Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

On ‎5‎/‎28‎/‎2016 at 7:57 PM, giamgiu said:

Am pus 4.5l, am pornit motorul, l-am lăsat 5min să meargă am verificat Joja și era abia în varf nivelul. Am făcut un drum de 15km pe autostrada am verificat iar și la fel. Înainte aveam aproape la maxim. Oare să mai completez?

Pune 4,8 atat trebuie la 1,6tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, kao100 a scris:

Pune 4,8 atat trebuie la 1,6tdi.

vb prostii..si nu mai dezinforma daca nu sti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Eu 4.5 pun de fiecare data si pe joja e intre mijloc si maxim, mai mult spre maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/28/2016 at 11:59 PM, deenman said:

DA! pe langa ca e o porcarie sa ai doar 4 litri de ulei intr-un motor de litraj asa de mare, diferenta intre punctul maxim si minim pe joja inseamna 1 litru. Deci e bine sa mergi cu 3 litri de ulei in motor in loc de 4....pentru ca ii este lene mecanicului sa faca nivelul maxim, si pe urma ii este lene soferului sa verifice si sa completeze ulei la fiecare 4000-5000km, daca eram femei mai ziceam ca nu stim unde-i joja, dar asa...

Nu știu de ce ti se pare ca e putin 4(virgula3) litri de ulei. Motorul de 1.6 si-așa se încălzește greu. Nu vreau sa ma gândesc dacă ar avea 6 litri, cam cat timp i-ar trebui sa ajungă la 90 pe timp de iarnă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si ulei eu folosesc Shell, iar in 2 schimburi de ulei din 15k in 15k nu am completat niciodata cu vreun gram

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, lucianNT a scris:

Nu știu de ce ti se pare ca e putin 4(virgula3) litri de ulei. Motorul de 1.6 si-așa se încălzește greu. Nu vreau sa ma gândesc dacă ar avea 6 litri, cam cat timp i-ar trebui sa ajungă la 90 pe timp de iarnă. 

Eu inainte am condus un golf 5 1.9bls tdi(f.multumit)care iarna se incalzea destul de rapid...dupa ce am ajuns pe 1.6tdi luat in decembrie la primul drum am crezut ca am pb.cucu termostatul...se incalzeste extrem de greu mai ales daca dai drumul si la ventilatie.iar cu litri de ulei pt.motor 4 l eu zic ca ajunge.nu trebuie sa fie pe maxim uleiul.pana acuma am 10mii cu uleiul si nu a scazut deloc(cel putin asa se vede pe jorja).succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele mai vechi aveau ceva bujii incandescente pe circuitul de antigel care ajutau la incalzire iarna. La astea mai noi nu au mai pus bujii ca bluemotion presupune(printre altele) un management foarte atent al curentului. În schimb i-au făcut egr cu cooler care ar trebui sa ajute încălzirea motorului dar după cum vedeți nu prea le-a reușit. Defapt mai multe aspecte nu le-au reușit cu egr asta de pe 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu gasesc cartea masinii si m-ar interesa exact ce scrie in carte la schimbul de filtre ( km sau perioada).Strict ce scrie in carte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte scrie la km. dar nu la cat spun ei 60k. ca e belea dupa 10k. la noi in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pînă la urmă care cantitatea de ulei necesară motorului diesel 1.6 105 cp? Trebuie să existe o cifră oferită de producător! Nu merge așa cu: între 4 și 5 l în funcție de sex, mecanic, anotimp etc. Cineva care știe ce spune este rugat să spună acestă cifră.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.02.2016 at 16:14, MariusPD a scris:

4,4 litri din cate stiu eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18/09/2016 at 4:13 PM, dragobet1 said:

Pînă la urmă care cantitatea de ulei necesară motorului diesel 1.6 105 cp? Trebuie să existe o cifră oferită de producător! Nu merge așa cu: între 4 și 5 l în funcție de sex, mecanic, anotimp etc. Cineva care știe ce spune este rugat să spună acestă cifră.  

cand am facut reviziile in perioada de garantie la reprezentantele VW din Pitesti si Brasov, intotdeauna mi s-a pus 4,3 litri ulei. Aceeasi cantitate am folosit-o si la ultimele revizii (facute in afara retelei VW). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi puneau si mie, dar cand ajungeam acasa nivelul uleiului era sub jumatate, asa ca ee fiecare data mai completam cam 200 ml, deci as zice 4.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A venit iar vremea reviziei. Schimb ulei, filtru ulei si filtru combustibil. Filtrul de aer si de polen mi le schimb eu din 6 in 6 luni. Ca de fiecare data, piesele le-am adus eu.

 

Ulei Castrol Edge Professional Long Life III 4L - 196 RON

Filtru Ulei OEM - 39 RON

Filtru Motorina OEM - 129 RON

Manopera Avia Motors - 125 RON

Manopera Verificare Generala Toamna-Iarna - 190 RON

 

Total - 679 RON

 

Urmeaza schimb amortizoare, anvelope vara si indreptat 2 jante :banghead:

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e manopera mokka daca cumperi ulei de la ei ? ... acum am vazut ca ai mers cu uleiul tu, iti convine asa l-ai luat din DE sau ceva ?

Eu mergeam la o reprez Seat unde uleiul e mai ieftin si mai bun ca la magazin, si manopera e gratis cu uleiul si filtrele lor, deci platesc doar uleiul practic .

Si intrebarea de baza la cati km ai schimbat uleiul ?

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit pana acum vreun service cu manopera gratis. Uleiul este ceva mai scump ca la ei, deh, ei il cumpara la butoaie. Din cate stiu este acelasi ulei ca cel cumparat de mine. Oricum, cei de la Avia au preturi ceva mai mici, la final cred ca am scutit vreo 130 de lei. La ei ma costa cu vreo 100 de lei mai mult filtrul de motorina, plus alte mici diferente. Fara acea verificare de 190 de lei, cu piesele lor ma ducea undeva la vreo 620 de lei. Cu piesele mele ma duce la 489 lei.

Eu am pe cineva de incredere care imi aduce piesele necesare. Am vreo 12.000 KM facuti in anul ce a trecut, cam asta este intervalul de KM/an la care fac schimbul de ulei. Ma tot gandesc, avand in vedere numarul de KM al masinii (230K KM), sa fac schimbul ceva mai devreme, gen din 6 in 6 luni, desi nu stiu daca ajuta prea mult.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Marti am efectuat si eu revizia de 160.000 km pentru o Jetta 1.6 TDI 2012 in reprezentanta Porsche Bucuresti Vest 1.

Revizia ar fi costat 855 lei, si cuprindea filtrele si uleiul + manopera aferenta. Din spusele celor de la reprezentanta acest total are aplicat un discount cuprins intre 30 si 45% atat pentru manopera, cat si pentru materiale. Totusi, pentru faptul ca am folosit un voucher de reducere in valoare de 900 lei - care nu se asocieaza cu alte promotii si deci nici cu reducerea amintita mai sus, am primit ca si valoare totala a reviziei, suma de 1205 lei (filtre, ulei, manopera).

Pentru ca am ales sa aduc eu uleiul, pe care am dat in magazin 215 lei, fata de 393 cat iesea la Porsche, am redus costul total al reviziei la 813 lei, suma acoperita in totalitate de voucherul pe care il detineam.

Astfel, revizia m-a costat exact pretul uleiului cumparat de mine din magazin si un drum pana la/de la Bucuresti... in total 300 lei. 

As fi curios ce oferte au primit colegii cu acelasi tip de motor/masina de la o reprezentanta, unde este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o lista cu ce ar trebui verificat la revizia de 150k-160k pe langa schimbar ulei si filtre ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit in manual diseara.

In orice caz, nu strica sa verifici placutele de frana fata/spate si lichidul de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super multumesc !

Deci la 150k inafara de ulei si filtru teoretic ar treb inlocuit lichidul de frana daca nu s-a facut de cand e masina 2012.

Imi scartaie franale la rece dar nu sunt uzate, o sa caut niste vaselina ptr frane sa gresez suprafat de contact dintre placute si etrier si piston .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu cumva sa faci o asemenea treaba! Nu trebuie sa existe niciun lubrifiant intre suprafetele de frecare ale placutelor de frana si ale discului! E posibil ca materialul sa fi imbatranit/intarit/sa-si fi schimbat proprietatile si/sau sa ai o usoara ondulatie la discuri care sa produca acel scartait. Ca idee eu am schimbat placutele de frana de pe fata pentru ca auzeam un scartait in mers care insa disparea cand calcam frana, se pare ca era de la o buza a discului care era neuniforma si atingea placuta. Le-am schimbat dupa 7 ani si 91000km si mai aveau cam o treime, erau la 2-3mm pana sa ajunga la senzor. Cele din fabrica au fost VW-AUDI dar cu sigla FERODO pe ele. Acum am montat tot placute originale VW care au costat 185 de lei setul(la promotie). Poti gasi placute de frana si la 70 de lei setul (LPR care sunt ok din cele low cost), ATE in jur de 150 de lei setul sau originale in jur de 200 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N ai inteles, gresarea pe spatele placutelor si a ghidajelor acestora se face la orice break job . Nu pune nimeni vaselina intre disc si placuta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bujiile BOSH, filtru benzina MANN si filtru ulei VAG (uleiul a fost schimbat recent, poveste lunga) = 240lei (cumparate online) + 50lei manopera (service multi-marca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 Am verificat astazi la VW Ploiesti(Darius) daca imi apare ultima rezivie facuta anul trecut (feb. 2016) la Skoda (Mobel) si nu apare in istoric ...

Care o fii cauza !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!