Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

deci au aceleasi functii,interesant. Mai este de luat in calcul si forma manetei,se aseamana cu cea din dreapta de la stergatoare,ar fi ciudat sa fie una de un fel cealalta de altfel :) 

Link către comentariu

Eu sunt de parere ca la asa masina nu e preteaza "tzigania" de care se discuta. Dupa montajul manetei de Golf vor fi suficienti care vor spune ca: "nu ai avut si tu bani de o maneta de Audi", iar atunci vei lua de Audi si vei incerca sa o vinzi pe cea de Golf. Cine nu se multumeste ca masina sa ramana stock, stie la ce ma refer.

 

Frumoasa "mititica", pacat ca nu are Open Sky.

Link către comentariu

dupa cum spuneam si spun si colegii mai sus...NU sunt diferente de functionalitate...iar legat de "la indemana, mai bine pozitionata, aglomerata, etc..." este pur si simplu legat de obisnuinta, mie unul sincer mi se apre aiurea sa ai atatea "manete" in saptele volanului...aduce a...un buchet de flori care defapt are o singura floare(ca s-o spun la modul frumos :P ) cu o multitudine de frunze de jur imprejur.

si parerea mea este la fel...ai Audi, pui Audi  chiar daca va fi mai aglomerata zona din spatele volanului...asta este :)  

Link către comentariu

Din cate imi aduc eu aminte, difera manetele de Golf de cele de A3 8P.

 

Pune cruise control de Audi, lasa maneta de Golf pt Golf.

 

Am observat ca ne intersectam dimineata pe Centura, intre Chiajna si Chitila. Te-am vazut de mai multe ori.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Kitul nou tempomat Audi A3 8p ( manete + capacul de sub volan) 800 lei

 

Am primit o oferta buna din dezmembrari,maneta tempomat + capacul de sub volan in stare perfecta 310 lei.

 

Cel mai probabil voi lua din dezmembrari tempomatul dedicat Audi A3 8p.

 

DA, stau in Rosu si merg spre serviciu in zona Podu Constanta,la intoarcere vin pe oras :D

Link către comentariu

Kitul nou tempomat Audi A3 8p ( manete + capacul de sub volan) 800 lei

 

Am primit o oferta buna din dezmembrari,maneta tempomat + capacul de sub volan in stare perfecta 310 lei.

 

Cel mai probabil voi lua din dezmembrari tempomatul dedicat Audi A3 8p.

 

DA, stau in Rosu si merg spre serviciu in zona Podu Constanta,la intoarcere vin pe oras :D

mai au, ca vreau si eu una :D

 

frumoasa masina :)

Link către comentariu

Salutare,

 

Se da urmatoarea "problema" care nu stiu daca ar fi o problema.

 

Se porneste masina la rece,toate bune si frumoase,plec spre un anumit punct B. Daca intre punctu A si punctu B am mai multe opriri,la fiecare repornire a motorului simt o imbunatatire a acceleratiei,si un raspuns imbunatatit la pedala de acceleratie.  Daca la plecarea din punctul A,la rece,simt ca pedala nu este foarte responsiva,adica trebuie apasata putin mai mult,admisia este putin mai galagioasa,se aude cum trage aerul mai tare. Dupa opresc intr-un punct inermediar( sa imi cumpar tigari de exemplu) la repornire la cald,deja simt o imbunatatire a acceleratiei si un raspuns mai bun,daca mai opresc inca odata si repornesc simt ca masina merge cel mai bine,raspunsul pedalei este la cea mai mica atingere,am urmarit si consumul,atunci cand pedala este mai responsiva consumul se stabilieaza mai repede si este mai mic.

 

Nebun nu sunt,numai cineva care isi cunoaste bine masina ar putea sa traga concluzia asta,cum este in cazul meu.

 

Intrebarea este,ce se intampla la fiecare repornire?  Se re-adapteaza clapeta? Se reseteaza fuel trims-urile? Nu se mai tine cont de anumiti parametrii de care se tine cont la pornirea la rece? Senzor de temperatura? Clapeta? Erori nu sunt pe laptop.   Ca si senzatie am impresia ca merge putin inecat,dar foarte putin,de aici si raspunsul mai slab al acceleratiei,si admisia mai zgomotoasa( incearca sa compenseze cu aer ceva).

 

Astept parerile voastre

Link către comentariu

Si la mine se intampla la fel. Probabil si uleiul ajunge la punctual optim. Ai incercat sa pleci mai tare din prima?

Eu de obicei plecam mai usor ca sa nu fortez motorul, schimbam mai devreme in primele minute si am observant ca masina e mai puturoasa si mai zgomotoasa.

In schimb, daca plec mai tare, sa zicem, adica ca si cum as merge deja de cateva minute, si schimb normal, nu se mai intampla asta.

Mare diferenta o face si benzina, eu cu anumite tipuri am probleme de genul asta mai mari decat cu altele.

Eu zic sa nu te agiti, nu e nimic in neregula.

Link către comentariu

Am simtit insa o imbunatatire,cand am pornito la rece,si am lasato cel putin 3 -5 minute sa se incalzeasca la relanti,fara sa apas acceleratia ( exemplu cand cureti gheata de pe geamuri). Nu stiu de ce dar am impresia ca ar trebui sa porneasca relantiu mai turat,pentru incalzirea aceea mai rapida. La mine pe vremea asta imi porneste la 1050 ture,si scade cate putin putin pana la 900.In mod normal ar trebui sa porneasca la 1100 1200 ture cel putin,apoi sa scada brusc pe la 950,apoi inca putin pana la 850 aprox.  Suspectez putin si senzorul de temperatura,stiu ca el are legatura cu pornirea la rece si cat de turata trebuie sa stea? Desi cu laptopu pus pe masina,cand urmaresc temepratura inainte de pornire e normala,nu arata valori aberante.

 

Cand aveam GTI-ul la fel pornea,cand era frig afara pornea la 1050 ture, cand era vara si cald pornea la 1200. Nu pot sa imi explic asta.

Cam asa ceva imi porneste si mie:

 

Modificat de golfix
Link către comentariu

Eu zic ca daca nu are nici o eroare sa nu iti mai faci probleme. O fi din ciclul, 'asa face toate'...

Link către comentariu

La mine porneste la 1200rpm si sta acolo 1-2minute daca nu plec cu masina. Daca plec, in 20-30sec scade, intai pana pe la 1000rpm si peste vreo 5s se stabilizeaza la 800rpm. E ceva in neregula la tine, dar nu cred ca e ceva periculos oricum.

Link către comentariu

Cred ca sunt putin cam prost,acum am numarat liniutele intre 1000 si 2000 ture,iar 1 [cenzurat] inseamna 200 ture. Si la mine sta cam 1 minut pana scade,in filmulet scade cam rpd. Sta cam 1 minut pe la 1100 1200 ture,apoi cand e sa scada mai mult,se schimba si sunetul evacuarii,iar acest lucru este precedat de scaderea turatiei.

Link către comentariu

Deci am citit pe forumuri ,referitor la " problema " mea cu pedala mai responsiva dupa repornire.

 

Clapeta noastra de acceleratie se re-adapteaza singura,la fiecare oprire a motorului (inca se aud zgomote din dreptul ei chiar si dupa oprire). Trag concluzia ca, clapeta mea isi pierde adaptarea.De asta dupa cateva opriri merge mai bine,isi face adaptare.

 

Sunt sigur de asta pentur ca,daca inainte de a porni motorul la rece,pun laptopul si execut o calibrare a clapetei de acceleratie,pornesc si plec,masina este din prima mai responsiva,exact asa cum ar trebui sa fie.

 

Aici intervin 2 factori,ori se reseteaza fuel-trimisurile( ca de fiecare data cand conectezi laptopul) ori chiar este din racalibrarea clapetei. Avand in vedere ca simt imbunatatiri cand opresc si repornesc motorul la cald,asta elimina din prima fuel trims-urile si ramane pe lista doar clapeta.   Voi ce spuneti?

 

Eu spun ca sunt 2 variante,ori este clapeta de vina,ori trebuie alergata mai rau.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Incearca sa pui contactul, sa-l lasi vreo 20 secunde, opresti, scoti cheia, pui din nou si pornesti. Sa-mi spui daca mai face la fel dupa treaba asta.

Link către comentariu

Am incercat azi dimineata in felul urmator fara rezultat: pus contactu,apasat pedala pana la fund timp de 10 secunde,luat contactul,scos cheia,bagat cheia,pus contactul si pornit. Nici o diferenta. O sa incerc si varianta ta sa vedem.  Eu stau si ma intreb cine controleaza clapeta la rece? si de ce daca fac adaptarea clapetei cu laptopul inainte de a porni la rece,e mai responsiva si merge altfel

Link către comentariu

sunt sigur ca altceva influenteaza clapeta,o sa imi dau eu seama cumva,insa pana la a schimba clapeta pentru atata lucru e cale lunga :)))) masina merge bine,insa am eu piticul asta pe creier cu raspunsu acceleratiei,nu va ganditi ca o pune in nas sau ceva,diferenta este ca cateodata apas pedala 2mm pentru a obtine ceva,altadata trebuie apasata 3-4mm pt a obtine acel ceva :))

Link către comentariu

Hmmm si la mine cred ca e asa... uneori parca pleaca din pusca si altadata sta si gandeste putin pana se intampla ceva :))

Link către comentariu

Cum ti se pare evacuarea dupa curatare? Mai zgomotoasa putin sau mai silentioasa?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!