Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

avand in vedere ca e milltek non-resonated,nu am observat nici o schimbare :) nu mai sunt stock

Link către comentariu

mi-am curatat si eu admisia ieri si evacuarea se aude mai tare , se aude mai frumos ca inainte

Link către comentariu

Admisia lui Razvan ?

uffff...pozele astea ma pun pe ganduri unpic...

si totusi nu-mi dau seama cum ai reusit sa cureti supapele...depunerea aia nu e tare ?...nu sunt sanse sa intre mizerie in camera de explozie? incercand sa cureti supapele ? 

Dupa curatare clar trebuie un PCV FIX ! 

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

pot spune ca arata putin mai rau decat a mea,cati km are masina in acest moment?

Link către comentariu

Arata mult mai rau decat era la noi Alex, la el stratul e mult mai gros...

 

Sunt curios cat costau acele placi metalice daca era sa le schimb....

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

66000 km, 2007.

s-a intervenit preventiv la admisie.. am mai avut un gti si la 80000 km am patit ca robi_zet cu inlocuire totala.

Link către comentariu

La 80.000 inlocuire completa ?!?! Pai eu am aproape 110.000km ...la ce naiba sa ma astept ???

 

@Robi    tu le-ai curatat tot unde le-a curatat si Alex ?

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

intrebare. Stiu ca e normal ca atunci cand deconectezi debitmetrul,in primul rand sa iti afiseze eroare in bord. Ei bine,la mine cu Revo Stage 2 nu face acest lucru.

 

Partea a2a este urmatoarea. Eu stiu ca atunci cnad deconectam debitmetrul la GTI-ul pe care l-am avut,masina mergea numai ca nu mai facea boost cum trebuie. La Audi acum daca scot debitmetru,in mers o pune in nas complet,abia merge. Care este explicatia?  Deci nu prea merge bine deloc cu debitmetru scos,o pune in nas,apas toata pedala si nu raspunde etc   Dupa ce parametrii se ia cand scoti mufa? Stiam ca trebuie sa fie Default,insa la mine se pare ca nu e asa. Oare e de vina softul Revo?

 

Care ar fi explicatia ca atunci cand deconectezi MAF-ul sa nu mai mearga bine masina? 

Link către comentariu

La mine apare eroare instant in bord. Nu am incercat sa merg fara el sa stiu cum merge.

 

Insa nu inteleg ce tot experimentati la masini daca ele saracele merg bine.

 

Parerea mea e sa nu va mai faceti atatea griji pentru ca 2.0 TFSI e un motor bun si durabil, probabil cel mai fiabil dintre tot ce inseamna TFSI si TSI.

 

E adevarat ca are bubele lui cu depunerile pe supape, bobine sau ca mai pisca ulei dar toate se rezolva fara efort prea mare.

Link către comentariu

Eh,la mine nu apare. si tu tot Revo ai,deci? Becul este sigur acolo,pentru ca cand imi dadea in trecut misfire,imi clipocea check engine :)

Link către comentariu

De ce incerci sa mergi cu debitmetru scos in conditiile in care softul Revo este facut pentru debitmetru conectat!!!

Cum spune si saibot, cred ca exagerati putin cu atatea griji.

Am 2.0TFSI de 4 ani, inainte am avut 2.0TSI, si sunt motoare foarte bune. Si toti stiu ca nu le-am tinut stock.

TEFF

L.E: Eu la fiecare 6000km fac revizia, verific cam follower. La fiecare 20.000km fac revizia la Haldex si pa DSG. Si la fiecare 60.000km verific motorul complet.

Intre aceste intervale ii dau pe cocoasa si ma bucur de ea

Modificat de xht20
Link către comentariu

Pai ne spui sa nu ne facem griji si tu faci reviziile la mai putin de jumatate fata de intervalul recomandat de producator. :)

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

A lui e putin mai modificata :))insa reviziile si eu le fac sub 10.000. Si cand aveam masina nemodificata tot asa le faceam (7500-8000km)

Modificat de saibot
Link către comentariu

deci sa inteleg ca e normal ca atunci cnad scot mufa sa mearga prost,pentru ca asa e softul. Ok macar acum stiu ca e normal.

Link către comentariu

deci sa inteleg ca e normal ca atunci cnad scot mufa sa mearga prost,pentru ca asa e softul. Ok macar acum stiu ca e normal.

Corect. Cand eram Stage 4 la Revo eram cu MAF, apoi am facut o alta admisie mai mare si am facut-o MAFFless, si a trebuit sa facem alt soft, altfel masina nu ar fi mers.

Deci din acest punct de vedere zic ca nu ai motive de ingrijorare

Acum am vazut, teff a scris mai sus? Atunci se intelege :)

E putin mai modificat decat media 2.0TFSI existente :))

Link către comentariu

@ TEFF

 

 Ti-am vazut masina azi ca am fost sa fac dino la atelajul fratelui :D

 

O sa mai trec odata cu a mea sa schimbam prefixul :))

 

Scuze de off Golfix

Modificat de saibot
Link către comentariu

@ TEFF

Ti-am vazut masina azi ca am fost sa fac dino la atelajul fratelui :D

O sa mai trec odata cu a mea sa schimbam prefixul :))

Scuze de off Golfix

Am lasat-o acolo sa ii schimb niste furtune.

Soft nou de la Revo? Sau o turbina mai mare?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!