Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

Exact asta am sesizat si eu dupa resoftare.Acel sunet in jur de 3500 rpm si doar in trepte mari 4 , 5 sau 6. M-am lamurit dupa ce am vazut filmuletul de mai sus. 

Link către comentariu

Impresii la cateva zile de la finalizarea lucrarii:

Masina merge foarte bine, porneste la sfert, nu da cu fum , nu fluctueaza. Consumul pe oras a scazut cu 1 litru, dar probabil si datorita faptului ca am jantele pe 17 de iarna.

In prezent are 124.000 km, am schimbat cam follower-ul si urmeaza revizia de ulei si filtre in decembrie. Nu stiu pe ce ulei sa merg, pana acum ultimele 3 revizii au fost cu motul specific 5w40. Odata cu marirea puterii credeti ca merita mers pe motul 300V sau pe millers nanodrive?

Si o poza cu micutul sleeper:

 

14732258_1266492343401189_1191897715088654463_n.jpg

Link către comentariu

Ce are uleiul Motul ? ....doar nu mergi in 6-7 mii de ture tot timpul sa zici ca iti trebuie cine stie ce ulei mult mai bun. Eu tot motul am si sunt multumit la stage2. Acuma tu stii ce alegi. 

Link către comentariu

Pai e simplu, dupa 3 schimburi de motul specific 5w40, am gasit multa depunere din nou pe supape, care au 20.000 km de la curatare si pe langa asta nici nu mi-a placut cum am gasit cam follower-ul

Link către comentariu

cum crezi? A fost data jos, nu am pus injectoare de s3? cand ai fost tu la garaj era asamblata :))

Link către comentariu

Am inteles. Credeam ca ai pus demult injectoarele de S3. Pai si ai si curatat-o daca tot ai demontat-o pt injectoare?

Link către comentariu

Ca o mica sugestie, cred ca ai nevoie de un ulei cu un continut foarte scazut de TBN si cu sulfured ash minuscul (astea de obicei lasa depuneri foarte foarte mici ). De obicei astea is uleiuri 0w30 sau 5w30. Ce te-a facut sa alegi un ulei mid/high tbn precum motul 5w40?

Link către comentariu

Din pacate nu ai cum sa scapi de problema depunerii pe supape ( specifit T FSI - Direct injection ) indiferent ce fel de ulei vei folosi. Cat despre uzura tachetului, aceasa este mai degraba din cauza uzurii axului cu came, sau a pompei de inalta presiune ( arc intarit, etc ). 

Link către comentariu

Cititi la pagina nr 5. daca aveti timp si rabdare, eu sunt de parere ca ar trebui sa folosesti un ulei 5w30 sau un ulei care sa respecte norma impusa de VW dar sa aiba continut TBN scazut (intre 2 si 5). Uleiurile 5w40 sunt de obicei uleiuri mid tbn sau high tbn, si sunt gandite pt zmoala pe care o vezi in dieselurile PD.

 

http://www.sname.org/HigherLogic/System/DownloadDocumentFile.ashx?DocumentFileKey=45f844b2-b532-4d5a-bd62-226e950491f2

 

Specialistii spun asta:

 

An engine oil's sulfated ash content is also directly related to the oil's acid-neutralizing capabilities, as the base number for most engine oils comes from the metal-containing detergent additives. Generally, the higher the oil's base number, the higher its ash content "  deci un continnut mai ridicat de cenusa/carbon acumulata pe piesele masinii.

Link către comentariu

Cred ca asta este o discutie fara sfarsit.

O sursa mare de sulf este ZDDP-ul din ulei, nu neaparat combustibilul.

Uleiurile low-saps au si ZDDP mai putin, deci protectie mai slaba. Eu inca nu am reusit sa gasesc ce anume a fost adaugat in locul ZDDP-ului pentru a pastra protectia motorului la acelasi nivel (daca s-a adaugat ceva).

Link către comentariu

aditivi atifrictiune de genul Molybden/Boron si asa mai departe. Nu ai nevoie de zinc si fosfor pt antiuzura exista alternative. Uleurile cu ZDDP imens sunt pt motorizarile vechi, pt cele noi exista alti aditivi mai performanti.

Link către comentariu

In principiu m-am decis la Millers Nanodrive si anume:

http://www.millersoils.co.uk/nanodrive.asp

http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=1026&sector=Car

Typical Characteristics

SAE Viscosity5w40

Specific Gravity (at 15°C)0.848

Kinematic Viscosity (at 100°C, cSt)14.1

Kinematic Viscosity (at 40°C, cSt)85.9

Viscosity Index170

Pour Point (°C)<-36

Flash Point (°C)>200

Cold Crank Viscosity (cP)6,600

TBN (mg KOH/gm)7.44

Link către comentariu

Subscriu in totalitate ! Si este si mai bine cand mai ai inca o masina pe langa si asta ramane doar pentru "distractie" . Astept parerile despre uleiul pe care il vei pune.Eu momentan am ~6000 km cu Liqui Moly Synthoil High Tech, 5W40 si a consumat undeva la 700-800 grame , lucru destul de ok dupa parerea mea :)

Link către comentariu

pana la urma m-am decis la alt model, si anume modelul de pe audi A4 DTM, in configuratie 18x8 ET47, care seamana mult cu modelul OZ superturismo LM ce imi place foarte mult. Din ce am citit pe internet, au undeva la 11-12 kg bucata.O sa merg diseara sa le iau si voi pune una pe cantar de curiozitate.

 

5958AE7F.jpg

SDC14933.jpg

Modificat de golfix
Link către comentariu

Sunt modele si mai frumoase si mai usoare pe 18.. Las un link aici, cu niste date despre anumite modele de jante, poate te ajuta. Eu as zice sa mergi pe O.Z Ultraleggera (8.4 kg pe 18"), Superleggera (8 kg 18") sau ceva de la BBS. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Or fi colegule, dar eu iau astea cu 300 euro. Brusc au devenit frumoase nu? :)) Referitor la greutate, am mers 2 ani cu 15.5 kg pe bbs-urile pe 19, pentru mine sunt prea usoare cele de 8 kg, in treptele 2 si 3 si asa nu pun puterea jos, 11-12 kg este un compromis bun pentru mine.

Modificat de golfix
Link către comentariu
48 minutes ago, golfix said:

Or fi colegule, dar eu iau astea cu 300 euro. Brusc au devenit frumoase nu? :)) Referitor la greutate, am mers 2 ani cu 15.5 kg pe bbs-urile pe 19, pentru mine sunt prea usoare cele de 8 kg, in treptele 2 si 3 si asa nu pun puterea jos, 11-12 kg este un compromis bun pentru mine.

E si asta e drept colegu! :)) Si ale mele au 11.3 kg/janta (din ce am citit, nu le-am cantarit niciodata). Se simte foarte bine masina cu ele. Am gasit niste jante de la Team Dynamics pe 17. Cantareau 7.8 kg si ma batea gandul sa le iau pentru iarna daca vand BBS-urile. As fi tare curios cum se simte masina cu ele :D  

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Jantele astea usoara se si stramba cam usor.. teoretic cu cele OEM nu ai probleme. Foarte frumos modelul de la A4 DTM.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!