Jump to content

B6 Mananca Ulei?


dintzauru
 Share

Postare recomandată

chestia cu SW pe ECU motor doar la reprezentanta se poate rezolva?problema tehnica ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    23

  • alxrro

    14

  • Riddler

    13

  • dintzauru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt greu de definit problemele tehnice pt. ca ele pot fi f. numeroase. Ma refeream la uzura mecanica in special, dar trebuie verificat sa nu existe coduri de eroare pe motor. Verificarea versiunii de SW o poti face singur cu VCDS. Update-ul pot sa il fac eu (poate sunt si alte persoane) sau reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am passat variant b6, motor de 2.0 TDI BKP 140CP şi pot spune că-mi mănâncă cam 2 litri între schimb.

Off topic:

ştie cineva cam ce presiune ar trebui să aibă uleiul la relanti /turaţie la motorul de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot 2.0 tdi bkp 140CP si am completat cam 400g intre schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu BMP nu am completat nimic pana acum, si nici mesaje in bord nu am avut referitoare la presiunea/nivelul uleiului. Ce-i drept, joja mea mi se pare mai greu de citit (e cea cu indicatoarele de nivel de forma unor sfere), dar de cate ori am verificat mi s-a parut ok. La revizii am pus doar 4L, iar la ultima revizie, mecanicul 'de garda' mi-a zis ca ar trebui sa mai cumpar un litru si sa mai pun 400ml, ca normal cica ar intra 4,4 l, dar dupa ce spune joja, nu este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revizie cu 4L de ulei(+ filtre).dupa 8000 de km am completat 1L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

B6 mananca ulei

SALUT baieti, nu stiu ce sa fac, am un passat b6 2008 2.0 170cp, l-am cumparat de 3 luni si de cand i- am facut shimbul de ulei( cam de 2 luni) i-am complet cu aproape 2, 5 l de ulei pana acum si am facut in jur de 5-6000 de km.

E normal, unii spun ca da altii spun ca nu, ma gandesc sa o vand acum, dar imi place prea mult.

Ce credeti ca e mai bine sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2,5 in 5.000 km e cam mult. 1l la 7/8.000 cred ca este media la mine. De obicei completez cam 1l intre schimburi care le fac la 15.000.

E posibil sa-l arda, sau sa-l dea afara pe esapament cum am patit eu cand am avute probleme cu turbina.

Ar trebui sa o controlezi la un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt miros puternic la esapament si uneori cand stau la semafor imi baga si inauntru...oare sa fie de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea cu motor BKP (120.000 km)  imi ia 2l / 15.000 km....credeam ca doar eu erau fericitul posesor de Passat care mananca atat ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa fac, sa o vand sa o pastrez, ideea e ca daca e sa fie de la segmenti sigur nu o sa fie prea ieftin...

Si i-am mai pus si duralube cand am facut schimbul in speranta ca o sa micsoreze consumul si la motorina si la ulei :)

Si i-am mai pus si duralube cand am facut schimbul in speranta ca o sa micsoreze consumul si la motorina si la ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm, BMP nu mananca deloc ulei, am aprox 110k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP are 140cp si motor de 2.0.

Are un coleg si consuma ulei, intre 500ml - 1L, masina are 150k km  si o are de noua.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP 245 mii km . 4-5 intrevale de service (15 mii km) fara pic de consum de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am BMP si fac service long life,deci schimb uleiul intre 25.000 si 30.000 km. NU mananca nici gram de ulei si precizez ca masina are 241.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 222000km...care ar putea fi motivul pt pierderea exagerata de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al tau banuiesc ca e cod motor BMR la fel ca si BKP mananca ulei sunt motoare in 16 valve cu 2 axe cu came poate sa fie si asta una din cauze


in legatura cu gazele pe care ti le baga inauntru cand stai la semafor vreau sa spun ca si la mine simt de foarte multe ori acest lucru...dar nu stiu de unde vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cei care aveti pierderi mari de ulei, sau altfel spus, completati cantitati considerabile intre schimburi + mirosuri de ulei incins/gaze (fiecare cum percepe) verificati furtunul de retur de la turbina. Am avut problema asta. Futrtunul in cauza era fisurat, nu stiu cum si de ce. Cert e ca la drumuri intinse, cand mergeam cu masina mai sportiv sau mai ales in regim de autostrada, mai de fiecare data mi se aprindea becul.. 

 

Dupa inlocuirea furtunului, am scapat si de mirosul ala de camion vechi ce venea de la motor si consumul de ulei a revenit la normal: 0.5 -0.7 l intre schimburi. (15.000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti posta vreo fotografie care sa arate acest furtun? As vrea sa vad care este si unde este.

Modificat de Salieri99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BKP 170 cp dsg, 230.000 km si intre schimburi de 10.000 km, mai completez 0,7-1.0 l, depinde cum conduc. Cam mult ulei completezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic Se crapa acolo unde se vede in imagine si la urmatoarea ureche care e prinsa de motor.Furtunul e situat intre turbina si intercooler. E valabil doar pentru PD 1.9 si 2.0 incepand cu anul 2005.

post-74110-0-63186300-1386241267_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vad si eu poza cu furtunul de la turbina?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!