Jump to content

lipsa de putere passat b5,5 1,6 alz


robertsuk19
 Share

Postare recomandată

salutare , am achizitionat o masina din germania de cateva zile,  cu motor de 1,6 , problema este ca este foarte puturoasa (chiar lesinata ) la demarare si daca merg constat  are momente cand trage intrerupt , am fost cu ia pe tester ( la florin) si singura problema ar fi a doua sonda ceea  de dupa catalizator nu lucreaza cum trebuie .

sintomele sunt:

1. daca pornesc motorul si scot mufa de la debitmetru nu se schimba nimic .( normal daca debitmetru este bun trebuia sa se schmbe turatia motorului?)

2. daca o tin turata constant la 1200 de ture ,  acul oscileaza sus - jos .( 1000, 1200 sau 1400 de ture)

 

care ar fi problema, tin sa mentionez ca ieri am schimbat : ulei + filtre ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, ti-ai raspuns singur. Ai fost la tester si ai gasit eroarea. Remediaza problema cu sonda si apoi vezi cum trage.

P.s. Vezi ca superi moderatorii daca deschizi topic-uri pt chestii deja discutate si rasdiscutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, dar de ce nu lucreaza debitmetru + am un consum in bucuresti de 13-14%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul nu se probeaza prin scoaterea mufei, trebuie facut un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand stai pe loc nu cred ca te ajuta scoaterea mufei la debitmetru, nefiind necesara o cantitate mare de amestec incat sa vezi vreo diferenta. Repara problema cu sonda si poate scapi de schimbarea unor alte piese, "dupa ureche". Consumul nu cred c-o sa-l scazi prea mult, masina fiind grea, motorul mic, aglomeratie, talpa grea, etc.. Iar consumul marit mai poate sa fie si de la sonda.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a doua sonda nu prea are treaba cu consumul, ea atat monitorizeaza functionarea eficientei catalizatorului. Daca da eroare ar trebui sa ai emission workshop in Bc si pictograma cu motorul aprinsa.

Daca acea pictograma cumva palpaie, ai alte prbme, fie la injectoare, fie vreo bobina buclucasa, fie bujii, deci ceva la aprindere.

Deci verifica sistemul de aprindere, bujiile sa fie in stare buna, bobinele sa nu prezinte fisuri, umflaturi, urme albe ce inseaman scapari de curent. Daca ai fise, vei avea bobinele iintr-un singru corp, astfel incat va trebui sa vezi si starea fiselor. Acestea se pot masura , insa din pacate nu mai retin cati ohmi trebuie sa aiba.

 

Parerea mea e sa cureti clapeta, egr, sa-i faci un log in mers sa verifici debitmetrul, sa recalibrezi dupa curatare clapeta si egr-ul.

Desigur, nu uita de sistemul de aprindere.

Eu am tot motor 1,6 insa nu are debitmetru, insa, din lecturile mele parca tin minte ca nu se recomanda curatarea debitmetrului. Astfel trebuie sa maniseste f mare atentie cand il cureti sa nu-i strici senzorul.

 

Vezi si de filtrul de benzina sa-l schimbi in caz ca nu ai facut-o.

 

In principiu cu masina goala r trebui sa ai ceva reprize cat de cat, insa de la 2 persoane in sus sa nu te mai astepti sa mai traga, deci sa nu o abuzezi inutil ca nu poate mai mult.

Ca si consum, intre 6 si 7 ar trebui sa ai in afara, 10-12 in oras.

Mai mult nu cred ca ar trebui sa iti pape asta desigur cand si te misti ni oras si nici nu ai piciorul greu pe acceleratie, altfel e normal sa iti creasca consumul la cote alarmante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am observat ca atunci cand pun contactul si se aprind toti martori de bord  , motorasul (check engine) nu se aprinde deloc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici EPC?e posibil ca MIL-ul sa nu fie activat.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC- ul este .... in timp ce motorul functioneaza nu am nici0un martor aprins pe bord..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut din nou o diagnoza si mi-a iesit urmatoarele erori ,,, ce probleme sunt?

post-84814-0-19630000-1382634735_thumb.j

post-84814-0-59694100-1382634749_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolva debitmetrul,te sfatuiesc sa nu te zgarcesti si sa iei unul bun.

consumul cam acela este: 12 oras, 8 afara poate mai mic daca mergi ca taximetristii.

sa nu te astepti sa scada dramatic dupa reparatie ,eu atat aveam la seat leon 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna unu bun???  vorbesc pentru ca nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand spun bun,ma refer la original.

cauta si la colegii care se ocupa cu dezmembrari,

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!