Jump to content

eliminare catalizator si toba de mijloc


suzu
 Share

Postare recomandată

am un golf 4 ( 2.0i benzina 85kW ), am o mica problema la racordul flexibil de la galerie pe care tre sa il inlocuiesc , cu ocazia asta as vrea sa trag tzeava direct de la galerie pana in toba finala , eliminand catalizatorul si toba de mijloc , deci ramane decat toba sport pe care o voi monta la final .

acuma , se poate intampla ceva rau ? ramane aprins in bord "check engine" , robinetu ala portocaliu sau nu ? mecanicul meu a zis ca nu, ca nu are legatura cu sonda lambda ... aia cica ramane ...

ei ... ma ajutati si pe mine sa nu fac o belea ? si daca e ok ce vreau sa fac, e adevarat ca o sa castig ceva cai in plus , adica ... normal , o sa "respire" mai bine masina ?

multam mult !!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stiu sigur, e ca:

- o sa castigi MULT zgomot

- o sa deranjezi urechea lu' un politist

- ITP-ul a sa-l treci doar cu shpertz :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-as sfatui, fara spaga nu o sa poti sa treci ITP-ul

Ramane la latitudinea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema de itp sau de rar ..... de zgomot o sa pun 2 tzevi pana la toba finala sau chiar o sa pun 2 tobe ( stg-dr ) , eu de robinetu ala mi-e frica , ramane aprins ? stiu ca daca ramane , ma duc la baietii cu laptopul si il sting ei pt totdeauna ... dar tehnic , dauneaza cu ceva la motor ce vreau sa fac eu la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masinile de curse este aceeasi configuratie.....evacuare motor...tzeava si toba finala (aproape inexistenta)....ai vazut ce sunet scot?....

se vorbea prin popor ca daca scoti catalizatorul creste consumul , eu am facut asta si e mai economica acum masina , in fine ....cel mai bine ar fi sa iei o linie intreaga de esapament de la un furnizor de prestigiu si ai sa castigi un sound superb nu zgomot si ai sa castigi si ceva caluti la motor , ai sa treci si ITP fara probleme si vei fi foarte multumit....insa costa, asta e problema....

Daca lasi numai tzeava sa vezi ce rezonante se vor face sub masina la evacuarea din motor...brrrrr la inceput o sa-ti placa dar apoi nu o sa mai vrei te asigur...am facut experienta asta:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tehnic , dauneaza cu ceva la motor ce vreau sa fac eu la masina ?

Nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu ce difera aia de ce vreau eu sa fac ? toba ( sau tobele ) pe care le pun o sa fie sebring sau remus ... acuma si tzevile alea tre sa fie .... diferite de cele obisnuite ? sau ... sorry dar chiar nu ma pricep !!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu ce difera aia de ce vreau eu sa fac ? toba ( sau tobele ) pe care le pun o sa fie sebring sau remus ... acuma si tzevile alea tre sa fie .... diferite de cele obisnuite ? sau ... sorry dar chiar nu ma pricep !!!!!!!!!

Deci e bine ca pe masina sa ramana aceeasi configuratie:evacuare motor-catalizator(sau fara daca merge la ITP)-toba de mijloc si toba finala....., configuratia trebuie sa fie cap-coada de la acelasi furnizor....in esapament se intampla multe (fenomen de pompaj...etc.) , au incercat altii sa faca tot felul de combinatii si nu au reusit sa obtina decat o configuratie de esapament mai proasta decat cea de uzina ...in principiu diferenta dintre o toba sport si una originala nu e mare....celei sport ii lipseste o "gatuire" fata de cea originala....si se aude treaba asta si conteaza....

Incearca sa vezi ce configuratii au cei de la REMUS sau SEBRING ( cu toate ca nu astia sunt cei mai tari in esapamente sport ), personal am avut esapament de Remus , original din Austria si la fix 12 luni , adica atat cat are garantie a trebuit sa-l schimb din motive de coroziune....daca ai bani de inox e bine insa se schimba sunetul , va deveni mai metalic si mai agresiv....si te va tine mai mult daca nu cedeaza la suduri....

Deci subiectul e foarte vast , de aceea ar fi bine sa mergi pe o configuratie de la aceeasi firma.....nu prea e loc de artificii tehnice.....asta este parerea mea... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam mult, chiar am inteles despre ce e vorba ... stii cumva unde pot sa apelez pt a face ceva ca la carte ? eu vreau macar toba de mijoc si finala , fara catalizator ... unde sa ma duc ? stii vreu magazin ceva ... sau sa ma duc la astia cu tuning de unde o sa imi iau kitul pt exterior ( rieger ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu circul fara catalizator de 2 ani, asa am cumparat masina, si nu am nici un fel de probleme.

Confirm insa ca la anumite turatii gazele fac rezonanta in toba intermediara, si scoate un sunt metalic.

Motorul e ca al tau, 2 litri 85kW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cumva unde pot sa apelez pt a face ceva ca la carte ? eu vreau macar toba de mijoc si finala , fara catalizator ... unde sa ma duc ? stii vreu magazin ceva ... sau sa ma duc la astia cu tuning de unde o sa imi iau kitul pt exterior ( rieger ) ?

Incearca la Pilot (str. pantelimon, nr. 264), cu asta se ocupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, am rezolvat cu tipii de la pilot unde m-ai trimis , fac tot de la galerie la coada ( fara catalizator ) , ramane doar mijloc si finala ( ambele borla sport ... ceva de genu asta ... cica o sa ma sound de wrc , really ????? ) .

multam mult la toti !!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin OT:

umbla vorba ca or sa monteze camere de luat vederi in statiile de ITP sa nu mai treaca masinile din oficiu. eu unul nu m-as grabi sa renunt la catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu camere de luat vederi.. ci camere foto.. si se va fotografia masina.. serii, rugina, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dramatizati cu catalizatorul, se poate monta si demonta in 10 minute...eu l-am dat jos, iar cand a venit momentul sa fac ITP l-am pus sus si acolo este si acum :)

p.s. parca, consuma mai putin cu catalizator decat fara, mai ales la drum lung. Am si eu pe masina Remus (finala), pana acum nici o problema cu ea. De sunat suna placut (putin mai grav decat stock), deloc deranjant.

Modificat de shy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,

Trebuie sa schimb si eu racordul, e praf...unde as putea sa fac operatiunea? Prefer sa fie sudat in argon, nu sudura normala (sfat de la mecanic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare !

am schimbat de curind racordul flexibil la 1.6 16 v, cu unul de "doi bani" da care nu sint multumit, fiind mai gros de cit cel original sta lipit de baie, din cauza sudurii defectuase mai apar lovituri prin caroserie din cind in cind, as vrea sa stiu ce variante accesibile sint pentru a reveni la o varianta asemanatoare de cea originala

merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Piesa originala e undeva in jurul a 170 euro. Eu as comanda la dealer si as pune OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Trebuie sa schimb si eu racordul, e praf...unde as putea sa fac operatiunea? Prefer sa fie sudat in argon, nu sudura normala (sfat de la mecanic)

Operatiunea o poate face orice sudor profesionist :icon_thumright: nu se sudeaza cu argon, se sudeaza cu un aparat de sudura electric (am uitat cum se numeste) de aceea meserisul daca e profi, iti va demonta borna de la baterie (+) inainte sa se apuce de sudura pt a evita alte "artificii"

Am schimbat acest racord de curand, cu unul de inox universal de la volksman, a costat 90 de ron, pare foarte solid si rezistent, deocamdata nu am probleme.

Cat de fiabil e, se va vedea pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..."piesa originala vine impreuna cu catalizatorul", zice mecanicul meu, este o alta varianta de la galerie pina la catalizator? pe masina am avut de la galerie pina la toba mica dintr-o bucata...

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

as mai vrea sa ma ajutati cu un sfat,

intre toba mica si catalizator este o inbinare cu doua coliere, pe unde imi "sufla" si cu stringerea la maxim a colierelor nu am reusit sa rezolv

ce pot face ?

merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina mea inbinarea e ca la dacie teava in teava ( nu cu flanse .. ) si nu mai etanseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ce se discuta la inceputul topicului cred ca ii o idee idee buna sa scoti toba de mijloc si sa pui o teava fara a da jos finala originala.Am auzit un pe un Golf 5 Gti si suna superb.Dar nu stiu daca suna la fel si pe cele aspirate.Referitor la montare si demontare nu ii mare lucru si nu risti sa cumperi o toba sport care o schimbi in fiecare an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Traseul de evacuare la motor BCB, ar trebuii sa fie ca cel din imagine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!