Jump to content

Passat B5.5 AVF Carat - HighLine-


ninu

Postare recomandată

supa dimensiuni par sa se potriveasca. La prezoane sigur. Am mai vazut montate.....

 

mie nu-mi plac negre - dar dupa gusturile fiecaruia....

 

trebuie sa le verifici atent... singurul lucru care il poti face. Altfel, la vulcanizare cu ele si puse pe aparat, sa vezi cum se prezinta

Link către comentariu

Pai sunt in Franta,tipu stă 70 km de mine intr-un sat. Pretul mi se pare mic, am mai cautat tot aici in Franta si cele mai ieftine sunt la 450 -500 euros.

Daca zici ca la gauri si prezoane sunt bune si nu trebuie distantiere si nu freaca eu le iau.

nici mie nu imi plac negre dar dupa le pot polisha in romania.

sper sa fie bune si sa arete bine pe passat.

Link către comentariu

de aratat, sigur arata.... cauta un pic, pe afara sunt multi care si-au pus pe Passat.

Link către comentariu

Au Et de 46 si passatul meu are Et de 37. O sa le pot pune fara distantiere.

arata super pe vaguri.

diseară merg dupa ele.

Link către comentariu

Din cate am citit nu se pot pune pe passatul meu, ET-ul ii prea mare. Janta are et de 46 si 7.5j iar passatul are Et ul 3.7

Culoare nui o problemă. Nu stiu daca ar fi cineva care mi-ar garanta ca le pot pune fara distantiere as merge diseara dupa ele.

Link către comentariu

Na cum zicea un coleg, am uitat de ele... nu potrivesc la inelu de prindere.  cu toate ca sunt 5x112 ale Centrarea de 66.6 si ET de 46 iar passatul are 5x112 dar Centrarea de 57.1 ET 37.

Deci trebuiau flanse si etc. Iar eu la stylul si viteza la care conduc cateodata (din ce in ce mai rar) mi frica sa pun asa ceva.

 

Probabil la urmatoarea masina o sa se potriveasca, ptr a imi indeplini visul.

 

Mai tare vream sa le pun, ptr ca vream sa fac o resoftare, si poate si mai mult... dar no.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buna,

 

Am schimbat furtunul in "S" de la turbo, o sa pun poze sa vedeti cum l-am "imbracat" in banta adeziva.

 

Am facut un "upgrade" cu led la lumina de pe pozitie si luminan numar.  + lumina portbagaj.

 

Si, am schimbat carcasa 2DIN din culoarea neagra in culoarea carbon, cum este dotata masina.

 

Poze

 

post-39904-0-65609700-1390121181_thumb.jpost-39904-0-96745300-1390121276_thumb.jpost-39904-0-36739500-1390121432_thumb.jpost-39904-0-21884800-1390121601_thumb.j


post-39904-0-39428800-1390122373_thumb.j                         Poze 2

 

 

               


post-39904-0-63169400-1390123054_thumb.j

 

 

 

 

 

 

 

Poze 3

 

post-39904-0-53681800-1390122785_thumb.j[attachmenpost-39904-0-35494400-1390122884_thumb.jpost-39904-0-86590700-1390122931_thumb.jpost-39904-0-86590700-1390122931_thumb.jt=416169:20140116_184146.jpg]

 

post-39904-0-85151000-1390122519_thumb.j

post-39904-0-03333500-1390122802_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu

Pai furtunul de la turbo, multii colegi de pe forum l-au "imbracat" in banda etc, eu am avut banda asta adeziva, care se utilizeaza la acoperis etc.

Ii o banda rezistenta (nu stiu pana la cate grade rezista). Cica asa nu se mai umfla furtunul si sparge etc... Nu prea cred. Dar no,oricum rau sper sa nu faca.

 

Si becurile s-au stricat déjà, asa se vede in far, dar aveau o lumina foarte puternica, noaptea se vedeau foarte tare, ziua aratau bine la fel.

Oricum s-au dezlipit si stricat. Cica erau indoor...

Link către comentariu

No, e buna o banda panzata groasa, care nu-l mai lasa se se umfle.....

Link către comentariu

Fa ceva cu spatiul de depozitare de deasupra cassului - ca sta stramb rau ...

Link către comentariu

Eu am pus banda aia, dar nu lasa sa se umfle, nu ii elastica. Ii destul de tare, am pus mana pe el, cand am accelerat la 4 mi ture pe loc, nu s-a umflat, acum nu stiu cand rulez daca ii aceasi treaba.

 

Acum problema ii cat o sa tina... asta ramane de vazut.

 

@mad_kat, se vede asa ptr ca am facut poza cu telefonul, si ii facuta de jos in sus. cand stai in scaun nu se vede nimic.  Si defapt se vede asa ptr ca parca ii de golf 4" tav de depozitare" . Nu ramane asa, curand va veni 2Din-ul de la Parrot.

 

Mi sincer imi placea mai mult cand era tot negru, cu asta "noua" se vede diferenta si "bordurile" negre. Sa speram ca cu 2Dinu sa nu se mai vada asa. Desi, si ala ii negru.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buna,

Inca astept noile leduri ptr pozitie, ptr ca acestea nu au tinut si am comandat altele mai "bune".

 

Curand o sa instalez astea post-39904-0-42177500-1391030471_thumb.j   cu  post-39904-0-35922700-1391030492_thumb.j   pe spate, astept sa fie vreme buna si timp.

 

 

Modificat de ninu
Link către comentariu

De cand am schimbat furtunu in " s "   post-39904-0-81235900-1391030945_thumb.j  am vazut ca am ceva probleme de "joc" cu cotul de la EGR, misca putin, Am dat totul jos si am strans "galeria egr " am confectionat o saiba. Dar tot misca prinderea. Am mai incercat prin scoaterea sigurantei si am apasato putin dar tot asa ii. Oricum din cate am vazut, nu am urme de ulei, sper sa nu scape.

 

 

Aici ii o poza in care am dat "torpedoul" ptr a imi repara lumina cand deschid usa si surpriza a fost ca imi lipsea "clapeta" care activeaza. Nu am avut timp sa merg la reprezentanta sa vad cat ar costa.

Se poate opri cumva functionarea aerului rece in torpedou. Nu ma refer, de-al inchide, invartind de "robinet" ci de a bloca sau a inchide acea gaura unde ii buretele negru (in poza). Pentru a amplifica puterea de suflare pe la gaurile de parbriz sau picioare.

post-39904-0-36827600-1391031718_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu

Nu se amplica semnificativ puterea de suflare. Daca sufla f slab vezi sa nu ai motorasul de la vreo clapeta (defroster flap) defect.

Link către comentariu

doar temporar sa obturezi acel furtun.

 

lumina din cutie - aia e lampa cu totul... cu tot cu parghie si ce-ti lipseste tie.

Link către comentariu

Salut,

ok, oricum de cand am pus climatronicul asta, am caldura si cand pornesc masina urca treptat puterea de suflare ceea ce inainte nu aveam.

 

Ma gandeam ca daca inchid gaura aia poate am putere mai mare cand dau de exemplu aer cald sus si jos. Cand ii dat numai pe o singura directie sufla foarte bine dar cand sunt activate toate 3 chiar si pe maxim baga foarte slabut la parbriz (si picioare). Oricum cred ca ii ceva tipic vw, si la celalat passat si golf aveam probleme de genu.

 

Florin nu am intales care furtun sa il obturez. 

Da mie imi lipsete tot sistemu de iluminare la torpedou. Nu stiu cat coasta unu nou, inca nu am avut timp sa trec la reprezentanta, eventual daca as avea un No. Parts as putea sa ii sun sa intreb.

 

 

Poze care arata cum "navigez" eu pe vwforum.ro de la locul de munca... se vede foarte tare, mai ales video si poze. :)

 

post-39904-0-35074800-1391109729_thumb.j

post-39904-0-38445700-1391109737_thumb.j

Link către comentariu

e normal sa ai volum mai mic prin 3 directii decat printr-una.

gaura din torpedou o inchizi de la acel capac/robinet. daca o acoperi cu orice nu vei simti un volum semnificativ de aer prin grile, nu are rost sa te complici.

las-o cum a fost gandita, o folosesti vara cand pastrezi rece un suc in torpedou ;)

Link către comentariu

Intaleg ce zici, dar am circulat aprox 4 zile cu carcasa din bord si torpedoul dat jos complect, si cand am vazut cat aer rece baga pe acolo in continu si ce debit are (si sunetul ii deranjant).

O sa las asa oricum ca nu am gasit nimic pe forumuri deci cred ca nu are sens.Numai mi-am pus intrebarea de ce...

Link către comentariu

Pai poate ai vreo conexiune desfacuta daca spui ca sufla pe langa. Testeaza cu un betisor parfumat aprins, cu fumul lui...te plimbi pe la spatiul unde sta torpedoul si vezi unde e curent de aer

Link către comentariu

Buna, azi am cumparat ulei  post-39904-0-02983300-1391377970_thumb.j  si un cric hydraulic pe roti post-39904-0-36365500-1391378059_thumb.j  +  un filtru de ulei  + un aditiv  FACOM post-39904-0-97878600-1391378097_thumb.j

 

Aditivul ii pentru a curata depunerile din motor si baia de ulei. Zice ca se utilizeaza la toate tipurile de ulei si motoare. Se toarna direct in motor can acesta este la temperatura nominala, dupa care se porneste masina se lasa 15 minute motorul pornit la relantiu dupa care se desface surubul de la baia de ulei si se face schimbul imediat.

 

Sper sa nu fac o boacana.

Cati litri intra normal cand las sa se scurga bine si curat carcasa filtrului?

 

Uleiul a  costat 57€ , filtru Mann a fost 10€ + aditivul 11.30€

 

Cricul ii ok, nu ii profesonal, a costat doar 25€ dar cred ca face treaba,am si stative deci o sa ma descurc.

 

Cand se mai incalzeste o sa ii fac schimbu, am vazut pe tdiclub, ca zice ca sa curat cu o 'pompa" si carcasa filtrului de ulei si sa verific/strang termoflotul. Am sa incerc sa fac si eu, sa curat cumva dar de strans termoflotul nu stiu cum si ce sau pe unde?

 

 

 

Eee am uitat sa va zic ca mi-au ajuns becurile cu led din China, sunt beton, mai bun (sper) ca si ce am avut. Oricum se vad seara super bine. se vede alb pur, si se vede jos. nu te poti uita la el ca te "orbeste" daca stai aproape,lipit de far.

 

 

post-39904-0-46262200-1391378688_thumb.j

post-39904-0-01608500-1391378705_thumb.j

post-39904-0-95013200-1391378712_thumb.j

Link către comentariu

Buna,

Na am schimbat si eu uleiul si filtru, si ca si la multi posesori de B5.5, mi-a alunecat si mie cheia si am rupt joja. Am incercat sa o lipesc cu poxi pol dar fara nici un rezultat.

 

Azi am comandat la reprezentanta 5,90€ dar ajunge numai luni

 

Deci ulei-ul nou l-am pus la 270600Km o sa il mai schimb la 280 mi.

 

Ameliorari nu am simtit inca, poate si din cauza stresului care mi-a dat "joja".  Eventual fum absent la pornire la rece, dar apare mai tarziu dupa un minut si sta cam 10 min dupa pornire si primi km.

Se incalzeste motorul mai greu, adica ajunge la temperatura optimala mai tarziu. Deci ii ok.

 

 

Am utilizat si aditivul, pus cu motorul oprit la 90 grade, dupa care l-am lasat la relantiu 15 minute. Dupa care am dat jos uleiul, curatat filtrul, pompat cu un furtun de la sprei pîs-pîs.

Dupa care am lasat asa, sa se scurga pana a doua zi. Dimineata am pus putin ulei in motor si in carcasa, lasat sa unga si sa se scurga. Dupa care am pus surubul in baie, pus ulei in carcasa filtru (un sfert) si pus filtru nou cu garniturile lui. Dupa care pus uleiul nou in motor.

Verificat sa nu gurga sub masina. Am pus o prelat alba.

 

Acum urmeaza pe luni sa pun noua "joja" si sa curat motorul si elementele de petele de ulei facute.

 

Cateva poze cu operatiunile + poze cu ledurile de la pozitie.


.

post-39904-0-49336700-1391716000_thumb.j

post-39904-0-81845200-1391716012_thumb.j

post-39904-0-54533000-1391716017_thumb.j

post-39904-0-75402700-1391716021_thumb.j

post-39904-0-08464700-1391716056_thumb.j

post-39904-0-13270700-1391716129_thumb.j

post-39904-0-21129800-1391716139_thumb.j

post-39904-0-72974700-1391716182_thumb.j

post-39904-0-76345000-1391716188_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!