Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

eu asta folosesc

ulei.png

cum naiba sa schimbi uleiul in mers?

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

 

@TDR Da, conduc 95% doar in vest, in RO conduc doar cand vin spre casa si drumul inapoi, fac cam 70k pe an.

Ulei folosesc Aral Super Tronic Longlife III 5W-30, asta a avut si pana acum. In 30K, consuma cel putin 1 litru, garantat! (fara sa se aprinda becul in bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei recomandați pentru un Golf 6 , 1.6 benzina (102cp)? Masina are 53.000km, când am făcut primul schimb după cumparare am pus Ravenol 5w30. La fosta masina (Opel Vectra) făceam schimbul anual, undeva la 12-14mii km.

Modificat de In2ition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol sau Aral 5w-30 e recomandarea mea şi a mecanicului la care merg eu. Eu am ales şi longlife la varianta castrol şi fac schimbul o data pe an la ~12000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol e an top la contrafacere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva dovezi sau cum se aude ca se fabrica prin nush ce hambare prin Rusia?aia acolo faceau parca de toate marcile de uleiuri.tari baieti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbesc din auzite.

Am folosit Castrol, nu spun ca tot e contrafacut, dar e an top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acuma ce folosesti?eu numai castrol le dau la masini 5w-30 de 15mii,dar ma duc maxim cu el 12mii.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul.

Ultimul Castrol la-m dat afara dupa 1000km, cumparat de la acelasi furnizor.

Motivul, consum crescut an 1000 km fara motiv, si prezenta fumului.

Dupa am facut un test de frecare, atunci am anteles ca nu era ce trebuie.

Nu caut sa scuz sau sa acuz, parere pur personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine toate schimburile au fost facute in reprezentanta pana in 15k cu Castrol Edge/SLX (doar la bidoane de 1L, nu am incredere in cel de la carafa) si pana acum la ~100k nu sunt nevoit sa completez intre revizii. As incerca si un Liqui Moly sau Motul dar nu este pe meniul reprezentantelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.06.2016 at 11:29 AM, Fanel said:

Castrol e an top la contrafacere.

 

Este cel mai contrafacut pentru ca este cel mai cunoscut. Nu trebuie cumparat de la magazine de colt de strada. In alta ordine de idei, nu mai scrie niciodata "an top". Corect este "in top". Adica niciodata nu folosi a la inceputul cuvantului (si nici la sfarsit) ca vad ca ai gresit de mai multe ori. Inghetata nu anghetata, inceput nu anceput, hotari nu hotara.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Fanel said:

Dupa am facut un test de frecare, ...

Ce test de frecare? Vreau si eu sa aflu cum se face testul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc un biax, poti folosi un motoras electric.

Am anvatat de aici. 

You tube. Engine oil sdditive test.

 

Oil test.htm

Modificat de Fanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de imd.10ani de cand mi-am cumparat primul vw un golf 5 1.9 bls(f.multumit)vandut la sorutza mea....am bagat ulei doar castrol si in 12mii km nu a trebut sa complectez chiar deloc cu ulei.deci eu raman la castrol.am auzit de motul sau liquid.ca ar fi mai bune...poate o sa incerc sa vad daca ii place mai mult.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Fanel said:

Am anvatat de aici.

 Nu mai suport. invatat se scrie. Adica niciodata nu folosi a la inceputul cuvantului (si nici la sfarsit) ca vad ca ai gresit de mai multe ori. Inghetata nu anghetata, inceput nu anceput, hotari nu hotara.  

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Fanel said:

Eu folosesc un biax, poti folosi un motoras electric.

Am anvatat de aici. 

Deci practic pui 2 piese in miscare una fara de cealalta (cu presiune) si le ungi cu diverse tipuri de ulei ca sa vezi care nu lasa urma si care e frecarea mai mare. Sunt curios totusi ce sistem ti-ai construit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nimic special.

Folosesc rar sistemul, biaxul e fixat de masa cu o viteza controlata iar pe capul lui apas cu o parghie de care atasez o bila de rulment.

Important e sa folosesti mereu aceiasi viteza a biaxului si aproximativ aceiasi forta de frecare.

Conteaza sa cronometezi timpul de frecare si ce se intampla an timpul respectiv.

Am vazut pe YOU TUBE diferite metode de testare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva un site unde pot afla cat ulei trebuie pentru un anumit motor?

Am vazut ca mi-au facturat 4,5l la motorul de 1,6 cayc si am impresia ca m-au incarcat la factura (uleiul nu depaseste jumatatea jojei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu schimb filtru ulei 4.3 litri fara schimb filtru ulei 4 litri.

 

jumatatea jojei inseamna ca mai trebuie sa completezi intre 300-500ml.

 

Nu prea inteleg cum se factureaza 0.5 litri, se factureaza la litru? sau nu stiu eu bine, daca e bidon e  la 1-4-5 litri daca e butoi de 200 litri atunci nu la litru se factureaza?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din butoi de 200litri 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de la butoi se factureaza, cat se foloseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.06.2016 at 15:26, deenman a scris:

Cu schimb filtru ulei 4.3 litri fara schimb filtru ulei 4 litri.

 

jumatatea jojei inseamna ca mai trebuie sa completezi intre 300-500ml.

 

Nu prea inteleg cum se factureaza 0.5 litri, se factureaza la litru? sau nu stiu eu bine, daca e bidon e  la 1-4-5 litri daca e butoi de 200 litri atunci nu la litru se factureaza?

Nu stiu cine schimba uleiul fara sa schimbe si filtrul...este obligatoriu si filtrul.4,3litri trebuie la 1.6 si 105 cp.mecanicul la care am facut schimbul de ulei mi-a zis ca este de ajuns si 4litri...oricum daca se consuma ai martor de sub nivel in bord.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA! pe langa ca e o porcarie sa ai doar 4 litri de ulei intr-un motor de litraj asa de mare, diferenta intre punctul maxim si minim pe joja inseamna 1 litru. Deci e bine sa mergi cu 3 litri de ulei in motor in loc de 4....pentru ca ii este lene mecanicului sa faca nivelul maxim, si pe urma ii este lene soferului sa verifice si sa completeze ulei la fiecare 4000-5000km, daca eram femei mai ziceam ca nu stim unde-i joja, dar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!