Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

Mergi pe rosu. Arata foarte ok pe etrierii stock. Daca era un BBK sau macar frane de S3 atunci poate merita un galben ca sa iasa cu adevarat in evidenta.

Link către comentariu

probabil la rosu voi ramane,va multumesc pentru sfaturi. Acum sa vina caldura si sa imi fac timp de ea.

 

apropo,am iesit in weekend la o plimbare in forta prin Bucuresti,aproape ca uitasem cum trage la WOT. M-am alergat cu 2 3 baietei prin bucuresti,frumoasa senzatie,te face sa iti tremure si sa te furnice mainile din cauza Adrenalinei,pe urcare panta la CP spre Marriot,nu reuseam sa pun puterea jos cu a3a si a4a,deci e clar inca nu e uscat bine si se simte din plin ca am pus jantele de vara,care au doar 7,80 Kg bucata pe 18 :D

 

Abia astept sa se mai incalzeasca sa pot face linistit o Cheia sau un transalpina

Modificat de golfix
Link către comentariu

Unde vopsesti etrierii si cam cat te-ar costa?

Vreau sa ii vopsesc si eu, dar inclin spre argintiu, rosu nu cred ca ar da bine..

Link către comentariu

e ok rosu...asa vine p GTI stock...si eu zic ca arata foarte bine...again depinde de gusturi :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

ma mai gandesc,oricum e frig acum si nu am chef de inghetat pe langa ea :D

 

Azi dimineata am incercat sa setez duritatea servodirectiei cu vag com-ul,dar se pare ca de la 2007 in sus nu se mai poate face aceasta setare,a fost blocata functia. :(

 

Oricum,mi s-a parut ciudat cand ma uitam pe temperatura citita de senzorul de temperatura,era de 6 grade,iar temperatura de afara era 8 grade,iar cea din admisia motorului de 9 grade(toate masuratorile au fost cu vag comul,fara a porni motorului).  Cum e posibil ca un lichid din motor,sa fie mai rece decat temperatura aerului de afara? in mod normal ar trebui sa se pastreze cu cateva grade bune peste temperatura de afara ,e logic nu?

Modificat de golfix
Link către comentariu

Se poate.

 

Select 44 (Steering Assist)
--> 10 Adaptation
Read channel 1.
Lower numbers are harder steering, higher numbers are easier. Range is reported to be between 0 and 9.
Link către comentariu

Si cam care ar fi valoarea ideala? A mea e fabricata la sf lui 2006, o sa arunc un ochi, am cumparat de curand si o interfata de diagnoza ca sa ma pot uita singur cand/cat vreau :)

Link către comentariu

o poti pune si zero,daca vrei sa simti masina putin mai ferma/sportiva,se va invarti putin mai greu pe loc,insa in mers este mai misto senzatia.  Standard vine setata in functie de masina, greutate,numar de usi,trapa da/nu etc,suspensie sport sau nu.  Modelele mai grele care au suspensie sport,vin setate pe 5-6 ,cele fara suspensie sport 7-8.

Link către comentariu

Activitati de seara,démontât filtru si spalat, cu ocazia asta am aflat ca am filtru DRY,fara ulei.

post-8814-0-80277700-1393275396_thumb.jp

Link către comentariu

Da, filtrul EvoMS e uscat.

In afara de K&N, nu cred ca mai face cineva admisii cu filtre ce necesita lubrefiere.

Link către comentariu

am inteles,e bine de stiut. Eu l-am spalat,si ma pregateam sa il dau cu ulei,aveam un kit de intretinere K&N, am vazut ce scrie pe el si am facut o pauza:)) bine ca am vazut. Intrebarea este i-ar face rau daca il dai cu ulei,adica nu ar fi mai sigur ca nu trage praful?

Link către comentariu

Ungerea se face in functie de densitate si de materialul din care e facut filtrul.

Daca producatorul spune ca nu e cazul, e bine sa respecti indicatia. Oricum praful care intra eventual pe acolo nu face niciun rau, iar ungerea se face mai mult ca sa nu se imbacseasca filtrul prea repede, nu din alte motive.

Link către comentariu

ITG are nevoie de ungere. Cel putin pentru unele modele scrie explicit , iar in kit-ul de curatare este inclus un tub Dust Retention Coating.

Link către comentariu

revin cu completari,este de 2 zile la uscat filtru,dar tot imi pare umed la atingere,ma duce gandul ca ar fi ulei. Aseara am pus uscatorul de par putin pe el ,si parca devenea si mai umed.  Sa ajung diseara acasa sa vad cum mai este si revin cu completari

Link către comentariu

O sa il montez pe masina asta seara,ies sa ii fac putina baie la vrabiuta :)))

Link către comentariu

niciodata :) n-am fost curios.

 

in principiu nu are ce sa se intample atat timp cat ai setarea de timing sub 5

Link către comentariu

la stage 2 cam care ar fi setarile de baza,setare moderata cum am eu? 9 6 9?  Boost Timing Fuel

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!