Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

A desfacut si pompa sa verific tachetul, cam asta am gasit dupa 12 13 mii km

 

14569127_1254471861269904_244613484_n.jpg

14593232_1254471921269898_2091764256_n.jpg

Link către comentariu

Ce producator?

Arata mai rau decat al meu care avea aproape 40k, la ultimul schimb.

Link către comentariu

E ceva uzura acolo. Si destul de rapida. Fata de trecut, ai mai schimbat ceva ce ar putea accentua uzura?

Link către comentariu

Tachetul a fost SWAG, acelasi ca si la ultimul schimb. Ultima data dupa 10.000 km abia era atins.

Comandasem tot swag, insa il voi schimba cu INA, cel original ajunge doar pe comanda in 5 zile si sunt cu masina desfacuta.

 

29 minutes ago, catalinmiti said:

E ceva uzura acolo. Si destul de rapida. Fata de trecut, ai mai schimbat ceva ce ar putea accentua uzura?

Nu am schimbat nimic, poate stilul de mers doar :))

Link către comentariu

Ca si noutati am facut urmatoarele:

Montat pompa benzina HPFP upgrade, efectuat soft stage2+. La nici doua zile m-am hotarat sa fac pasul urmator. Avand pompa si intercooler pe masina, am achizitionat un pachet k04 + injectoare s3, asa ca masina a intrat de astazi in lucru, urmeaza Revo stage2+ k04.

Pentru colegii ce au deja setarea aceasta. Sunt putin in dubiu cu PCV-ul stoc si cu bobinele/bujiile. Vor face fata acestei configuratii? Bujiile sunt iridium si au 20.000 km, bobinele sunt cele oem,varianta rectificata. de asemenea, tampoanele stoc as vrea sa mai ma tina pana in primavara, acum nu mai am buget de investit. 

Ca si planuri pentru primavara am asa: Tampoane set revo, bujii noi, bobine rosii noi, sa anulez pcv-ul cu dop in admisie, si sa scot sub masina gazele ( nu vreau anulare cu placuta).

Pana acum masina a suferit urmatoarele modificari:

1. Evacuare completa Turbo Back, Milltek non resonated decat.

2. Admisie Evoms

3. Intercooler tip S3, facut la comanda la Eric Dio Perfromance ( ca marime intre cel S3 si cel THS).

4. Upgrade interne pompa benzinam facute la Ovidiu la Oradea ( VIS Motorosport)

5. Ambreiaj Stage2 Sachs Performance volant simpla, 550NM.

6. Injectoare S3

7. Turbina Borg Warner K04 064

Asteptarile la stage2+ k04 vor fi de 350 cai, desi revo in configuratia mea da 370.

Astept parerile voastre.

 

14607934_1259081784142245_1162798045_n.jpg

14607923_1259081064142317_1337217697_n.jpg

Link către comentariu

O sa fie o diferenta imensa.. incepand din zona de mijloc pana in 7.000 rpm. O sa ai boost all over.

Bujii: NKG BKR7EIX

Bobinele stoc sunt ok. Oricum e bine sa ai de rezerva 1-2 bucati :-) 

Minusuri la decat si furtun sub masina: la semafor posibil sa iti intre gazele in masina. Eu aveam garaj si o lasam 1-2 minute la relanti inainte sa o scot afara..si era horror. Plus ca si la ITP e cum e :-)

Link către comentariu

Spor la treaba!

Singura mentiune...eu as evita Kid'u garage (daca acolo ai de gand sa faci tot)...tipul nu e deloc serios, mi-a dat o teapa mica de curand, sa nu ai surprize neplacute :).

Link către comentariu

Mersi, nu fac masina la kyd, acolo am fost Zilele trecute pt un dyno.

masina va fi facuta de alex apr.

maine e gata, la sf saptamanii urc noul soft 2+ pentru k04

Link către comentariu

Gata si operatiunea monstrul ? vineri sunt programat la stage2+, pana atunci am lasat harta stock.

image.jpg

Link către comentariu

Cum este ambreiajul cu masa simpla Sachs Performance ? La mine a fost o diferenta mare si pana acum foarte multumit. 

Link către comentariu

Am facut softul asta seara, setare 9 6 9, masina se comporta bine , in parametrii dar e loc de mai bine cu: upgrade DV ( scapa putina presiune cate odata , il auzi cum scapa cand face overboost, si regulator de rs4, in ture medii am cam 4 5 bari sub valorile specificate.( 125 126 bari, la request 130).

Este cu totul alta masina, trage bine rau :D

Link către comentariu

Update: nu scapadv-ul presiune, este wastage flutter, mi-confirmat sin Bebe de pe forum, care a avut cupra 2+ revo. Am testat alt dv si face la fel. Din ce am inteles este de la overboost, iar wastgate-ul egaleazanpresiunea cu cea solicitata, nu face decat in WOT cand e putin subturata, daca o calci la peste 3300 3500 ture nu mai face. Am mai cazut cateva masini revo care fac la fel. Am inteles ca nu dauneaza cu nimic atat timp cat logurile arata bine.

next upgrade: rs4 fprv si tampoane 034motorsport street density.

ca si impresii masina este mult mai rapida decat inainte, treapta 2 e degeaba, treapta 3 rupe aderenta pe mirificele drumuri denivelate ale patriei.

Link către comentariu

Si pe treapta 4 e acolo cu M3 E92 :-) RS4, RS5 (4.2 v8) raman in oglinzi :-)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Ceea ce auzi tu la 3500rpm,  falfaitul ala foarte rapid, nu este wastegate flutter, este surge... Wastegate-ul cand egalizeaza presiunea nu il auzi, si se deschide si se inchide treptat, in nici un caz nu falfaie...

Link către comentariu

 acesta este dyno-ul lui bebe, secunda 14-16 este sunetul, asa face si la mine

Link către comentariu

Stiu, cunosc sunetul , ala este surge... singura solutie sa scapi de el este sa reduci boost-ul de la 9 la 7, sau poate merge si cu setarea 8 la boost, trebuie incercat. idea ar fi sa faca sub 1.4 bar la 3500 rpm.

Link către comentariu

Ar trebui sa faci un log asa sa vezi ce presiune cere in zona 5000-6500 cu boost 9 si cu boost 7. Cred ca scade cu 0.1 bar, dar nu e foarte relevant pentru ca asta inseamna ca nu iti mai incalzeste asa tare aerul cand il comprima turbina. Poate pierzi un 5-10 cai maxim, dar nu se simte la 350hp. Fa un log si pune-l aici sa vedem daca merge in ok masina.

Link către comentariu

LOG-01-115-114-003alex-stg3-969.CSV

iti dai seama ca au fost facute log-uri de catre revo atunci cand am facut setarile :) ei sustin ca este wastgate-ul, eu nu stiu ce sa zic,parca il aud in admisie. Cert e ca face numai cand este subturata, te obisnuiesti cu plaja de turatii la k04 si nu cred ca este o problema.

Am sps, pot sa imi fac o harta pentru uz zilnic in care sa setez boostul pe 7.

Link către comentariu

am testat aseara cu boost 8, tot face, cu boost 7 tot face dar mai putin, cu boost 6 aproape deloc, insa scade mult si puterea masinii.

Din ce am discutat cu mai multi posesori de k04 si la ei face asa. Am observat ca APR a scos o versiune de soft special pentru treaba asta, si face full boost undeva in zona de 4000 ture.

De 2 zile ma tot uit pe forumuri si am ajuns la concluzia ca: Turbina k04 face jos mai multa presiune decat vrea si poate sa primeasca motorul intr-o anumita plaja de turatie 3000-4000 ture, si ca surplusul il elibereaza pentru a egala presiunile. Harta Revo este construita pentru performanta la limita surge-ului, falfaitul ce il auzim este wastgate-ul si dv-ul masinii care cica isi fac treaba. Un surge s-ar vedea pe log-uri la airflow si la maf, iar masina ar inceta sa mai traga in acel moment, s-ar plafona, lucru ce nu se intampla la mine. Daca ignori sunetul acela,masina construieste boost liniar si citirea maf-ului este liniara, singurul loc unde scade putin valoarea citita de maf este atunci cnad intra in overboost si se egaleaza presiunile,dar scade f putin.(8-10 grame).

@motan nu te contrazic, si eu initial am fost de acord cu tine,insa astept dovezi clare din partea Revo ca acest fenomen nu imi afecteaza buna functionare a motorului si a turbinei.

Link către comentariu
4 hours ago, golfix said:

 

De 2 zile ma tot uit pe forumuri si am ajuns la concluzia ca: Turbina k04 face jos mai multa presiune decat vrea si poate sa primeasca motorul intr-o anumita plaja de turatie 3000-4000 ture, si ca surplusul il elibereaza pentru a egala presiunile. Harta Revo este construita pentru performanta la limita surge-ului, falfaitul ce il auzim este wastgate-ul si dv-ul masinii care cica isi fac treaba. Un surge s-ar vedea pe log-uri la airflow si la maf, iar masina ar inceta sa mai traga in acel moment, s-ar plafona, lucru ce nu se intampla la mine. Daca ignori sunetul acela,masina construieste boost liniar si citirea maf-ului este liniara, singurul loc unde scade putin valoarea citita de maf este atunci cnad intra in overboost si se egaleaza presiunile,dar scade f putin.(8-10 grame).

@motan nu te contrazic, si eu initial am fost de acord cu tine,insa astept dovezi clare din partea Revo ca acest fenomen nu imi afecteaza buna functionare a motorului si a turbine.

 Ai descris perfect ce se intampla si asta este compressor surge, intr-adevar harta Revo este la limita surge-ului, dar falfaitul nu are cum sa fie de la wastegate, pentru ca ar trebui sa il auzi si dupa  3500rpm sau si cand esti stock, tot el regleaza presiunea ce o face turbina., nu este wastegate flutter, asta este o porcarie. Si mie imi face sunetul ala si ma enerveaza cand il aud, si asta  cu 1.45 bar...la tine vad ca iti cere si face 1.55bar pe ture medii. Eu as fii curios sa vad un log si cu boost 6, nu cred ca scade asa mult presiunea pe ture inalte, adevarat este ca pe ture medii o sa simti un pic lipsa cuplului, nu mai este asa brutala, insa pe ture inalte 5500-6800 rpm acolo unde iti face puterea maxima, nu cred ca scade chiar asa mult presiunea

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!