Jump to content

Passat b6 variant 2.0tdi CR


make21

Postare recomandată

Va salut. Desi activez pe forumuri de ceva vreme si sunt in posesia unui passat b6 de mai bine de un an, abia acum m-am hotarat sa postez aici.

Masina este din iulie 2009, 2.0tdi 140cp, cumparata de mine la 2 zile de cand a intrat in tara, fiind din germania. Km la cumparare 92000, acum aprox 120000. 

Dotari : ( echiparea nu o stiu sigur ) Scaune sport cu reglaj electric, 4 geamuri electrice, oglinda interioara automata antiorbire, climatronic, scaune incalzite, unitate multimedia ( fara navi ), suport pt telefon, faruri bi-xenon adaptive, cornering lights, jate  pe 18.. si cam atat imi vine in minte acum.

 

Pana acum pot sa spun ca sunt foarte,foarte multumit de masina. De cand o am in afara de service`ul de cand am cumparat-o ( distributie,role,pompa apa, placute,ulei, filtre etc) de atunci pana in momentul de fata ..doar motorina si revizii. Sper ca nu vor aparea probleme nici de acum incolo..sau cel putin nu prea costisitoare.

 

 Astept sfaturi de la alti posesori de b6 cu motoare common rail, sfaturi de intretinere , probleme aparute pana acum ..etc

Si cine ma poate ajuta cu niste setari in vag ? As vrea sa avtivez cateva optiuni, cum ar fi : inchiderea automata a usilor dupa viteza de 15km/h , deschiderea automata a masinii dupa ce scot cheia, aprinderea semnalelor din oglinzi la deschiderea masinii odata cu farurile si altele de efect.. sunt deschis sugestiilor.

PS. Stiu ca distributia la CR se schimba la 180 000km, cea originala, acum la cat tr sa o schimb ? e OEM..adica tot contitech si care este intervalul la care faceti voi schimburile ? e ok la 15 000 cat zice BC ?

 

O sa revin cu mai multe poze..am schimbat laptopul si nu am avut rabdare sa copiez pozele de pe dvd

 

post-102258-0-12405300-1382618933_thumb.

Link către comentariu

Da, distributia era la 180.000km... schimbul eu il fac la 15000km.

 

Putem activa tot ce se poate la ea....

Link către comentariu

asa si eu..tot la 15000 ..dar nu putini sunt cei care spun sa-l facem mai devreme. La activarea asta prin VAG exista vre`un risc.. sa dereglezi ceva , sa apara erori etc ?

Link către comentariu

nimic, daca stii ce trebuie facut. Eu am full la masina  mea - deci poti vedea live, ce iti place si ce nu.....

 

ulei - eu ii pun long life - care se tine 30000 km afara, si il dau jos la 15.000km....

Link către comentariu

Sunt niste masini reusite ... nu cred ca ai sa umblii prin serviceuri daca ai putina grija de ea

Nu au prea facut motoare performante cei de la vw cu, common railu ( cum au facut cu PD ) dar sunt foarte fiabile :)

Frumoasa masina sa ai parte de ea

Link către comentariu

Multumesc frumos ! Grija am de ea..cel putin eu asa cred..ce inseamna asta la mine : 

Dimineata,dupa amiaza, seara..cand o pornesc prima oara..stau 2 minute (vara) sa se incalzeasca motorul si aproximativ 4-5 minute iarna..sau cand e frig afara si porneste mai turata. Prin oras pe unde prin portiuni drepte,libere si fara gropi ii dau sprinturi..la drum lung de obicei merg la limita ,pe pilot..la aprox 2200 ture dar cativa km pe autostrada ii dau 180-210 pe o portiune de cativa km..nu vreau se depuna ceva pe turbina etc.. dupa drum lung nu o opresc imediat..si altceva nu imi vine in minte momentan..daca fac ceva gresit..chiar va rog sa imi atrageti atentia..sau daca aveti completari..cu atat mai bine ! :)

 

PS. benilika .. cum se comporta masina ta dupa resoftare ? ma batea si pe mine un gand dar am citit ca e mai complicat la common rail si pe aici prin tara am vazut ca au inceput baietii de rabanne si exilixis sa faca soft pt 2.0tdi cr. la exelixis mi au spus ca undeva la 400 de euro +30cp si fara sa scoata dpf..daca fac asta vreodata nu vreau sa lasa dara de fum in spatele meu.

Link către comentariu

Am Făcuți până acuma 10 000 km si mașina merge impecabil.

Softul e chiar foarte reușit in sensu ca mașina e total diferită după resoftare :)) acuma depinde si unde i-l faci ... Sa fie un tuner bun

Cam ce ai zis si tu mai sus trebuie respectat :) nu e nevoie sa mergi cu 200 sa cureti turbina e destul ca odată la ceva timp sa mergi in treapta 4 la 3000 RPM

In rest ulei si talpa :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu

Talpa ii dau..mai ales prin oras.. In Calarasi nu e nici trafic si imi permit..dar si in Bucuresti..Ulei vine..apropo de asta..face cineva de pe forum, din Bucuresti, schimb si aduce ceva ulei bun ? Tu cati km ai si ce ulei bagi ? 5w30 sau 5w40 ? 

Link către comentariu

Eu bag MOTUL 5w30

Acuma fiecare bagă ce vrea eu am văzut uleiul asta în acțiune și nu îl mai schimb niciodată:)

Mașina am luat-o la 163 000 si acuma are 200 000 km

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu

Eu am văzut un test făcut la o presă intre motul si un ulei oarecare aditivat :) și motulul a fost peste cel aditivat

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu

Mai recomanda cineva ulei Motul ? In aprox 5000 km trebuie sa fac revizia. Si revin cu intrebarea.. E cineva din Bucuresti care se ocupa cu service, schimb ulei, adus ulei, filtre etc ?

Link către comentariu

Salut tuturor,

Tin sa anunt ca acesta este primul meu post pe forum, sunt proaspatul posesor al unui passat 3c (motorizarea common rail) din 2009 2.0 tdi 140 cp adus de afara cu 144000km.

@make21 in legatura cu service-ul din Bucuresti, eu lucrez la Augsburg (distribui piese auto la majoritatea service-urilor si magazinelor din Bucuresti) si cunosc un service axat numai pe VW si Audi, iar de cate ori ma duc acolo e full...eu trebuie sa ma duc sapt viitoare sa imi schimbe distributia (care am inteles ca e ceva mai complicat de schimbat la aceasta motorizare common rail si daca nu este schimbata de cineva care intr-adevar se pricepe risc sa se strice altceva) si sa fac revizia (am ales sa merg pe piese inclusiv ulei numai pe original) asa ca daca vrei sa faci ceva la masina iti recomand acest service care se afla undeva prin aproprierea outlet-nike otopeni. Ma poti contacta si la nr. de telefon din profil pentru mai multe detalii...

Cat despre resoftare si pe mine ma bate gandul sa ii fac...am inteles ca o aduc undeva la 170 cp si chiar am un prieten care se ocupa cu asa ceva insa nu sunt inca sigur daca e ok...vreau sa cer mai multe pareri, pentru ca imi este frica sa nu se dauneze masinii in timp daca o resoftez.

Drumuri bune la toata lumea si cati mai multi km fara probleme...si dabea astept sa particip si eu la o intalnire de Duminica.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut si tie. Cu distributia intradevar e mai complicat decat la PD, asta fiind alta constructie, alta pozitionare , nu prea a pricep ..stiu ca imi explica la service ce si cum.. Cat despre resoftare ..nu stiu ce sa zic despre al tau prieten care face asa ceva..daca prietenu` asta lucreaza la RBN, Exelixis , nu prea cred ca iti poate face..pe CR asta se face mai complicat resoftarea..stiu ca anul trecut ma uitam si in Romania nu facea nimeni, se facea prin germania la MTM, deci mare grija la cine faci resoftarea..eu am vb la rbn si exelixis si acolo o sa fac cand o sa fie momentul..fara sa anulez dpf ca nu vreau sa las fum.

Link către comentariu

Multumesc frumos! As vrea si eu Motul..imi recomanda cineva de unde sa cumpar ? Cu asta Castrol mi se pare ca suna motorul a gol asa.

Modificat de make21
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!