Jump to content

Injectie pe 1.6


fchitu
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am un mk2 cu 1.6 (PN) carburator asistat electronic (2EE) si as dori sa trec pe injectie. Ce tip de injectie s-ar potrivi pe acest motor cu modificari cat mai putine? Fara sa schimb chiulasa si sa montez pompa de benzina in rezervor daca se poate. Nu ma intereseaza putere in plus, ci doar sa fie fiabila si schimbari minime. Eventual ceva de golf 3. Deocamdata carburatorul de pe masina merge ok, deci nu e graba.

 

Era cineva aici care avea acelasi tip de motor si dorea sa monteze injectie. Nu stiu daca a continuat.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o injectie monopunct ar fi cel mai simplu de adaptat. A fost destul de raspandita pe modelele vw in anii 90 asa ca ar trebui sa gasesti usor piesele. Dar sa nu te gandesti ca o s-o rezolvi in cateva ore ....... ai mult de munca si multe piese de gasit (daca gasesti o masina completa sa iei totul de pe ea, lucky you).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod are acea injectie? Pe ce modele de golf a fost montata? Si ce ar trebui sa cumpar ca sa fie functionala in cateva ore? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectia monopunct de golf mk3, dar iti trebuie si pompa din rezervor sau cel mai simplu sa pui rezervorul de mk3 care vine la fix pe mk2.

A doua posibilitate ar fi sa iei tot de pe un golf mk2 gti 8v cu digifant, inclusiv chiulasa, si treci la multipunct.daca tot faci o investitie fa-o calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea nevoie de mai multe informatii;

- rezervor de golf 3 cu tot cu pompa de benzina - cat costa?

- injectie monopunct - cat costa?

- calculator - pret?

- admisia - oare se potriveste pe motorul meu? (1.6 benzina cod motor PN) - pret?

- si desigur instalatia electrica - doar cablurile? pret?

 

Am uitat ceva?

 

Si inca ceva; injectia monopunct care s-a montat pe golf 3 e fiabila? E vreuna de care sa ma feresc?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectia de g3 de 1,6 este la fel de problematica ca aceea de 1,8, adica cu multicele probleme, si una din ele ar fi consumul.

Nu-ti recomand trecerea din multe considerente:

1. injectia monopunct nu rezista in timp

2. consumul este mare pentru ce poate acel motor

 

Daca tii neaparat sa iei ceva in considerare, adapteaza o injectie mecanica, e cu mult mai putine probleme, si mai usor de adaptat.

Oricum si la monopunct, si la multipunct, investitia o sa te duca peste 800-1000 lei.

Cel mai simplu ar fi sa iei un 1,8 injectie mecanica cu toata electrica aferenta, si sa lasi blocul tau pe masina, si sa pui internele si chiulasa de pe cel de 1,8.

Singura chestie trebuie alezat blocul pt pistoanele noi.

Am tot recomandat trecerea asta si la cei cu 1,6 si la cei cu 1,8, si 2-3 persoane mi-au urmat deja sfatul. 

Mai departe tine de fiecare din ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, dar n-as vrea sa desfac motorul inutil. Trage bine, nu da fum, nu consuma ulei, porneste oricand. Si nu cred ca o injectie monopunct de 1.6 de pe golf 3 consuma mai mult de 10-12 % in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Cornel, nu credeam sa vina momentul asta,  :winter: , dar te contrazic ferm.

 

Dupa mai bine de 10k km pe masina mea, injectia este foarte fiabila din toate punctele de vedere, iar consumul este undeva la 9 oras si 6,6 afara, dupa 6621km parcursi (atat am mers in concediu, pe serpentine, panta, -5'C, sute de km la 160/h si altele...), calculat la sange (plin-plin).

Si cred ca daca ma mai uit la ea putin sau schimb sonda, scoate si mai bine de atat.

 

Deci, recomand !

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate decat sa ma bucure ca nu ai avut probleme, esti norocos, e tot ce pot spune. Si ca sa completez, am una in garaj, care ce crezi, tot cu bube e (asta daca vorbim de monopunctul de G3 de 1,6.

Dar........ daca merge, o sa mearga. Eu unu nu am gasit inca una in stare buna si fara probleme. Oricum tu esti un maniac, si oricum tu ai pus TOTUL NOU. Poate si de asta!??! te-ai gandit?   :D

Daca aprinderea e in stare perfecta, daca bagi carburant bun, daca... daca.... poate chiar o fii o injectie monopunct buna. Imi fac mea culpa, si....... asteptam si pe altii fericiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e adevarat, si tu ai un punct de vedere bun, in sensul ca si alte variabile conteaza. O intrebare aici:cum se verifica/masoara sonda lambda ?

Offtopic, tb sa vin pe la tine...pt ce crezi :)..cleme evacuare si timonerieeeee :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu consuma nu cred ca ar trebui sa te ingrijoreze sonda lambda. Eu am schimbat-o anul trecut. De cand a venit vara consumul in Bucuresti a scazut sub 10%. Sonda lambda ar trebui sa oscileze intre 0.2 si 0.8 mV (ai nevoie de un multimetru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu consuma nu cred ca ar trebui sa te ingrijoreze sonda lambda. Eu am schimbat-o anul trecut. De cand a venit vara consumul in Bucuresti a scazut sub 10%. Sonda lambda ar trebui sa oscileze intre 0.2 si 0.8 mV (ai nevoie de un multimetru).

 

200....800 milivolti adica 0,2.....0,8......1,0......volti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!