Jump to content

B6 Mananca Ulei?


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Prin acele crapaturi se pierde mai mult presiunea aerului decat uleiul.Poate 50-100 grame la 15 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    23

  • alxrro

    14

  • Riddler

    13

  • dintzauru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu vorbesc de furtunul de la intercooler. Ci de furtunul de retur al uleiului, dinspre turbo spre motor, baie.. Nu am o poza din pacate. Dar nu este in niciun caz atat de mare ca diametru.

Iar ca si costuri, e gen 100lei cu tot cu manopera.

 

Si crede-ma ca se pierde.. Prin furtunele de la turbo-fmic e normal sa fie ulei, putin.. intr-adevar, pierderea de ulei acolo este nesemnificativa in caz ca se crapa furtunul. Pierderea mare se simte la presiunea, implicit scaderea puterii motorului, consum mare si fum mult..

 

Cand ai furtunul de retur crapat,ciupit,fisurat (cel putin la cum era al meu - probabil s-a uzat cand au inlocuit cei de la service turbina -  ) si mergi sa zicem pe autostrada la 3000rpm, unde turbina este solicitata, implicit circula uleiul sanatos catre ea si inapoi(prin furtunul in cauza), pierderile sunt considerabile. A trebuit sa completez 0.5 L dupa fiecare cursa pe A1.. care are cat..150km? Am facut A1 dus-intors. Ajuns la pitesti, s-a aprins becul, apus aproape 500grame. Pe seara, la intoarcerea in Buc, dupa ce-am repornit motorul dupa o oprire la peco, s-a aprins iar martorul.. iar alte 500grame. Si mentionez ca nu am sarit de 150km/h atunci..

 

 

Intre timp am gasit o poza. Nu e de la 2.0 tdi dar e de pe un avf. Cam aceiasi mancare de peste.  

 

 

Pe forum este un intreg topic despre problema asta. 

 

http://vwforum.ro/topic/9890-turbina-pierde-ulei/page-1

post-30164-0-35900500-1386276069_thumb.j

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cele cu 140 si 170 cai consuma normal 1l de uli intre schimburi(15mii) e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti idee daca motoarele common rail consuma ulei ? eu am mator CBBB si dupa 12000 km am completat cu 500ml. e ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

common rail /CBDC-La ultimul schimb mecanicul s-a uitat pe joja si a aprecita cam 500-700 ml .

asta dupa 16000, deci cred ca e acceptabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este acceptabil dar nu normal.Si eu am tot CBBB si nu consuma ulei de loc intre schimburi(15000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai consumul de ulei este (foarte) influentat  si de stilul de mers.

Este foarte normal acest consum.

Cu toate ca sunt cod motor diferite, CBBB este preponderent pe Audi si skoda Superb.

But what does it matter...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la un stil de condus normal, cu accelerari mai puternice in depasiri sau cand ai nevoie.Categoric daca tu conduci masina ca la raliu o sa ai consum mai mare de ulei si daca masina ta ii in forja 80 la suta din timp atunci ii inutil sa mai intrebi daca ii normal sa manace ulei.Iar depinde si de tipul de ulei pe care il folosesti.Dar in teorie un CR din punct de vedere tehnic si condus sa fie ok atunci nu ar trebuii sa manance ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ai dreptate.

Daca mergi mult pe autostrada este un consum normal.

In teorie, da.

In practica, nu.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, iti dau exemplu masina mea care este un passat variant 2.0 170 cr cbbb.merg cam 30 la suta autostrada 30 drumuri nationale si 40 oras si nu consuma ulei.nu conduc subturat dar nici nu plec la de la semafor ca la raliu.sa inteleg ca masina mea ii nebuna de nu consuma?daca la cr ti se pare normal un consum de 700 ml ulei atunci la un pd cat ti se pare normal?daca gresesc rog alti useri cu cr sa ne spuna cam cat ulei le consuma.oricum accept varianta sa consume ulei da nu 700 ml.Asta este doar parerea mea, pot sa ne lamureasca oamenii cu mai multa experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre un consum in 16.000 de km, este cu totul altceva.

La PD am bidoane cu ulei in portbagaj.

Stiu ce spun.

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu CBAB nu consuma, desi la ultima revizie mecanicul m-a certat ca nu tin uleiul la maxim, nivelul fiind peste minim oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Eu am motor PD BMP si fac service long life deci schimb uleiul pe la 25000- 27000 si nu completez deloc intre schimburi si nivelul e acelasi tot timpul.precizez ca locuiesc in Germania si iau ulei de aici probabil conteaza si calitatea uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft: Tot BMP ,nu completez si nu dispare .Fac revizia la  15 mii km .250 mii km reali

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si aici, revizia intre 10-15k km, ulei longlife, motor BMP, nu cere completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai ploiesti

si mie imi mananca ulei. intre schimburi completez cam 700- 800g ulei. schimbul de ulei 10.000km ulei Castrol 5W30 Castrol long lifesintetic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cam cu cat ulei ar trebui completat cand iti baga check oil level la motor 2.0 tdi cbbb. am facut 2 drumuri pe la multe pe serpentine si ceva viteza pe autostrada si mi-a bagat check oil level. schimbul de ulei a fost facut cu 19 mii km in urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea trebuia sa ajungi in situatia asta.

Undeva la 1l.

Pune 0,5l asteapta putin si masori.

Sa nu treci de semn.

Ai alergat masina rau in acesti 19.000 de km.

Mai ridica si tu capota din 5 in 5 mii de km.

Zona hasurata are 400ml, zona in care trebuie sa stea uleiul tot timpul.

Tu acum esti in zona de curba de jos a jojei.

Intre curba de los si cea de sus este diferenta de 1l.

De aceea am zis sa nu mai ajungi in aceasta situatie.

Deci, completezi pana esti in zona de maxim hasurata.

 

O zi buna.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alergat-o serios din germania pana in romania fara pauza. vreo 5 mii km sunt facuti la viteza, in rest mers prin oras putin mai sportiv :D. In aprilie trebuie sa-i fac revizia, bag cateva sute de euro in ea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!