Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

Probabil regenerare Dpf. Ticăitul e din cauza temperaturii mari pe evacuare. N-ai de ce sa îți faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa ticaie pe evacuare de la temperatura inalta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci regenrarea se face uzual cu motorul la 90 grade ... procesul de regenerare nu face ca apa sa se ridice simtitor mai repede la 90 grade pentru ca arderea suplimentara cu cresterea temperaturii se face in filtru de particole si pe acolo nu circula lichidul de racire (apa + antigel) ... regenerarea are loc in conditi optime la turatii de ~ 1200-2200 rotatii cu injectie de combustibil in post injectie  (e de preferat ca utilizatorul sa tina masina turata in mers la acele rotatii ... dar din pacate numai pe modelele echipate cu computerele maxidot poti sa iti dai seama cand are loc regenerarea si sa il poti ajuta in procesul de regenerare)

 

Posibil ca tu sa fi prins regenerare partiala si cand ai oprit motorul filtru pdf era incins  la fel si galeria de evacuare si auseai acele pocnituri de la dilatare - contractie galetie si elemente de evacuare ... dar e doar o presupunere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Peste cateva zile fac 1 an de zile de cand am masina si vreo 16.000 km si as vrea sa va impartasesc feedbackul meu in materie de consum. Dupa mai multe teste consum afisat in bord fata de consumul real (rezervor full) am ajuns la concluzia ca masina imi consuma real cu 0,5l mai mult fata de ce imi indica in bord. Am facut testele astea in mai multe situatii:km doar in oras, km extraurban, km mixt, iarna cat si vara, si tot timpul diferenta reala a fost de 0,5l.

Consumurile mele REALE, in conditiile in care am un stil de sofat economic si eficient ar fi cam asa:

GER-ROM aprox 2100km - 4,6%

CONSUM URBAN CONSTANTA IARNA, distante mici pana in 10km la o deplasare -7,5-8%

CONSUM URBAN CTA VARA(FARA AC)- 5,5-6%

CONSUM URBAN CTA VARA (CU A.C.)-6-6,5%

CONSUM EXTRAURBAN 1600KM,40% AUTOSTRADA, A.C FOLOSIT CAM 30% DIN TRASEU - 4,8%

Sper sa va fie de folos informatiile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm diferenta consum BC - realitate (0.5 - 0.6 l).

Consum mixt

- 5 % 2 pers in masinna (mers lejer, fara autostrada)

- 5.6 % 4 pers si bagaje full (mers mixt DN-uri + autostrada 120-130)

Ambele vara cu AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am reusit sa schimb astazi axul cu came si am pus unul dedicat pentru BLS. Cu ochiul liber nu se vede nici o diferenta intre cele doua axe, cert este ca dupa montaj am facut o regenerare fortata si a functionat. Temperatura a urcat la peste 700 de grade si de la o incarcare a filtrului de particule de 98% am ajuns la 0%. Multumesc tuturor celor care m-au indrumat. Am atasat si doua capturi de ecran cu inainte si dupa regenerare.

post-98808-0-92366200-1442657940_thumb.j

post-98808-0-06736300-1442657941_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, spune-le oamenilor de ce service/mecanic sa se fereasca in Iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.informatiiauto.ro/volkswagen-golf-bluemotion-premiera-mondiala-la-frankfurt-2007-sid1492.html

 

 

      Am atasat un link din 2007 in care sunt enumerate modificarile modelului bluemotion fata de modelul clasic. Gama BLUEMOTION a fost prezentata la salonul auto Frankfurt din 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit si eu tot de asta bag in el la mine are si eticheta mai mica pusa de nemti pe stalpul lateral stanga de la sofer!sunt deja la al 3 lea schimb cu castrol magna dpf il schimb in jur de 15 mii de km!!!singura diferenta e ca sunt sofer de tir si il cumpar din germania am un magazin preferat de unde cumpar piese pt masina in emden daca stii pe unde vine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit si eu tot de asta bag in el la mine are si eticheta mai mica pusa de nemti pe stalpul lateral stanga de la sofer!sunt deja la al 3 lea schimb cu castrol magna dpf il schimb in jur de 15 mii de km!!!singura diferenta e ca sunt sofer de tir si il cumpar din germania am un magazin preferat de unde cumpar piese pt masina in emden daca stii pe unde vine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună! Sunt un posesor de golf 5 din 2009 cod motor bls, cu 260.000 km la bord, în ultima vreme a inceput sa consume destul de mult, de exemplu la un traseu de 250 km din care 30 km în oraș fără aglomeratie,si restu pe dn-uri, a consumat 16 litrii de motorina, ceea ce mi se pare cam mult. Voi ce ziceți? Ce ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De curand am cumparat un golf 5 din 2008 cu foarte multe dotari care nu prea le inteleg. In primul rand am faruri automate ( asta cred ca inseamna ca am senzori lumina) . Problema e ca farurile stau pornite si cand lasi comutatotul pe auto si cand e pe 0. Pe 0 nu ar trebui ca farurile aa fie oprite? Si am calculator de bord de ala mare si in partea de sus scrie mfd pe el... Ce inseamna? Pot intra in setari sa activez coming home, leaving home...etc. Stie cineva un tutorial sau un forum in care se explica toate setarile ? Va multumesc!

Salut! De curand am cumparat un golf 5 din 2008 cu foarte multe dotari care nu prea le inteleg. In primul rand am faruri automate ( asta cred ca inseamna ca am senzori lumina) . Problema e ca farurile stau pornite si cand lasi comutatotul pe auto si cand e pe 0. Pe 0 nu ar trebui ca farurile aa fie oprite? Si am calculator de bord de ala mare si in partea de sus scrie mfd pe el... Ce inseamna? Pot intra in setari sa activez coming home, leaving home...etc. Stie cineva un tutorial sau un forum in care se explica toate setarile ? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! De curand am cumparat un golf 5 din 2008 cu foarte multe dotari care nu prea le inteleg. In primul rand am faruri automate ( asta cred ca inseamna ca am senzori lumina) . Problema e ca farurile stau pornite si cand lasi comutatotul pe auto si cand e pe 0. Pe 0 nu ar trebui ca farurile aa fie oprite? Si am calculator de bord de ala mare si in partea de sus scrie mfd pe el... Ce inseamna? Pot intra in setari sa activez coming home, leaving home...etc. Stie cineva un tutorial sau un forum in care se explica toate setarile ? Va multumesc!

Salut! De curand am cumparat un golf 5 din 2008 cu foarte multe dotari care nu prea le inteleg. In primul rand am faruri automate ( asta cred ca inseamna ca am senzori lumina) . Problema e ca farurile stau pornite si cand lasi comutatotul pe auto si cand e pe 0. Pe 0 nu ar trebui ca farurile aa fie oprite? Si am calculator de bord de ala mare si in partea de sus scrie mfd pe el... Ce inseamna? Pot intra in setari sa activez coming home, leaving home...etc. Stie cineva un tutorial sau un forum in care se explica toate setarile ? Va multumesc!

 

Salut. Din cate stiu pe faruri automate ziua sta pe pozitie iar cand se insereaza senzorul ii da comanda sa treaca pe faza scurta, dar nu sunt sigur. MFD inseamna multi function display. Ai posibilitatea sa te joci in mai multe functii. Ca sa ajungi acolo trebuie sa tii 2,3 secunde apasat una din tastele cu care schimbi meniurile computerului de bord. Cu tasta OK/RESET vei putea intra in submeniuri.

Modificat de BoDoCT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe AUTO, cand e lumina nu e aprins nimic, pe intuneric se aprinde faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Pana la urma care este treaba cu aceasta motorizare(bls),este o motorizare mai reusita decat bxe sau in mare este tot aia doar ca are in plus filtru de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BXE=fara DPF

BLS=cu DPF

In rest e unul si acelasi motor, nici mai rau nici mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie subliniat ca BLS pe Bluemotion are si softul modificat din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi exista discrepanta: biele rupte BXE destule, BLS nu am vazut nici un caz (nici pe forum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu bielele rupte la motorizaria BXE poate fi ceva relativ. Nu tot ce e BXE risca problema asta...poate conteaza loturile de masini cu motorul BXE, mai bine zis loturile cu motoare BXE cu bielele cu bube. E ca in cazul Passaturilor B6 de pe la inceputul generatiei, cu renumitele probleme la motoarele de 2 litri. Exemplu: Jetta din 2006, motor BXE, in curand bate spre 300.000 de km si la partea cu motorul, proprietarul (vecin) nu a avut nicio problema. Masina luata de noua, din Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ai informat ce inseamna dpf!!????normal ca ai esapamentul curat si asta nu din cauza motorinei!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asociati scaderea calitatii si aparitia problemelor cu criza din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai faruri cu xenon oem adica original din fabrica trebuie sa ai si auto leveling plus spalator de faruri!!!si mie cand pun contactul farurile fiind pe zero mi se aprind automat stopurile spate plus farurile fara sa se aprinda luminile in bord se cheama day light e ceva normal daca le ai asa!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
LiviuColesnicov

Salut.

Va rog un răspuns. Vreau să stiu de la un proprietar de golf 5 1.9 tdi 105 cai, car are emisiile de co2 trecute în CIV.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!