Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

Salut,

 

Prezint si eu pe aceasta cale,noua achizitie.

Este vorba de un Audi A3 Sportback,model facelift,motorizare 2.0TFSI BWA,cumparata la 99.000 km,in prezent 101.000

 

Modificari: Admisie Evo-MS, evacuare turboback decat milltek non-resonated,Revo Stage2, Jante Oz Alleggrita 18",arcuri eibach.

Imediat ce am cumparat masina,am inlocuit DV-ul si cam follower-ul(pentru linistea mea).

 

Nu este foarte dotata,dar peste cele de baza are Sistem de sunet Bose,bi-xenon.

 

Pana acum am facut 2000km cu masina,ca si prime impresii pot spune ca puterea este prea mare pentru tractiune fata,mai ales cu aceste jante care sunt foarte usoare,in treapta a2a nu pune puterea deloc jos,uneori pierde aderenta si in a3a.

 

Per total sunt multumit de masina,iar ca modificari viitoare cu siguranta vor fi: navigatie rns-e , folie(maxim 65%) si ma gandeam eu la stopurile pe led,ale generatiei mai noi.

 

Daca aveti si alte idei,sunt deschis sa va ascult sfaturile.

 

 

post-8814-0-46874300-1382683483_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

Foarte frumoasa si mai ales foarte rapida aceasta masina; ca sa pui puterea pe asfalt, trebuie sa ai anvelope bune, semislick-uri, si suspensie.

Folie sa ii pui doar pe geamurile spate si luneta, sa nu ai probleme .

 

In rest benzina buna sa ii bagi, sa te plimbi cu placere !

Link către comentariu

Arata foarte bine, am avut placerea de a o vedea si in realitate si mai ales de o auzi :D. Sa o stapanesti sanatos :D

Link către comentariu

salutare, va multumesc,da am fost putin la aer aseara pe la junior. Masina am cumparato de pe vwforum,nu de pe autovit :)

Legat de puterea ei,sincer nu cred sa fie dusa in 290 cai,trage destul de bine insa nu suficient incat sa cred ca are mai mult de 270 cai. Masina a fost modificata la Revo Constanta,la Tanase,am discutat cu el dupa ce am cumparato si mi-a spus ca beneficiaza de stage 2,intr-o setare moderata de aprox 270 cai si ca imi recomanda instalarea unui intercooler de S3 ca modificari viitoare.

 

De ieri ma framanta un aspect,si anume fusta spate,as vrea sa imi cumpar o fusta in stilul celei de pe S3,poate chiar de S3,imi recomanda cineva ceva? Fiind fusta stoc,ies tipsurile destul de mult de sub bara,fapt care nu imi place f mult,si se observa putin toba sub masina.

 

Ce spuneti de aceasta prelungire? Vopsita in culoarea masinii,iar difuzorul din mijloc negru lucios?

 

http://www.europeanperformanceproducts.com/shop/product_info.php/language/en/info/p8993_Heckansatz-Audi-A3-8P-O-Line.html/cat/2659/MSsid/e6crfneshcgml0pdpt7k4unrg3

Modificat de golfix
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos !

Frumoasa si potenta masinuta...DA i-ar sta bine cu prelungirea aia.

Cat mai multi km fara probleme.

Link către comentariu

Acum o intrebare pentru cunoscatori.  Am in plan si achizitionarea unui kit BSH fix PCV,pentru anularea pcv-ului. Ar fi cam ultimu pe lista ramas,PCV-ul de pe masina este in regula,insa la stage 2 nu stiu cat mai tine.  Sa merg pe ultima varianta OEM,sau pe acest kit BSH?

Link către comentariu

Aseara am iesit putin pe A3,sa ii mai testez capacitatile. Are niste reprize incredibile,softul de la Revo face toti banii.Cu noul DV revizie D,admisia se aude mult mai frumos. In poza apare si fosta masina, Mk5 2.0TDI stage1,care din fericire a ramas pe vwforum.

 

Am comandat si PCV-ul fix de la BSH,urmeaza sa il montez sambata.

 

Toate cele bune.

post-8814-0-84345900-1383119464_thumb.jp

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu am reusit sa il schimb am facut o prostie intre timp,invatatura de minte sa fie. Am schimbat bujiile,si tot aveam un mers usor neregulat la relanti,cu misfire la relanti si am hotarat sa pun un aditiv de curatare injectoare in rezervor,apoi am plecat la munte. Nu vreau sa spun ca dupa 2 zile masina a inceput sa faca ca toti dracii,la rece pornea si zici ca mergea in 3 cilindrii,mirosea a benzina in jurul ei ca la scootere.In mers nu mai raspundea pedala la fel de bine la acceleratii,parca mergea innecat. Dupa 1 sapt,mai exact aseara am luato sa merg cu ea,la fel de prost a pornit,la fel de prost mergea si am coxato putin mai tare, in treapta a1a a2a 3a am schimbat numai la 6500 ture,si ca prin minune si-a revenit. Deja cumparasem kitul de oringuri pentru injectoare,si ma pregateam sa dau admisia jos,sa fac curatare de admisie si injectoare.

Am testat si pornirea la rece in aceasta dimineata,a pornit perfect,si am rasuflat usurat. O sa o urmaresc si pe parcurs,si urmeaza sa schimb filtrul de benzina.

 

Deci fratilor,nu puneti niciodata aditiv de curatat injectoarele in rezervor,o sa mearga masina mai prost,toate depunerile deja existente in injector,se vor desprinde si vor bloca mai rau injectorul,sau tot jegul din rezervor va infunda filtrul de benzina sau mai rau,poate trece de filtru de benzina.

Link către comentariu

Da...urata treaba...si eu chiar aveam de gand sa cumpar ceva aditivi sa bag un full de benzina MAX100 + adiditivi...sa curat toate conductele si injectoarele...dar dupa patzania ta...m-ai cam pus pe ganduri.

Din cate am mai vazut pe net, forumuri...mai este o solutie sa cureti injectoarele si supapele...fara sa bagi aditivi in rezervor.

Este vorba de un lichid asa numit "SeaFoam" care se baga direct prin coducta care baga aer in motor..din ce am vazut in DIY.....SAU, dar nu stiu cat este de OK inainte de a schimba uleiul se toarna efectiv in motor pe unde se baga uleiul mergi circa 100 Km "forjata" calumea si schimbi uleiul apoi....

 

Voi ce parere aveti despre asta ???

 

@Golfix  apropo...din acelasi motiv ca si tine vreau sa bag aditivi...dimineata parca porneste destul de greu (bujiile au fost schimbate la ultima revizie)  si la relanti parca merge unpic neregulat...

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

este frectie si tratamentul cu seafoam,este mai mult pentru prevenire, problema principala a motoarelor TFSI este ca din cauza injectiei directe,exteriorul valvelor de admisie se imbacsesc,si formeaza depuneri de ulei,asa zisele carbon buildup. Nu baga nici un aditiv,singurul remediu este ,desfacerea admisiei si curatarea supapelor( supapele murdare cauzeaza misfire la rece si in mers,un relanti instabil,scadere de putere,consum ridicat.

 

Eu eram programat la curatare de admisie,inclusiv valve si injectoare,sa vad cum se manifesta in continuare,oricum am in plan curatarea valvelor de depuneri.

 

Sfatul meu este sa nu folosesti aditiv in rezervor, si sa mergi BLANAAA,eu sunt la al doilea TFSI,am avut si un Golf 5 GTI,si iti spun din proprie experienta ca daca te apuci sa le cautzi fara sa le doara,nu te mai opresti din bagat bani. Daca masina porneste,merge,trage bine,nu ai missfire in mers ,la WOT,laso in pace. 

Modificat de golfix
Link către comentariu

@golfix :

 

da ai dreptate..asta cam la orice masina este, daca le cauti bube le gasesti, legat de a mea..nu are missfire nu am scaderi de putere sau rateuri...doar ca(poate mi se pare si mie) atunci cand motorul este cald...la relanti undeva intre 700/800 rpm parca ...trepideaza unpic masina...in fine..nu e nimica grav. :)

 

Apropo de curatat valvele, admisia si injectoarele, sunt interesat si eu sa fac asta, dar presupun ca tu ai la cine sa mergi in Bucuresti si anume la "Alex APR-u" :) ...ai cumva idee, poate ai auzit pe forum, sa fie cineva prin Timisoara sau prin imprejurimi...care sa mai fi curatat moatoarele astea  2.0 TFSI  ?

 

Mersi !

Link către comentariu

Nu am Idee in Timisoara,intreaba si tu in stanga in dreapta,oricum nu oricine se baga la TFSI,intereseazate bine inainte

Link către comentariu

Am intrebat in stanga in dreapta, sus, jos si pe orizontala...si am cam ramas fara idei unde sa mai intreb...

Link către comentariu

Am comandat si bara spate de S3,va ajunge saptamana viitoare,dupa ce o voi monta voi pune si ceva poze.

 

Intrebare: are cineva idee daca contraripile de pe spate,cele de panza,se vor potrivii in continuare la prinderi?

 

Cam asa ar trebui sa iasa:

 

 

post-8814-0-08836300-1385020661_thumb.jp

post-8814-0-15050400-1385020667_thumb.jp

post-8814-0-54823100-1385020679_thumb.jp

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!