Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

wow, arata fff bine si sunt ff usoare pentru dimensiune.

ar da bine si pe golfu meu un set....asa usoare :D

sa le rulezi fara probleme

Link către comentariu

Multumesc.

Acum ma informez asupra greutatii anvelopelor, lucru ce nu m-a interesat pana acum. Am inteles ca difera greutatea de la o anvelopa la alta in functie de producator. Acel indice din fata indicelui de viteza am inteles ca reprezinta greutatea.

Cam care este greutatea unei anvelope de vara 225 40 18? Conteaza daca este ranforsata (XL) l? Exclus run-flat care stiu ca sunt foarte foarte grele.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Anvelopele XL sunt mai grele decat cele normale tocmai pentru ca au peretii ceva mai duri, deci ranforsati. De regula, o anvelopa pe 18/225/40 are peste 10kg/bucata. Cu jantele pe care le-ai luat cred ca o sa fii undeva pe la 22-23 kg/roata completa. Ceea ce nu e rau deloc. 

Link către comentariu

Eu am avut XL pe 235 35 19, am zis ca ar fi o alegere ok sa fie mai dura pe laterale anvelopa, avand in vedere profilul mai mic. Acum daca trec la 225 40 18, parca nu ma mai intereseaza atat de tare duritatea pe lateral( nu mai am nici stretch si si e balonul mai mare) asa ca as opta pentru o varianta fara XL, mai ales ca au si greutate mai mica.Din ce am citit, intre o varianta simpla si oa varianta XL in dimensiunea 18", poate fi o diferenta de 2 kg.

Link către comentariu

Nu cred ca vei gasi non-XL pe 18. :) Personal as alege varianta XL, mai mult pentru aspectul psihologic. Spor la cumparaturi.:icon_thumright:

Link către comentariu

Uite din experienta proprie: Bridgestine Potenza er 003  225 40 18  aveau 11.8 kg bucata....iar cauciucul era unul FF ok , le-am avut pe un focus dupa niste Continentaluri (ambele randuri de cauciucuri montate pe jante MIlle miglia 1000 ) si am zis ca am schimbat toata masina ....continentalurile  erau ENORM de grele si aderenta IOC ....dar tineau cat tinea masina ......

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Indicele dinaintea celui de viteza reprezinta greutatea suportata de anvelopa, nu greutatea ei.

Cele pe 18" au in jur de 9-10 kg (235/35/19 ajunge la max 11kg) si difera cu foarte putin de la un producator la altul. Diferente mai mari sunt intre cele runflat si cele obisnuite.

@cristi511 pirelli p zero de fabrica nu sunt XL :) si sunt pe 19 cele de care zic :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

pana la urma am ales sa merg tot pe nexen, acelasi model ce l-am avut si inainte. am fost foarte multumit de cum s-au comportat, raportul calitate pret este unul extraordinar. Am mers tot pe 92Y XL. Anvelopele le-am comandat de Black Friday, am beneficiat si de o mica reducere cu aceasta ocazie.

Una peste alta, am comandat si uleiul si filtrele ( acealsi motul specific 5w40 +filtre man) + am comandat cele doua tampoane motor+cutie pe lemforder, care, spre surprinderea mea, au venit inscriptionate cu cod de vw audi ( 1k0 etc). Au fost 460 lei ambele, pe cand daca le luam in ambalaj vwaudi ma costau 850 lei.

Saptamana ce vine fac revizia si schimb tampoanele. Am tot intrebat in stanga-dreapta,vizavi de tampoane upgrade, insa de la majoritatea posesorilor de k04, am primit feedback cum ca cele aftermarket mai dure, vin la pachet cu vibratii suplimentare in caroserie,in special cei ce au volant cu masa simpla acestea fiind mult amplificate, 4 din 5 posesori de k04 cu setari moderate de putere cum am eu, mi-au recomandat sa merg pe tampoane stoc. Asa am decis si eu, prefer sa le schimb la doi ani sa zicem, decat sa am vibratii.  Sper sa se reduca putin acea senzatie de aplecare a motorului in acceleratie,revin cu feedback. In cazul in care nu voi fi multumit, cu siguranta urmatorul pas vor fi tampoane mai dure.

Masina a ajuns la 125.500 km, merge la fel de bine de cand am montat k04,sunt super incantat de softul Revo.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Efectuat revizie ulei+filtre, schimbat tampoane motor. Rectific km masinii, 124.350km.

S-a deconectat bateria,am reincarcat setarile. 9 6 9 :rolleyes:

IMG_6435.JPG

IMG_6437.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

Tu stai linistit, la cum urca a ta ai minim 360. iti recomand sa schimbi dyno-ul :)) eventual poti incerca la TCM in Bucuresti

Link către comentariu

Cum te descurci cu atata putere doar pe puntea fata? :o 

Link către comentariu

e mai greu cu vremea prezenta, dar cand e uscat pe jos este ok :) nu e o putere chiar asa mare, decat primele 2 trepte pun probleme, de la 3 in sus te descurci daca e uscat pe jos si o temperatura mai mare :)

Link către comentariu

Înseamnă că pentru vremea rea și primele 2 trepte un retrofit la quattro e ceea ce trebuie :)) 

Link către comentariu

De ce nu a accelerat si peste 5820 rpm? Trebuia facuta pana in limitare sau macar la 6800-7000 rpm... sigur aveai mai multi cai la cum arata graficul, s-a oprit masuratoare in timp ce puterea se ducea in sus.

Link către comentariu

Deoarece motorul dezvolta inca aproximativ 15 - 20 Cp, lucru probabil nedorit de posesorii service-ului :))))

Din cate am observat este o metoda practicata de catre cei de acolo, pentru a oferi servicii de chiptuning proprietarilor sau a denigra firma care ofera optimizarea software actuala pe masina alterand masuratorile ulterior "resoftarii" cu programul lor. 

Modificat de civic_ex
Link către comentariu

Dc e pe HPFP stock o tura degeaba, dc ai upgrade merita o intrebare :) La cuplu a iesit f ok

Modificat de saibot
Link către comentariu

Pentru servicii dyno de calitate si corecte in Bucuresti, recomandam TCM TURBO. 

Am avut ocazia sa masuram mai multe masini la sediul lor din Bucuresti si rezultatele sunt similare cu cele inregistrate pe dyno-ul nostru de la sediul central din Oradea.

Revenind la A3-ul lui Alex, am vazut loguri recente cu masina si intr-adevar puterea de 334 Bhp este corecta pentru cei 5.800 rpm, cat a fost turata :-)

Link către comentariu

Salutare.

masina a fost masurata pana in 7200 rpm,  nu stiu dc arata asa pe fisa, poate e setata sa arate doar pana in punctul unde a fost inregistrata puterea maxima.

masina se misca foarte bine, pentru o conversie k04 consider ca rezultatul este unul f apropiat de realitate.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

Am prins o bucata mai uscata weekend-ul acesta, si am testat niste reprize scurte. Am simtit intreruperi pe treapta 5 si 6 la viteze mari,turatii mari.

Ex: mers treapta 4 capat, schimbat 5, am simtit o poticnire pt putin timp dupa care s-a lansat iar,ajuns la capat, schimbat 6 si la fel intreruperi, nu missfire,aproape ca nu accelera Ca si cum ar ramane fara benzina. Uneori am simtit o poticnire usoara(ca un flat spot) si in treapta 4 in jur de 5000 turatii.

Setarea softului revo k04 este 9 6 9, supapa rs4 instalata,benzina este petrom99. In urma softului s-au facut log-uri in mers, nu am simtit nimic de genul, ce-i drept nu am atins viteze si turatii atat de mari.Am doua lucruri in gand, ori pompa din rezervor nu isi face treaba, ori ecu face timing pull pentru a proteja motorul si inchide clapeta(plafonarea care o simt). Vremea rece de afara are legatura? densitatea aerului, boost prea mare setat pentru aerul rece? timing prea mare? benzina proasta?

Pareri? @saibot  @fuscobal @Revo @motan @civic_ex

Link către comentariu

Va rog mult: Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.

Multumesc.

Link către comentariu

Salut, pot fi multe cauze, dar ca sa ascultam de moderatori si sa nu deviem de la subiect, cel mai bine ia legatura cu dealer-ul tau Revo in vederea realizarii unor loguri concludente ca sa indetificam posibila cauza. Este totodata adevarat ca software-ul Revo are incorporate o serie de protectii pentru a proteja motorul in cazul in care unele componente nu sunt in parametri.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!