Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

Tot k04 si Revo insa ceva hardware in plus, mai ales la sistemul de alimentare.

Link către comentariu

aseara am incercat varianta lui Cogdao, numai ca am stat cu motorul pornit inca vreo 10 minute pana am terminat de curatat gheata de pe geamuri ( OMG si ce gheataaa). Am simtit o imbunatatire,dar cred ca se datoreaza doar faptului ca am lasato sa se incalzeasca putin mia mult inainte sa plec.  Ideea e ca am ajuns la destiatie,am rezolvat ce am avut de rezolvat,intre timp am repornit /oprit masina ca ocupasem un loc de parcare. Cand am plecat spre casa,masina mergea iar asa cum imi place mie :D  Deci 100% are legatura cu repornirea la cald. Macar ii stiu mofturile :)) nu o mai caut in fundulet,porneste bine,nu da niciodata missfire, 0 erori pe VCDS.   Cred ca ar trebui sa incep sa imi ocup timpul cu altceva ( o reglabila,niste distantiere,ca vine primavara acum si tre sa facem un fitment mai un la OZ-urile Alleggrita).

 

Apropo,o sa trebuiasca sa imi vopsesc etrierii la primavara. Ma gandeam sa ii fac galben sau rosu. Voi ce spuneti? ca si idee,informativ,cat ar costa vopsirea etrierilor?

Link către comentariu

As merge pe clasicul rosu, merge rosu cu albastru :D

SRZ vopseste etrieri, e undeva la 300 ron parca.

Link către comentariu

ce bun era un quattro pe vremea asta :D dar chiar si asa.....se misca bine mititica, nu m-a dezamagit!

Link către comentariu

Hai cu vremea calda sa punem si noi rotile de vara :(( m-am saturat deja de zapada.

 

Apropo,daca are cineva,sau daca stiti pe cineva care vinde distantiere 5x112 pentru  spate, de 10mm/roata + prezoanele aferente sa ma anuntati.

Link către comentariu

Se da una bucata set jante Oz alleggerita 18 x 8J - et35 spate - et48 fata,anvelope 225 40 18.

 

La momentul de fata am instalate niste arcuri eibach pro kit,o sa ma in plan la primavara sa o mai cobor  aprox. 2cm . Cu et 35 pe spate in acest moment imi atinge la denivelari,iar cu et48 din fata la viraje maxime imi atinge in contraripi. Nu stiu cum sa le combin,daca pun et35 fata nu mai imi atinge la viraje,dar et48 spate sunt intrare prea inauntru si se vede odios,in acelasi timp daca cobor masina cu et35 pe fata o sa imi atinga in aripi.  Pun doua poze cu jantele inversate fata-spate si astept ceva idei de la voi.

 

Ca si aspect imi place mult cum se vede cu et35 spate si et48 in fata

 

post-8814-0-11334800-1391243413_thumb.jp

post-8814-0-67714700-1391243421_thumb.jp

Link către comentariu

Asa a fost setul, cu et diferit ? sau sunt combinate jantele 2 cu 2.

 

De fabrica cred ai et 50, prin urmare problema e din suspensie dc atinge cu et48 care e f aproape de stock.

Link către comentariu

eu ma gandeam sa pun et48 spate,cu distantiere de 10mm,sa le fac et38,ma gandesc ca o fi mai bine cu et38 si nu mai atinge,iar pe fata sa ramana et35,si o suspensie mai dura sa nu balanseze

Link către comentariu

Cum ecartamentul pe fata e usor mai mare decat cel spate din constructie pt a reduce cat se poate comportamentul subvirator, ET35 pe fata va fi si mai rau decat este pe spate.

 

Eu as lasa ET35 pe spate si lucrat la camber, iar pe fata un distantier de 5mm maxim, desi mai bine le lasi asa cum sunt.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

ai foarte mare dreptate. voi lasa et35 spate si as incerca putin roluirea de aripi. De fapt si de drept,pe spate atinge nu direct in marginea aripii,ci atinge in captuseala de dedesubt,care are o muchie de 5mm imediat dupa marginea aripii,cred ca daca decupez putin captuseala scap de probleme

Link către comentariu

Revin cu impresii dupa trecerea la 5w40, in primii 1000 de km nu vad mari diferente pe joja,cred ca maxim maxim 150 grame daca a consumat.     Valori lambda 0,98 0,99 1  , fuel trim idle -1,5% ( short term) iar long term trims 3,5%. 

Modificat de golfix
Link către comentariu

mobil super 5w40 cu norma 502.00 parca,norma ei veche cu care a iesit din fabrica

Link către comentariu

Cred ca o sa merg si eu pe acelasi ulei la revizie, cu motul 300v 5w40 imi consuma cam 200ml/1000km, aproape la fel de mult ca si cu castrol edge 5w30. Fiindca merg in majoritatea timpului in oras, distante scurte, consider ca nu mai merita sa dau 145lei/2l de motul.

Link către comentariu

poti incerca X-cess 5w40 sau Specific 5w40. e mai ieftin ca 300V dar suficient de bun pentru conditiile de la noi si intervale fixe de schimb.

Link către comentariu

la mine era dramatic rau cu castrol 5w30,imi lua 800 grame in 1000km, nu prea ii placea deloc,ma si speriasem. Acum eu zic ca e decent  150 grame 200 grame la 1000 km inseamna 1,5 2 Litrii la 10.000 km ceea ce mi se pare lux pentru 2.0TFSI stage2

Link către comentariu

100-150ml la 7000km Castrol Profesional Edge 5w30....ma pune-ti ganduri...ar trebuii sa-mi fac probleme ?! :)) bine...masina stock

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Care e diferenta intre cele 2?

X-cess 5w40 sau Specific 5w40

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Sunt cam la fel, difera norma ACEA (a3/b4 la 8100 si c3 la specific - adica norma ACEA ceruta de vw) pe langa asta specificul are continut de cenusa suflurica mai mic.

Modificat de saibot
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!