Jump to content

motor 1Z : ce turbina sa folosesc la acest motor


rtanase
 Share

Postare recomandată

Salut , 

 

Am un motor 1.9 TDI cod 1Z montat pe un Transporter T3 . Acesta este cat de cat modificat si anume are :

 

- pompa injectie mecanica de pe Land Rover motor 2.5 TDI (cod 300 tdi)

- galerie evacuare / admisie de pe 1.6 TD

- baie ulei de pe 1.6 TD 

- pompa ulei de pe 1.6 TD

 

O mica paranteza : 

 

Problema mea este ca in momentul de fata motorul functioneaza fara turbosuflanta montata pe el si fara esapament .

De ce ... pentru ca nu am gasit pana acum o turbosuflanta buna ...  Am am probat 2 KKK K14 (una de pe un VW T3 iar alta de pe un Audi 80 )si o bucata Garrett T3 (cred ca de pe un Golf mk2 )... Toate 3 au aceleasi simptome ... am ulei intre turbo si toba de esapament + ulei ... mai finut ...pe furtunul dintre turbo si galeria de admisie (nu am intercooler montat ) .... sa fie toate turbinele defecte ... sau sa am alta problema cu acest motor ... Mentionez ca nu am picatura de ulei pe galeria de evacuare la intrare in turbina ... am doar la iesire din turbo spre toba ... 

 

Intrebarea intrebatoare .... la acest motor 1Z ... trebuie ca turbina sa fie special proiectata pentru el ...sau pot folosi fara probleme una din cele pe care le am deja ...  

 

Ma poate ajuta cineva cu o turbosuflanta buna pentru proba ... macar sa stiu daca dau bani sau nu pe una reconditionata .

 

Am atasat poze cu tipul de prindere pe care il am la galeria de evacuare ... 

 

 

Multumesc anticipat 

post-63413-0-16238900-1382727809_thumb.j

post-63413-0-82721900-1382727858_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
sanctus_emperor

Salutare. Ce problemă ai avut până la urmă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste motoare 1z au fost produse intre anii 92-98 si au fost puse pe masini precum golf3, seat, passat b4 intermediar, etc.  Turbina este un fara geometrie variabila, o turbina practic care a dus cat a tinut masina, si in ziua de azi mai vedem masini din 92-98 fara ca turbina sa fi fost schimbata. Cunosc un exemplu concret unde turometru a fost dat de doua ori peste cap la 300.000km si acum are 830.000km golful si cu turbina originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!