-87064-0-85279200-1383169190_thumb.j

Link către comentariu

Mosule,iti zic si aici sa o stapanesti sanatos si sa ne bucuram de ele ! :)

Tre sa facem o sedinta foto impreuna  :D

Link către comentariu

S-a miscat bine Alin cu reparatia?

Unde ai spalat-o de ai 3 oameni pe maisna? 

 

Aimar, ba frate :)) , in poza se vede cum da cu spuma, nu cu jet. Si eu sper ca la clatire sa nu fi bagat jetul de presiune pe motor...

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa te duca mereu spre locuri fericite.

Ma bucur enorm ca masina a ajuns pe maini bune si n-a trebuit sa stea un an de zile parasita pana vara viitoare cand aveam in plan sa o reconditionam.

Am refuzat alte 2 oferte de la samsari pentru ca eram constient ca voi sunteti cei ce o vor aduce la nivelul tehnic pe care-l merita.

Ne auzim maine sau luni sa va dau si fiscalul.

 

Motorul l-am spalat si eu anul trecut insa 2 zile am avut numai erori dupa aia. Sper ca la spalarea asta nu au fost probleme.

Mai fac si aici o recapitulare ca sa ai notat ce e schimbat la ea:

Amortizoare, burdufi, capete planetare, pivoti, flanse, bucse bara stabilizatoare, bucse bascula, tampon inferior motor, tambure/ferodouri frana spate schimbate in 2012 (1500 km rulati)

Ambreiaj, distributie, cablu ambreiaj, discuri, placute fatza schimbate in 2010 la achizitionare

Bujii NGK, fise bujii NGk schimbate in 2012.

Lichid frana, lichid cutie viteze schimbate de maxim 2 ani.

Cauciucurile de pe fata sunt noi, au sub 1000 km.

Anul trecut a fost curatat si senzorul de turatie arbore cotit pentru ca dadea erori uneori.

Revizia completa a fost facuta in fiecare an, cu tot cu filtru benzina, indiferent de nr de km facuti (2-3000 pe an de obicei).

 

Sper sa fie taxa platita pentru ca noi nu am fost primii proprietari in tara.

 

P.S.

Ma bucur sa mi-ati ascultat sfaturile privitor la acte si ai trecut-o pe numele mamei tale. De la 380 la 1400 Ron/an RCA e diferenta, nu?

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu

Multumesc frumos pentru urari! Imi place tare mult masinuta. Astazi merg la anaf sa ma interesez de taxa , sa speram ca nu mai trebuie platita. Intr-adevar e o diferenta mare intre mine si mama, la rca, diferenta care nu merita.

 

Alin s-a miscat foarte bine cu reparatia; am spalat-o aici si erau 4 oameni, nu 3, unul era bagat prin masina, dadea cu aspiratorul  :D

Modificat de N.Mihai
Link către comentariu

Poze noi cu masinuta!

 

Motorul a fost umplut de spuma, cum se vede si in pozele anterioare, dupa care a fost clatit cu apa bin belsug. Stiu ca am riscat, dar din fericire nu a patit nimic; nu are erori nici in bord si nici pe laptop.

 

Mai adaug la lista de "imbunatatiri" - polish faruri si lumini la picioare pe acelasi sistem cu cea din plafon.

 

Azi mi-a recomandat un bun cunoscator al masinilor din gama vag sa-i schimb amortizoarele noi, Sachs, si sa-i pun amortizoare pe gaz, cel putin pe fata, pentru ca e putin cam barca. Astept pareri pro si contra.

 

Am deja 150 de km rulati de cand am luat-o si nu pot sa spun decat ca e minunata. Nu ma asteptam sa fiu asa impresionat de o masina atat de mica. Astept acum sa se iveasca o iesire inafara orasului, sa vad cum se comporta la viteze mai mari  :D

 

PS: vreo idee de cum pot scoate resturile de scotch de pe masina? Apar in poza 3. Am incercat cu benzina, dar nu a avut rezultate :(

post-87064-0-61272000-1383476766_thumb.j

post-87064-0-99339900-1383476776_thumb.j

post-87064-0-77274800-1383476786_thumb.j

post-87064-0-52934200-1383476795_thumb.j

Link către comentariu

Mare diferenta nu o sa fie daca schimbi doar amortizoarele. Plus ca nu vad sensul sa le schimbi pentru ca-s noi si arunci banii aiurea pe altele.

Sa fii atent cu iesirea in afara, cu viteza, ca nu are frana foarte performanta si nici abs. Am mers cu 170 cu ea, deci se poate ajunge la viteze periculoase pentru frana de care dispune. Te rog  nu uita sa cumperi rovigneta daca iesi cu ea din Bucuresti, indiferent daca apuci sa o inmatriculezi sau nu pana atunci.

Si eu am fost foarte incantat de ea ca masina de oras, e placuta la condus.

Urmele de scotch le-as scoate cu o solutie pentru polish ceva, eventual poate gasesti si o masina de polishat.

Nu uita cand ai timp de desfacut la ea sa cauti racordul de la furtunul de stropitor din spate. E undeva in panoul lateral din spatele soferului. In oras nu se murdareste luneta pe ploaie, insa in afara, la viteza se pune murdarie si atunci vei avea nevoie sa poti spala luneta.

Vezi ca filetul de la antena e lipit de mine cu super glue. Mi-au furat-o anul trecut si am lipit noua antena ca sa nu se mai desfaca usor.

Ma bucur ca-ti place si sper ca in timp sa rezolvi problemele mici pe care le mai are si sa fii scutit de cheltuieli mari de piesele noi care au fost schimbate de mine.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu

Respectivul spunea ca ii mai taie din balansul mare pe care il are in viraj si la franare. Deocamdata nu o sa-i fac nimic pentru ca nu dispun de banii necesari, dar avea sens ce spunea. Nu sunt un impatimit al vitezelor excesiv de mari (170 am atins doar cu un SL 63 pe o autostrada din germania), 130 pe autostrada imi ajunge, iar de 70 in oras inca nu am trecut  :D

 

Rovigneta am luat deja pentru ca am ajuns prin popesti, iar maine merg in catelu pentru freon.

 

Am rezolvat problema cu furtunul de la stergator. A cedat imbinarea de sub masca de la aripa, cea cu buzunarul pentru locurile din spate. Am pus furtunasul la loc, l-am izolat putin si nu cred ca se va mai desface.

Link către comentariu

O lampa de la numar nu era montata, iar cablul era pe undeva prin bara. Acum sunt ambele functionale si o sa-i pun cat de curand led-uri.

post-87064-0-73043600-1383667920_thumb.j

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, Mihai! Sa nu ma plimbi si pe mine... :dry:

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu

Azi am schimbat toate luminile galbene de pe masina si am pus smd-uri. La plafoniera se observa cel mai bine schimbare, acum pot spune ca am lumina si in masina  :D

Problema este ca acum cateva zile am schimbat lampile de la numar, cu unele noi. Am observat ca au garnitura dintr-un durete mai dens, dar nu le-am dat importanta, insa azi, dupa ce am spalat masina, a intrat ceva apa in lampi, iar un bec s-a ars. Intrebarea mea este, gasesc undeva aceste garnituri, dar din cauciuc? N-as vrea sa patesc acelasi lucru si cu becurile noi.

 

Lumina apare putin mai albastra in poze decat in realitate, iar la interior nu am reusit sa fac poza pentru ca telefonul meu nu vedea nici un fel de lumina...

post-87064-0-21087700-1384034491_thumb.j

post-87064-0-29599400-1384034499_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

Din pacate am vesti proaste  :(

 

Am fost cu masina la o verificare mai amanuntita si am descoperit urmatoarele:

- sonda lambda defecta

- compresia proasta ( probleme la cilindrul 2 si 3 care au cauzat ovalizarea chiuloasei)

- am inteles ca din cauza defectului de mai sus, imi ajung vapori de ulei in furtunul care urca in filtrul de aer, stanga-spate, ceea ce face ca masina sa mearga intrerupt, sa dea in nas, se ineaca la relanti.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Dupa o iarna lunga in care masina a stat destul de mult in parcare, am "scos-o la lumina" de cateva zile si cu mare neplacere am constatat ca incepe sa aiba si alte defecte. Trancanea urat la fiecare groapa, trosnea cand luam viraj maxim, cand o lasam pe liber incetinea foarte repede, ca si cum as fi apasat usor frana, ambreajul e peste tot si merge destul de greu, fape pe care le-am observat si inainte de iarna, dar nu l-am luat prea mult in calcul, pentru ca tocmai o scosesem din service,  balbaiala si inecatul de la relanti s-au agravat, acum face si in mers, plus ca motorul pierde putere, in mers, pana se opreste.

 

Am dus-o la un service, pentru ca proprietarul fostului este de negasit, iar baietii de acolo au gasit urmatoarele:

- troncanitul este de la bara de torsiune, ii lipseau bucsele care tineau contra jos  :mellow: din aceeasi cauza si trosnitul la viraj maxim

- masina mergea infranat pentru ca deh, pistonul de la frana de mana era stricat, nu se retragea, la fel si cei de la frana de picior

- ambreajul face figuri pentru ca discul de ambreiaj este mort

- problema cu motorul este parte de la vaporii de ulei (dupa cum am mai spus intr-un post anterior), parte de la clapeta de acceleratie

 

In momentul de fata masina este in service, asteptand urmatoarele:

- kit ambreiaj + calbu ambreiaj

- curatare clapeta acceleratie

- filtru de aer

- reparare si vopsire partea dreapta (aripa si usa) + bara fata

- schimbare balama usa stanga

 

Dupa ce va fi gata, voi reveni cu impresii si poze  :D

Link către comentariu

Cat de tare ma supara ce aflu!!

Daca stiam ca e atat de investit in ea o duceam la remat.

Ambreiajul are sub 10.000 km.... la fel si cablul de ambreiaj. A fost schimbat la Masterkraft. Daca zici ca e picat... imi dau seama ce treaba "buna" au facut.

Clapeta, iar curatata de 2 ori...

La ce service ai fost cu ea? Ca par mai competenti din ce povestesti.

Unde o vopsesti?

Link către comentariu

uhu, la ce service ai schimbat tu? ca si aia par suspecti.

daca bara torsiune = bara stabilizatoare, tu ai schimbat bucsele si el le descopera lipsa? adica bara sta doar pe suportul de tabla?

vad ca ai schimbat si tambure frana, acum ii este blocata.

 

ma duce cu gandul ca au lucrat niste frizeri la ea de nu au fost in stare sa o faca bine.

 

mihai, alege cu atentie service-ul sa nu dai bani aiurea...

Link către comentariu

@muale- Suspensia a fost schimbata complet . La fel si frana spate. La fel si curatat clapeta. Si multe altele pe care am dat bani multi, se pare, degeaba. Mihai stie service-ul, il stii si tu dar nu vreau sa fac reclama proasta omului.

Link către comentariu

nu sunt sigur ca stiu unde ai reparat tu, dar daca asa bine au lucrat incat nu au pus bucsele pe bara si multe altele cred ca ar trebui sa le spui chestia asta si sa ne spui si noua, in rubrica de feedback.

am vazut ca Mihai a dus-o la Alin, unde am fost si eu de cateva ori dar inteleg ca piesele au fost schimbate de tine inainte de accident.

Link către comentariu

Da, piesele au fost schimbate de mine, tot la Alin.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu

2014-04-02-094.jpg?_subject_uid=28163887

 

Asa arata bara, in ambele parti. Cei de la service s-au mirat pentru ca jumatatea superioara nu era veche (in ideea in care cea inferioara ar fi cazut/s-ar fi rupt de la uzura). Acum am pus bucse noi si sunt montate bine  :lol:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!