Jump to content

Passat B5.5 AVF Carat - HighLine-


ninu

Postare recomandată

Buna,

Am fost la 2 magazine ptr a cumpara 4 valve sa le montez odata cu cauciucurile si jantele proaspat reconditionate. Ptr dupa Paste, inca sunt tot asa.

 

Nu am gasit cv marca sau ce as fi vrut eu, o valva de aluminu solida si mica.

 

Am vazut in schimb tot felu de geluri care se pun in cauciucuri pentru a il "reface" in caz de spargere. Ce parere aveti?Defapt am citit si nu ar fi indicat mai ales pe cele noi.

 

La ce presiune se umfla aceste cauciucuri? Sa respect specificatile VW sau cele propuse de Dunlop? 

De azot sunteti Pro sau Contra?

post-39904-0-80498200-1428360046_thumb.j

post-39904-0-48846900-1428360059_thumb.j

post-39904-0-12398400-1428360066_thumb.j

post-39904-0-54689000-1428360077_thumb.j

post-39904-0-21504200-1428360093_thumb.j

post-39904-0-47811700-1428360106_thumb.j

Link către comentariu

cel mai bun kit de reparatie anvelope este rezerva ;)

azot - cvasiplacebo.

 

presiunea - cam cu 0.2 bar mai mult decat da VW este decent (din experienta iti zic)

Link către comentariu

Eu nu inteleg... ai asa multe pene de iti omori nervii cu astfel de kituri?

Eu fac o pana la 1-2 ani. Crezi ca merita bataia de cap?

Link către comentariu

Ai dreptate, eu nu prea fac, costa prea mult ptr ce ii. Defapt eu credeam ca "lungeste" viata cauciucului nou.

Ptr umflare cu azot am optat.o sa vad in ce zona gasesc in Romania si sa si fie azot nu numai povesti.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De retur acasa in Franta, am fost de am mai facut una alta pe passat.

 

Deci la 292000 am facut distributia complecta cu role curea intinzator.  Am facut si transmisia cu intinzator si cele 2 curele.  Deci ii ok, desi am un sunet la distibutie parca, la rola de intindere.

 

Am schimbat si termostatu, ulei Valvoline SynPower 5W40 MST3  505.01 cu filtre Knecht, ulei, aer si habitaclu.

 

4 Suspensi KYB gas si bratele de sus de pe ambele parti pe TRW

 

Jantele au fost refacute in Turda la un maestro, decapate si Powder Coating argintiu OEM + efect perlat.

 

Cauciucurile Dunlop au fost montate si treaba ii treaba... faza cu consum redus si cu mersul mai mult eu incep sa o cred. o scoti la liber sau lasi in viteza la vale si merge mult asa.

 

A, avansul a fost pus pe 0 si parca ii alta masin, merge de rupe, ma incurc iara in trepte... trage mult de mai in jos si linear.  A aparut putin fum dupa 4 mi tur/min. dar consumul ii cam tot peacolo. Drumul de retur a fost poate putin mai mic desi masina a fost mai incarcata.

 

 

Incep sa ajung unde vreau cu masina, sper sa nu mai am de bagat curand bani in ea ca a fost investitie de peste 700€...

 

 

post-39904-0-46526400-1430691786_thumb.j

post-39904-0-42472000-1430691789_thumb.j

post-39904-0-93841100-1430691804_thumb.j

post-39904-0-95118800-1430691814_thumb.j

post-39904-0-46001500-1430691830_thumb.j

post-39904-0-45244400-1430691858_thumb.j

post-39904-0-25145600-1430691870_thumb.j

post-39904-0-59167100-1430691882_thumb.j

post-39904-0-38508500-1430691896_thumb.j

Link către comentariu

Astazi la mine a fost cald, si am profitat sa ii fac o spalare intensa. Am spalat compartimentul motor.... am dat cu benzina lasandu-ma pagubas de sprayurile de curatare scumpre si care elimina stratul de protectie dat din fabrica.

 

Am dat cu apa cu presiune peste tot. Am avut foarte mult praf depus. Scutu nu l-am mai pus.

 

Ca sa imi aduc aminte cand am facut distributia am sa pun o poza. Tot atunci am schimbat si uleiu si fitru ulei + motorina. post-39904-0-84422000-1431378056_thumb.j

 

Din lista celor schimbate am uitat de burduf roata partea pasager. sofer  am fost schimbata inainte cu vreo 2 luni tot GFK sau cum le zice am pus.

 Am facut si geomtria dar tot trage dreapta si sta volanu putin aiurea.

 

Pe jante am pus valve aliminiu mici.

 

Miercurea viitoare am sa merg la reprezentanta sa comand capace de prezoane gri sa fie rotile cat mai OEM si clas. Trebuie sa imi aduc aminte unde am pus codurile.

 

Prezoanele le-am lasat alea oem, desi ce am eu nou made in Italy ii identic.

 

 

Poze cu familia VAG + intrusu de sezon... mustangu = Summer Toy-ul

post-39904-0-08459800-1431378493_thumb.j

post-39904-0-00943700-1431378560_thumb.j

post-39904-0-23984400-1431378566_thumb.j

Link către comentariu

Salutare vreau sa va intreb care din urmatoarele ( link 1 http://www.passatplus.de/umbauteile/radzubehoer/radschraubenkappen.htm  link 2https://www.drive2.ru/l/4173576/ ) culori de "protectie prezoane" ar da mai bine pe jantele mele proaspat vopsite.  Argintiu OEM cu efect "perla"...

 

post-39904-0-10208800-1431452696_thumb.j 

 

 

Eu am vrut efect polish dupa aia silver grau .... dupa cum ii masina "gri sobolan"  si acum parca negru lac ar face contrast frumos.

 

Eu OEM a cele negre mat cu gaura in ele si nu imi plac.

 

Aveti ceva modele linkuri etc... link ...

 

 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

L.E

 

Pun si o poza sa imi amintesc cum sa imi tau scutul dupa ce il montez, gaura ptr schimb ulei... poza scut OEM

 

Si chromu de la cotiera

42 3B0 864 249 C 75R A94 7DE 92Y 7R3 93R Abdeckung (Chrom: 3B0 864 249 B 2ZZ  17,67) 10,35

 

 

 

Daca o sa tot merg la reprezentanta am sa imi comand si un stropitor de la far

3B0 955 104 Düsenträger 3B mit Spritzdüsen, rechts 3B0 955 104

Düsenträger 3B mit Spritzdüsen, rechts

 

 

+ Codu de la "prinzatorile" de presuri spate 3D0 864 851 ...

 

Pozele o sa le pun dupa ce imi ajung piesele si pun presurile (mai) noi negre.

Modificat de ninu
Link către comentariu
C o s m i n

Fa-ma carcotas, dar maestro tau nu ti-a vopsit jantele in culoarea oem a jantelor Road America, Z31.

Aceeasi prostie am facut-o si eu revopsindu-le. Imi pare rau de decizia luata. 

Culoarea lor oem (Z31) este mai alba si le scoate mai bine in evidenta trasaturile.

 

Gaura aia din scut ar fi bine s-o acoperi. Fa-i un capac daca tot l-ai decupat. Iti spun asta pentru ca la BMW am capac din fabrica. Nu e nevoie sa demontezi scutul pentru un simplu schimb de ulei. Ai 3 suruburi si gata.

Link către comentariu

II coloare cat mai aproape de OEM dar cu lac cu " efect perlat" ceva de genu mi-a expmicat... eu le vream mai inchise... in pozele de sus la lumina zilei se vad mai bine, sunt destul de deschise... daca mai bate si soarele direct pe ele... eu vream mai inchise. II ok asa la bani care a fost sunt super multumit (400ron tot).

 

Scutu inca nu am facut... si eu aveam asa la bmw... la asta nu am cum face cu capac... adica am sa studiez dar pare complicat.  Oricum din fabrica are "buzele" de aer, o gaura in plus nu cred ca ar fi vreo problema.

 

 Inca nu am comandat capacele la prezoane... nu stiu ce culoare...

Link către comentariu
C o s m i n

Uita de capacele de la prezoane. Am avut si eu. Le tin in punga. 

Ruginesc prezoanele sub ele.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Eu numai de anu asta am vazut ca am 2 din 20 si ca bimbalaul le-am pus asa inapoi.

Am si eu 20 prezoane noi made in Italy dar mi e frica sa le pun am impresia ca nu sunt asa safe...

Cu astea ruginite ma gandeam sa dau cu wf40 si dupa sa pun capacelele cu ele stranse pe janta.

Am sa cumpar cele mai inchise la culoare cred.

Oricum le cumpar cele pline cum ii pe superb dau audi, nu ca si cele Oem de passat cu gauri in ele.

Modificat de ninu
Link către comentariu
  • 4 months later...

Buna, m-am gandit sa scriu aici ultimile noutati si aventuri facute aceasta vara in concediu petrecut in Romania.

 

Deci masina a mers impecabil, si-a facut treaba ok, spre casa (Ro). Am avut un consum de extrem de mic. Cred ca si gratie gumelor noi Dunlop BlueRespons.

 

Dupa scurt timp ce am ajuns in Ro am bagat din gresala peste cei 6 sau 7 litri de motorina care ii aveam, inainte sa se aprinda" becul Rosu" am bagat de 50 Ron benzina extra din gresala. Probema ii ca alimentasem, prima data in viata mea cu motorul pornit la pompa. Eram f grabit si trebuia sa tin clima pornita.

 

Am platit si plecat din peco dupa mai putin de un km, intr-un sens, masina s-a oprit. Am lasato putin si tot dat la autmat, intr-un final a luato si am mai mers aprox 2 km. Dupa aia iara s-a oprit si mi-am dat seama si m-am intros la peco ptr face plinu cu motorina... Am mers asa pana ce s-a terminat dupa care am mai pus alta motorina si am mai mers vreo 300 km, am schimbat filtru de motorina etc.

 

Masina nu mergea ok, parca ii lipseau cai si in regim mare scotea fum negru. 

 

Am hotarat sa imi iau alte injectoare. Am zis ca sa iau ceva mai "mari" si sa fie pretabile la tuning. Dupa o luna de studiu am ajuns la concluzia ca ce-a  mai buna varianta ar fi cele de 5.0 TDI PD V10 de pe Touareg. Vazand ca sunt foarte bune (650cc) si ieftine deoarece se vand cate 10 bucati, am zis sa imi iau si eu la passat.

 

L-am comandat si dupa ce au ajuns am mers la Cosmin ptr a le monta si regla ca si la carte.  Din pacate nu au fost bune, doar unu functiona cum trebuia restu praf. asa ca le-am pus inapoi pe ale mele, Cosmin le-a reglat cum trebuia si am continuat mai departe asa. S-a pierdut bani si timp si nervi din cauza unui vanzator de piese auto sh (din Falticeni (Razvan)). Ii multumesc la Cosmin ca ma suportat si a avut rabdare :).

 

Acum masina merge ok, parca consumu a scazut din nou si nu mai scoate fum din nou. Raspunde mult mai bine la Turati mici si ii mai lineara. Pacat ptr ca contactasem si tunerul si treceam cu un update de soft de la 188 cp cu usurinta la peste 200 cp. 

De exmplu pe un motor aproape in configuratie ca si a mea si cu aceste injectoare (care au fost ideea mea :) s-au ajuns la 225 cp parca.  Oricum daca erau bune injectoarele era primul passat de genu. Acum am ai auzit si pe alti care au pus si merg cu injectoare de V10 pe 1.9 TDI .

Link către comentariu

Ideea e buna, dar cum spuneam, iei injectoare de pe un motor care il vezi/auzi/testezi inainte. Altfel se intampla ce s-a intamplat.

Si cum, asta e cam greu de realizat... mai bine nu risti.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Buna, passat-ul este bagat la vanzare, m-am plictisit, vreau altceva. Poate un golf 6, o skoda rs (desi injectoare simens) cel mai probabil un bmw 123d. Mai studiez. Oricum ii destul de dificil sa gasesc ceva mai bun decat am, sa fie si fiabil in timp, si pretabil tuning si la buget de max 9 mi.

 

Sper sa pice pe maini bune, sa nu isi bata careva joc de munca si bani bagati in Carat. Sa nu il prapadeasca...

Link către comentariu
  • 2 months later...

Masina merge impecabil, inca nu am dat-o ... DAR am trecut la altceva... de curand am achizitionat un Lexus Is 220d... masina adevarata, cu mult peste nemtoici ii japoneza :)

Asa cum v-am obijnuit si asta ii tot Higiline-ul japonez (exectutiv) are o multime de nebunii, best off ar fi scaune piele ventilate (si incalzite), camera de recul, navigatie, tv dvix, functie intrare /iesire si pornire fara cheie etc comenzi vocale, sistem audio Marc Levington 5.1... motor 2231 cmc 177cai si 400Nm momentan, la vara va avea undeva peste 250 cai si 500nm...

Incepe sa imi placa desi stilu de condus trebuie schimbat, cutie in 6 foarte foarte lunga, in a 6 la 130 sunt undeva la 1800 tur/min si nu trage de loc, sunt sub turat, probabil din cauza diferentialului (propulsie)...

 

Masina am luat-o foarte ieftin (bizar putin) si a fost adusa in Franta pe comanda cu bonu de livrare in 05.01.2007 la 37 000€

20160222_154126.jpg

Link către comentariu

Frumoasa japoneza, te-ai interesat cat e o revizie, sa stai aproape de un scaun, nu prea gasesti nimic after market. Bine e o gluma, sunt masini fiabile, lucratura de inalta calitate.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Consumabilele aceasi marca ca si la passat B5.5 sunt cu 6€ mai scumpe aici in Franta, ma refer la ulei si filtre. Placute, discuri cam tot acolo, poate putin mai scumpe ptr ca ii alt diametru. Ce ii foarte scump, amortizoare, volant (1100€) si bine clasicul DPF, in schimb EGR ii cruatabil de multe ori si mai fiabil, detasandul de "partea electrica"...

Oricum, ptr mine ii ideala aproape ce cautam, adica propulsie, motor logitudinal si cu ceva cai, in vara va avea un plus de vreo 60 -70 cai si 100 nm.

Merci de aprecieri, oricum deocamdata tot cu batranul passat merg si ii cu mult mai sprinten ca si lexusu...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!