Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

LA multi ani colegutii,un nou fericit si lipsit de Check Engine!!! Va pup.

Link către comentariu

La Multi Ani !!

 

Poate ne vedem anul asta dupa 6 Ian. la Bucuresti...cu operatiunea "Doctorul" :D trebuie sa-l sun pe Alex intai ..

Link către comentariu

In ultima perioada,fiind in concediu am avut mai mult timp pentru plimbari si am reusit sa fac un consum al masinii,situatia se prezinta in felul urmator:

 

Consum sosea,benzina 100 dus-intors buc-predeal - consum 7% ( viteze intre 70 si 120km/h)

 

Consum mixt oras+ drum national ( 80 km sosea,100km oras) 9,2% ( oras mers normal,sosea 70-120 km/h).

 

Consum exclusiv oras ( inainte de perioada concediilor,in timpul saptamanii) - 11,5 12%.

 

Consum weekend Bucuresti - 10,2 10,5 %

 

Consum plimbari nebune seara prin Bucuresti( dupa vizionarea seriei Fast and Furios :)) ) 16%

 

Test consum minim posibil, DN1,viteze 70-85 km/h constant,in viteza a5a si a6a,fara acceleratii bruste fara depasiri,mers linistit 5,5%

 

 

Dupa cum observati cu TFSI-ul poti experimenta toate consumurile posibile,insa la un mers normal obtii consumuri decente. In cazul meu Stage 2 270+, consumurile se apropie de 1.6 benzina,si cu siguranta sunt mai mici decat 2.0 benzina aspirat

Link către comentariu

Da,..interesant :) dar... acel consum cu ..70-85 km/h constant,in viteza a5a si a6a, 5,5% ..nu e deloc benefic motorului...in schimb cel 7% e mai mult decat ok :D

Link către comentariu

Si daca avea dsg in ce viteza crezi ca statea? Nu cred ca e prob din cauza ca mergi constant cu 1500 rpm.

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu

nu e benefic daca motoru nu vede niciodata 6000 ture,insa nu e cazul meu :D  Aseara am facut din nou un drum, Bucuresti-sinaia-urcat cota 1400 - predeal - urcat susai ( numa cu a1a si a2a,e prost drumul) - predeal-bucuresti, 375km cu 27 litrii benzina, 99+ petrom,ceea ce rezulta un consum de 7,2%,mers legal 80 localitati si 100 110 afara. Am observat ca este diferenta mare la consum la 100 ora,treapta a5a fata de a6a. Daca in a5a am consum 8,2, cu a6a la aceeasi viteza la dus(cand drumul urca usor) aveam consum instant 7,2 7,5 iar la intors cand drumul coboara usor( 6,2 6,8)

 

 

PS: drumul l-am facut in paralel cu un prieten.care are golf 4 1.6 benzina 100 cai,consumul lui fiind de 6,2%. La un simplu calcul rezulta o diferenta de 3,75 litrii la un drum de 375 km, un litru costa 6,2 lei, diferenta totala 23 lei. Amandoi am mers cu aceeasi viteza unul dupa celalalt.

Modificat de golfix
Link către comentariu

I-am facut si schimbul de ulei,am trecut pe 5w40. Masina merge bine in continuare! 104.000km

Link către comentariu

Dar de ce 5W40 ?? vand ca destula lume trece de la 5w30 la 5w40 ...chiar asa de rau se subtiaza 5w30-ul fata de 5w-40 cand motorul este cald ?

intreb fiindca n-am chip-tunnig  si ma gandesc ca doar daca as avea chiptunning ar trebuii sa trec p 5w40 ......5w30 este recomandat de VW..

Link către comentariu

aveam 5w30 inainte,dar pt puterea de acum cred ca e prea subtire,cand era motorul incins si scoteam joja,era foarte apos,curgea de pe joja. Dupa parerea mea,5w30 este prea subtire pt acest motor,mai ales daca este si modificat la putere.

 

 

5W40 are norma 502.00, norma care era si in 2007-2008 cand s-a nascut masina. Norma noua este 504.00 507.00 5w30.

Link către comentariu

Tot 5w40 am pus si eu, motul , am completat doar 200 ml/g in 3000 km si inainte cu castrol 5w30  aproape 1 L la mie :D

Link către comentariu

Am deschis si eu capota astazi sa ascult sunete,nu mi s-a parut sa aud zgomote din dreptul lantului,decat o bataie putin metalica asa din mijlocul motorului,intermitenta,odata la cateva secunde,in dreptul injectoarelor. e normal?

Link către comentariu

hhh Aceasi bataie tot am ascultat-o si eu aseara dupa ce am ajuns acs,cred ca am stat ca bou vreo 15 min pe langa masina-motor sa imi dau seama daca e de rau sau de bine :D

Link către comentariu

Parca imi place din ce in ce mai mult masina :D merge foarte bine si consuma putin pentru un 2litrii turbo si 270 martzoage.  Cred ca voi face o investitie intr-un tempomat. M-am documentat astazi si am vazut ca s-ar potrivii si tempomatul de golf 5,care este pe maneta de lumini. La A3 tempomatul are o maneta separata sub cea de lumini,este putin mai scump,plus ca mai ai nevoie si de capacul de sub volan. Nu stiu insa daca maneta de golf 5,are acelasi design cu cea de Audi A3 de lumini,s-ar vedea ciudat daca ar fi diferenta intre cea de semnalizare si cea de lumini. Voi ce spuneti?

Link către comentariu

Le-am testat pe amandoua, as merge pe varianta originala de la Audi, chiar daca e mai scumpa.

Ele functioneaza diferit, cea de Golf are mai putine functii si nu mi s-a parut la fel de intuitiva. 

Pana la urma e vorba de o cu totul alta maneta, nu de o functie inghesuita pe o maneta existenta.

Link către comentariu

Exact raspunsul de care aveam nevoie. Multumesc paul_e88

 

Inca o poza cu mititica :))

 
 

post-8814-0-94508600-1389861365_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

Le-am testat pe amandoua, as merge pe varianta originala de la Audi, chiar daca e mai scumpa.

Ele functioneaza diferit, cea de Golf are mai putine functii si nu mi s-a parut la fel de intuitiva. 

Pana la urma e vorba de o cu totul alta maneta, nu de o functie inghesuita pe o maneta existenta.

Poti sa ne spui si noua o functionalitate in plus  a tempomatului Audi fata de VW ?? Sunt curios :)

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Functii/pozitii, in sensul ca maneta iti permite mai multe pozitii, care in celelalt caz nu sunt valabile, comenziile fiind de fapt suprapuse.

E evident ca nu e mare filozofie, amandoua indeplinesc acelasi scop intr-un final, nu?

post-25382-0-49369600-1389869247_thumb.p

post-25382-0-18958900-1389869256_thumb.j

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

Eu am avut/am ambele tipuri de maneta pe vechiul Leon si actuala O3 (cu ACC). Numarul de functii e acelasi, doar dispuse diferit. Se poate seta/reseta viteza, mari si micsora viteza, dat cancel si resume si on/off la sistem de pe ambele manete. La maneta cu ACC am o singura functie in plus fata de cea clasica si anume rocker-ul acela pt on/off la cea clasica aici modifica distanta pastrata fata de masina din fata. Dar nu e cazul la masinile fara ACC.

 

Sistemul cu maneta separata e bun pt ca ai o maneta doar pt cruise, dar nu e pozitionata chiar atat de ergonomic si necesita un pic de obisnuire.

 

Eu as sugera maneta obisnuita cu ele "inghesuite" pe maneta de lumini. E perfect functional si asa. Spor la modificari. :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!