Jump to content

Passat B5.5 AVF Carat - HighLine-


ninu

Postare recomandată

Deci noutatii ar fi :

 

Alaltaieri am achizitionat un golf 4 TDI din 2000 ptr oras (mai mult ptr taicamio), la un prêt f bun (900€). Caroseria are zgarieturi (vandalism) serioase. Astea nu prea conteaza, a avut cv problema cu deschiderea unei usi da ii in curs de rezolvare. si ceva brat pe dreapta trebuie schimbat.

 

 

 

Ieri seara, am cumparat un vw LT 35  2.5 TDI ANJ de 109 cai, din 2001. Si asta la randu lui, putin indoit, si ruginit. M-am orientat sa fie cat mai HighLine ca si passatul :)))

Are scaunul pe aer, cu cantar cum se zice in romania, functie lombara etc si are Clima care functioneaza, dupa aceea inchidere abs ebd SRS etc, clasicele. Aaa si 3 panourii  ... asa se poarta in romania ...

 

Vreau sa ii fac si la asta o resoftare, poate chiar si un turbo hibrid si tot felu de nebuni, cruise control, camera in spate ptr ca ii lung de numa, etc Oricum vreau sa o tin, si ii masina personala, nu o bag la produs, mai o sa fac eu Franta -Romania, mai imi duc o mobila etc  si bineintales daca pica ceva ciubuc nu refus, dar nu asta a fost scopu de achizitie

 

Deci curtea arata c-am asa :)))

post-39904-0-52474800-1416084257_thumb.j

post-39904-0-76947300-1416084308_thumb.j

post-39904-0-99545400-1416084425_thumb.j

post-39904-0-87514500-1416084447_thumb.j

post-39904-0-13456000-1416084474_thumb.j

post-39904-0-39653200-1416084495_thumb.j

post-39904-0-73814900-1416084515_thumb.j

post-39904-0-77123700-1416084714_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu

Iti multumesc, da ii ok, dar mai ii de lucru pe el, si pe LT am dat 2750€ negociat la sange, dar mai trebuie carpit una alta. Aici in Fr sunt rare piesele din dezmebrari, dar de craciun sper sa ajung cu el in Ro sa il pun la punct.Azi am facut aprox 250 km , si ma indragostesc din ce in ce mai mult de LT, mai ales de scaunu ala... plutesc numai... Inschimb pasageri se cam vaiete.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Buna,

Azi am vrut sa dau  rotile de la passat jos. Dau o fuga pana in tara cu duba si vreau sa imi schind cauciucurile cu unele de vara, aici costa 50€ sa schimbi cauciucurile. Cu ocazia asta vreau sa le sablez si sa le vopsesc.

 

Intrebar:

 

1 La cine sa le fac? In judetele MM, SJ sau CJ?

 

2Ce culoare sa le fac? As vrea cat mai spre "chrom"... sau ca si astea OEM... orce idei sunt bine venite.

 

3 O intrebare tehnica, pot sa pun numai janta goala pe aparatul de echilibrare ptr a vedea daca ii "stramba, dezcentrata" etc. Sau cum se verifica.

 

4 Are ceva daca las masina suspendata 10 zile? Pe butuci, fara roti? Sa protejez ceva, discuri sau altele?

 

Merci

Link către comentariu

1 - ......

 

2....

 

3- Poti pune fara probleme janta pe aparat fara cauciuc, o sa se vada la ochi daca sunt strambe.

 

4 - Ai putea sa pui niste pungi peste discuri ca sa se protejezi de rugina.

Link către comentariu

Buna, asa ma gandea si eu sa pun ceva pe discuri...

 

Am gasit numai in capitala,  persoana care face asa ceva (de pe forum)... anunturi pe net am vazut da cu preturi ff mici fata de ce se propune pe forumuri deci ma indoiesc de calitatea oferita?

 

Daca aveti linkuri cu firme/persoane care fac asa cv si linkuri cu road america cu culorii  diferite

 

Sa fac oare bi color? adica doua nuante mai diferite din aceasi culoare.

 

Deci as opta mai mult ptr powder coating... ce ziceti?

Modificat de ninu
Link către comentariu

deci ar fi culorile astea

 

:  1.Midnight Blue  post-39904-0-81731600-1423602868_thumb.p

 

 

   2. Bronze Burst Metallic post-39904-0-36863400-1423602917_thumb.p  

 

 

   3. Sunken Treasure  post-39904-0-26485700-1423603057_thumb.p

 

 

   4. Solar Rain Flake V710s  post-39904-0-25207500-1423603234_thumb.p

 

Astea ar fi primele culori, acum nu stiu cat de bine dau cu griu de pe passat.

 

Link către comentariu

Salut,

De pe eBay, dar cum ziceam, inainte am fost la o firma care face asa ceva si a pus de la "oracal" parca si diferenta mare nu ii inafara de prêt (eBay vreo 7€ parca si firma vreo 50€ parca ).

 

Bn, ca sa ajung la un rezultat cat de cat "profe" am "distrus" mult folie pe antrenament. Finalu ii ok, si inca tine.

Link către comentariu

1. In zona mentionata de tine eu nu cunosc pe nimeni care sa faca powdercoating. Doar prin Bucuresti. Daca afli ceva, spune-mi si mie.

2. Eu zic sa le faci culoarea oem. Dar gusturile nu se discuta. Si oricum depinde si de nuantele disponibile la vopsitorie.

3. Se pot verifica si jantele neechipate.

4. Vezi de treaba. Cu ce-s mai expuse decat cand speli masina si ramane nemiscata? Discurile oricum se curata la prima franare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Buna,

De retur in Fr, nu am mai facut jantele, am fost la cineva in baia mare, dar erau pasta tipi, nu fac sablare fina si vopsea electrostatica, adica fac ceva dar iese oribil. Am intrebtat doua jante la ei, care erau putin strambe dupa parerea lor, prêt 70Ron bucata. Am gasit un tip care face in cj, a zis ca injur de 400 ron ma coasta dar numai din aprilie, era bolnav. o sa mai astept pana in aprilie, poate atunci am sa ii pun si cauciucuri noi.

 

Care cauciucuri?

 

1 Dunlop Sport Bluresponse modelu nou la 63 e/buc.

2 Firestone Firehawk SZ90 la 59E/Buc.

3 Goodyear Efficient grip perf. modelu nou la 59E/buc

4 Uniroyal Rainsport3 modelu nou 60E/buc.

5 Pirelli P7 la 62E/buc sau Verdestein Sportrac5 la acelasi prêt.

 

Astea ar fi top 5 cauciucuri care le pot cumpara, nu vreau sa sar de 63€ bucat, bineintales sunt noi si modele 2015 de vara.

 

Acum am alta problema, cred ca am sa o vand si atunci cumpararea cauciucurilor pic, as vrea sa iau tot un B5.5 dar cel de 180 cp V6 de 2.5 TDI bineintales 4Motion.

Am gasit de la 3800 si pana la 5500€ bineintales tot Highline.

 

Acum nu prea am gasit pareri, costuri intretinere si senzati + binentales ce ii de evitat si ce probleme apar.

 

De 2 zile tot caut si ma macin, ma intreb daca o sa se simt diferenta si o sa am o senzatie mai placuta. Ezit avand in vedere ca passat-ul meu are déjà putin peste 180 cp...

Ce sa fac?

Link către comentariu

Pompe de injectie si axele cu came. Chiar si cele noi cu cod Bxx nu sunt indestructibile

Link către comentariu

Buna,

Da, am  vazut topicul de aici de pe forum, stiam ca panain 2003 sunt cv probleme, am fost dus la Mures cateva chiulase odata.

Pompa de injectie ma deranjeaza mai mult, desi ii VEP are destule probleme.

 

Ma incata V6 si cei 180 cai si in special 4 Motion-ul ... acum daca as fi mai logic mi-ar lipsi doar 4motion-ul ca restul il "am".

 

Aici in franta am intales din forumuri ca (rezumat), are cuplu si trage de la aprox 1500 tur/min. Ii mult mai linear. Consuma destul de mult in oras si ii destul de grea. Sunt problemela culbutori si axe cu came. La viteze mai mari consuma tot ca si 1.9 -le al meu. Deci mari puncte pozitve si diferent fata de a mea nu sunt.

 

Deci astazi caut faimos-ul 2.0 TFSI, bugetul ii putin cam redus. Sunt in curs de "informare " despre acest motor. In mare am auzit numai de bine de el si consuma cat un 1.9 TDI (de generatie mai veche). Uni se plangeau cum ca gti-urile de peste 200 mi km consuma ulei. Va tin la curent. Weekendu asta trebuie sa ma decid ce fac (cu bughetu).

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

@Emilut am un prieten care nu de mult si-a luat un 2.0TFSI dsg si am luat contactul cu el si mi-a zis ca in CJ are un cnsum de 9.5 pana in 11 max. De la cj la sj aprox 100 km are consum de 6,7 pe bc la viteza legala. Asa mi-a zis in mare, o zis ca poate consuma foarte mult dar si normal daca ai grija.

 

Oricum nu mai sunt interesat ... am vazut ca is destule belele pe prima generatie de TFSI. Si bughetul nu imi permitea mai mult.

 

Deci tin in continuare batrana, am sa fac ceva investiti in ea, dupa care probabil o sa ramana tot in familie.

 

Azi i-am cumparat 4 cauciucuri noi.

 

Dupa o saptamana de ezitari si documentatie am ales  DUNLOP Sport BluResponse ... initial am vrut GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE.

 

Era putin mai scump Goodyearu (cu vreo 2 -3 €) dar din cate am vazut la anumite teste dunlopul ii pe locu doi si pe locu unu.   http://www.oxyo-pneus.fr/pneu-dunlop-sport-bluresponse-205-55-r16-91v-01054132.html

 

Pe forumuri am vazut ca multi se plang de durata de viata a cauciucului. Uni fac cu goodyearu 20 mi km pe familiare si compacte, unu zic ca dunlopul nu-i durabil etc...

 

Acum sper sa imi fie ok pe passat.

Si l-am ales asta ptr ca acum am FastResponse generatia mai veche pe masina si sunt sh si inca sunt bune. Deci astea de generatie noua si cu un treadwear aproape dublu sper sa fie treaba,treaba.

 

A pretu a fost  238€ cu reducerile ce le-am avut, si transport gratis. Sper ca pe weekend sa le primesc. De pus am sa le pun in Romania dupa Paste. Dupa ce o sa am si jantele facute.

 

Aici costa 60 euro montaj si echimibrajul a 4 cauciucuri, deci prefer sa le fac in Romania cu 15€.  Oricum acum studiez umflarea cu azot sau aer. Cred ca si in Romania ii in voga si in Cj sau MM pot gasi o vulcanizare care are asa ceva.

 

Deci dupa paste am de facut distributia ca am sarit calu. poate si accesorile daca trebuie.

Jante + cauciucuri

Vream un kit complect de brate, dar cred ca va fi doar cateva care cer sa fie schimbate.

Eventual un traseu nou de/cu intercooler de audi A6 allroad.

 

Si un vis ar fi de a gasi o perssoana care sa imi regleze ca si la carte inectoarele, am impresia ca de cand am schimbat "o ringurile" am impresia ca masina consuma mai mult.

Modificat de ninu
Link către comentariu

Nu sunt "belele" cu prima generatie de TFSI-uri, problemele apar in general cand incepi sa le faci tuning, nu sunt mai problematice decat alte motoare, in ceea ce priveste consumul in schimb, nu e chiar consum de 1.9 TDI :)).

 

La drum intins, daca mergi pe cruise control cu a 6-a si 80km/h constant, da, ai putea sa scoti un 6.7l, dar un consum real, presupunand ca mai si depasesti este 8-8.5 afara, in oras, eu nu am vazut mai jos de 10-10.5l, si asta noaptea, fara trafic, un consum real, cu un trafic moderat e undeva la 11.5 - 12 intr-un oras mai mic, si 12.5-13.5 in Bucuresti, cu trafic, consumul este mare :), sa zic undeva aproape la 14.5-15l.

 

Per total, un consum mixt pentru 2.0TFSI ar fi 10.5-11l/100km (fara sa mergi la ore de varf si sa stai in coloana), pe un plin faci undeva la 500 hai 550km daca te abtii sa bagi piciorul in ea, dar atunci de ce ti-ai mai luat motorul asta.

 

Consumul de benzina la 2.0TFSI tine foarte mult de cat plumb ai in bocanci si prin ce trafic mergi, poti sa scoti cu el un consum decent, dar poti sa ajungi si la un consum extrem de mare.

 

In ceea ce priveste consumul de ulei, nu stiu ce sa zic, la mine intre schimburi consuma cam 500g (10.000km), dar am vazut TFSI-uri care iau atat la 1000km.

 

Trecand peste aceste aspecte, este un motor extraordinar, foarte echilibrat, cu un cuplu mare, e confortabil la drum intins, nu ai nici un fel de probleme in depasiri, daca te pasioneaza tuning-ul poti obtine niste rezultate foarte bune cu el etc etc etc.

 

Pentru mine cel putin, consumul este irelevant tinand cont de cat de bine se simte masina cu motorul asta. :)

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Buna, Multumesc mult de informatile aduse... interesant. Oricum poate in viitor o sa ma orientez din nou spre acest motor, avand in vedere  ca TDI-urile abia din 2015 mai sunt ce au fost la inceput (din cate am auzit din surese oficiale vw), si cum buget nui de masini din 2015... oricum francezi vor sa bage din 2017 o taxa de poluare a la roumaine... numai ptr masinile diesel ... cica astea poulueaza cel mai mult... Si de aceea am tras un ochi la faimosul tfsi.

 

Infine deocamdata ma multumesc cu batranica, am avut eu ceva de moment cred... acum parca mi drag sa investec in ea...

 

I-am luat cauciucurile, acum am gasit ceva brate sidem si moog la prêt de nimic.

 

Ce am mai gasit ar fi un interior de B6 ... pe mine numai scaunele din fata ma intereseaza daca se pot adapta pe B5.5... Am gasit scaune din piele bej complect (fara alcantara),incalzite,electrice si cu MEMORI.  As vrea sa stiu daca pot sa le instalez in habitcalul meu si daca o sa fie si functionale, adica daca modulele o sa se intaleaga si sa pot activa comenzile electrice, incalzirea si sa fac sa functioneze airbagu si bineintales memoria + mirroning downul... 

Precize ca eu am déjà toate astea dar de b5.5 (piele, incalzita,electrica si memorie).

 

Aveti ideei?Ati auzit?

Merita upgradarea? Pretul ii de nimic pe cele 2 scaune (100€)...

Link către comentariu

 stii tu... ca ti-am scris in multe locuri - memoriile nu o sa mearga

Link către comentariu

Da da merci s-au vandut pacat... oricum nu a facut nime asa ceva... pe forumurile din toata lumea numai unu a pus un interior de Lamborghini orange.

 

Infne acum am alte probleme mai "serioase"

post-39904-0-84236600-1427663096_thumb.p

Modificat de ninu
Link către comentariu

curata mufa, dar pare ca o sa trebuiasca sa schimbi senzorul fata

Link către comentariu

Am sa incerc cand am timp sa o curat, de vazut tot bine vede seara.

 

Am o intrebare ; Puntea de spate de pe passat B5 TDI din 2000 Kombi se potriveste pe passat B5.5 TDI din 2001 Berlina ?

 

iara incepe sa imi clipaie ESP din cauza rulmentului de pe spate, cred ca totusi puntea mi'e stramba, desi la geometrie nu a depsitat nime nimic, adica nu maiu zis nici in Fr la Norauto nici in RO la skoda si alte firme. Data trecuta am schimbat rumentul spate tot la 1 an, acum am pus ceva mai ieftin sa fac "diagnoza". Cum se poate diagnostica?

Link către comentariu

TFSI - eu detin unul in afara de masina din semnatura, e din 2008 si ce-i drept nu are inca 200000 Km, nu consuma niciun ulei, nici nimic - doar benzina, dar cum spunea si un alt domn poti scoate un consum bun chiar si la benzina, in schimb cei 200 de cai "naturali" sunt extraordinari...nu-ti mai trebuie niciun chip tuning:)

P.S. - eu reviziile, schimb ulei si alte cele consumabile, le-am efectuat si le fac la 5000 Km.

Link către comentariu

Buna, asa zicea si un prieten, oricum la 5000 km sa fac revizile nu pot, avand in vedere ca cateodata fac peste 50 mi km pe an. Deci nu-i ideala ptr mine.

 

De senzor de la auto leveling nu am avut timp, am gasit pe un forum cum se pot "repara/curata" . Cand am timp o sa a dau la el.

 

Cu ESP se tot aprinde din ce in ce mai des mai ales cand sunt 4 oameni in masina. Deci daca puntea asta de pe B5 combi mi-e buna mie o iau si o pun ca ii gratis daca nu am sa caut alta.

 

Oricum se anunta un pack service mare, o gramada de bani.

 

Miercuri ma duc la vw sa vad de suspensi fata noi OEM sa vad ce scoruri au... in Romania am sunat si nu mi-au putut comunica. trebuie sa merg personal, is nebuni cei din mm.

 

Caut in continuare in Ardeal o persoana care a mai reglat injectoare de AVf si inlocuit surubul etc. Am pe cineva dar ii mecanic care ii c-am satul de meserie si nu prea are timp cand as avea eu.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!