Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Salutare, 

Am un Golf 6, 1.6 TDI, model 2010, 77 kW, cu cu Bluemotion si recent am facut 145 000 km (am schimbat distributia, abreiaj + volant la 130 000 km). In curand va trebui sa fac revizia si as vrea sa va intreb daca, pe langa filtre si ulei, ar mai trebui sa iau ceva in considerare?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,  am un Golf 6 cu motorul de 1.4 80cp CGGA  si am vazut  ca mi-a scazut nivelul la antigel. 

Conteaza cu  ce fel de G12 completez? (adica intre G12 TL 774D, G12 Plus TL 774F si G12 Plus Plus TL 774G)

Pentru ca la magazine am gasit doar G12 TL 774D rosu.

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am completat cu G12 Plus TL 774F mov.

Il gasesti in magazine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

am un Golf 6 din 2010 si acum am 64.000 km in bord.

Masina a fost cumparata de noua de la reprezentanta si am facut toate reviziile pana acum la termen (la 1 an) la reprezentanta si am schimbat tot ce mi-au zis ei ca e necesar. 

Anul asta am circulat foarte putin cu ea (numai prin oras) si as sari peste verificarea asta si sa o fac la anul cand se implinesc 2 ani de la ultima revizie.

Are ce sa ii dauneze daca sar revizia 1 an chiar daca nu prea am circulat?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
vwforumcont

Salut,

Am un VW Jetta 1.2 TSI din 2016 si ma pregatesc sa fac a doua revizie. Prima am efectuat-o anul trecut, cand masina a implinit 2 ani, insa astazi, cand am verificat carnetul de service, am observat ca cei de la Midocar au scris ca urmatoarea inspectie va fi efectuata in 2020 (adica la doi ani de la precedenta). Este o greseala sau chiar asa trebuie efectuata revizia, din doi in doi ani? Din ce stiam eu, prima revizie se face la doi ani, iar apoi anual. Mentionez ca este mai mult masina de vacante si am putin peste 20 de mii de km facuti cu ea.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z e n i t h

probabil esti pe interval flexibil (QG1). adica revizii la 30.000km/ 2 ani cu ulei LongLife

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwforumcont

In cartea de service apare interval flexibil QI6, cu mentiunea ca prima revizie se face la 30k / 2 ani si apoi anual sau din 30 in 30k km. De aici si confuzia din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O mica intrebare legata de ulei cutie de viteze(se pare ca nu gasesc un topic mai potrivit..)

Vad pe site la Liqoi Moly ca exista 2 coduri de cutie de viteze manuala in 6 trepte pt golf-ul 6 5k1 1.4 tsi 122cp

1. Transaxle, manual 02S 6/1    - cu recomandarea TOP TEC MTF 5100 75W 

2. Transaxle, manual 0AJ 6/1    - cu recomandarea HIGH PERFORMANCE GEAR OIL (GL4+) SAE 75W-90 "only for <2010"

 

Deci, presupun ca pentru mine e bun primul cod, corect??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune doar ulei pe original dupa seria de sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Salutare, citisem pe aicicm ca uleiul Castrol poate fi contrafacut. Am facut recent revizia si a fost pus castrol 5w-30 Long Life. Ar trebui sa ma uit dupa ceva anume sa vad daca este contrafacut? Am bidonul respectiv. 

 

Daca aveti si alterecomandari de ulei as fi recunoscator. Golf 6 1.2 tsi 85cp, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

La filtru de ulei care e diferenta intre 03C115561j si 03C115561h ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, știe cineva daca se înlocuiește cureaua de la pompa ulei, la 1.6 CAYC, și la ce interval? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare pentru toată lumea!

Sunt proaspăt venit pe acest forum și am achiziționat de 5 luni un Golf 6 GTI 2.0 TSI 211 cp din Germania. Nu prea am experiența cu marca VW, în special cu acest model, eu având înainte mai mulți ani: Opel, Alfa Romeo, Honda Civic.

Am auzit din multe părți și bune și rele despre acest model de VW, dar pentru inceput, și pentru că e prioritar, aș dori să mă ajutați și să mă sfătuiți la modul concret și cel mai benefic (nu neapărat manualul de utilizare), ce tip de ulei de motor să folosesc, de ulei de cutie de viteze și filtre, și la ce intervale de timp ar fi cel mai indicat să fac reviziile? Menționez faptul că mașina are in momentul de față 177 mii km și cutie de viteze manuala. Am înțeles de la neamț ul-vanzator că în motor are in momentul de față Eneos-Sustina 5W - 30.

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

 

Am fost sa fac schimbul de filtre si ulei la un golf plus 2011 1.6TDI 105CP (CAYC).Mecanicul a schimbat toate filtrele,a bagat uleiul, aproape toate gata.L-a chemat pe un coleg sa dea 2-3 contacte ca sa auda pompa de motorina...da "colegul" 2-3 contacte si la al patrulea porneste motorul.Cand a vazut ca a pornit motorul,mecanicul din fata i'a spus ca nu trebuia sa o porneasca.Opreste omu' meu motorul si da sa porneasca iar dar de unde ca motorul nu mai pornea.(din ce stiu si eu e ca nu trebuia sa porneasca motorul ca risca sa se duca pompa de inalte sau ceva de genu) 

Da "colegul" fuga si aduce testerul;baga testerul zice ca nu are pompa si nu stiu exact ce a facut dar cred ca i'a dat sa amorseze pompa de motorina.Stam 2-3 minute,scoate testerul si da porneasca,nu porneste,mai da odata tot nu porneste si a dat asa la automat de vreo 5-6 ori dar motorul nu pornea.

Dupa care a scos furtunul de retur de la filtrul de motorina,baga un alt furtun transparent in acel furtun si il "conecteaza" la un rezervor din ala de ulei folosit care avea si ceva compresor de trage aer.Da contact,porneste compresorul ala si vad prin furtunul ala transparent cum incepe sa iasa motorina in doua cu aer.Iese cat iese,mecanicul din fata cand ii zice sa porneasca motorul cand sa opreasca si repeta schema asta de vreo 2-3 ori(motorul nu pornea) pana cand a patra oara a pornit "la sfert".Opreste motorul,baga furtunul de retur la loc si porneste iar si motorul a pornit,si a mai lasat'o sa mearga asa cateva minute.

Cand sa plec am zis da sa opresc si sa pornesc iar cat is inca acolo si nici o problema.Eu cat de cat stiam ca nu e normal ce s'a intamplat dar "treaba" era deja facuta.Acum intrebarea mea,dupa niste cautari,e posibil sa fi produs niste pagube sau ceva nereguli la pompa de motorina/pompa de inalte sau mai stiu eu ce prin ceea ce au facut?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! Am nevoe de un sfat, ce kit de distributie sa cumpar pentru 1.4 tsi 122cp si vam vat mar costa schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!