Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

am vb cu cineva de la o staie ITP si mi a zis ca e limitata electronic turatia in gol pentur a nu se distruge motoru

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am achizitionat un Golf 5 1.9 TDI 77 kw 105 cai, second de la cineva si trebuie sa fac schimbul de ulei pentru ca este la minim, asa mi-a spus vanzatorul ca trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre.Ideea e asa masina este din 2004 fabricatie si functioneaza totul pe ea are demaraj merge foarte bine, dar viteza maxima pe care a prins-o este 180 km/h si stiu multi care au golf 5 1.9 tdi 105 cai care prind 200 fara probleme.Sa fie oare de la ulei si filtre care trebuie inlocuite? Motor ul are 200000 kilometri la bord sa fie oare motor ul  prea uzat?M-am uitat pe cartea lui si arata ca prinde conform specificatiilor 187 km/h max ma puteti ajuta cu un sfat va rog frumos cei care aveti experienta? Va multumesc pentru atentie.AM uitat sa precizez ca la viteza asta are aproximativ 3700-3800 ture in ultima treapta adica a 5-a  si talpa la maxim. E vreo problema de nu trece de 4000 ture sau limitare din fabrica?

Modificat de skintekx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie cu suparare, dar daca pentru tine asta este o mare problema, ca masina ta prinde doar nu stiu cat si a altora merge cu inca 10-20 de km\h mai mult, nu ai ce cauta pe forumul asta. Din cate stiu pe aici se incurajeaza mersul regulamentar si respectarea regulilor de circulatie, si nu datul in spectacol. Atata timp cat tu spui ca masina merge bine, simti tu ca trage si totul ar fi teoretic ok, schimba uleiul si ce mai ai tu de schimbat si vezi-ti de drumurile tale, numa ai grija sa nu patesti altele mai nasoale. Vad ca esti din Deva, banuiesc ca ai incercat masina pe autostrada, e fix problema ta si riscul tau, atata timp cat nu ajungi sa nenorocesti pe altii. Ai o masina de 11 ani vechime, care e in starea care e...eu nu stiu, tu ar trebui sa ti-o evaluezi mai bine si sa ti-o pui la punct daca tot vrei sa bagi viteze...adica cauciucuri bune, directie buna, frane bune etc etc.

Si asa ca fapt divers...si nu o lua ca o incurajare...daca tu in cartea ta ai gasit ca producatorul indica viteza maxima de 187, si tu ai prins 180...la varsta masinii sa zici mersi.

In rest bucura-te de masina si fa-i toate schimburile de consumabile daca vrei sa te tina mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce descrii masina ta functioneaza foarte ok , schimba uleiul si filtrele cum zice colegul Lufy , si lasa viteza mai ales cu uleiul la minim si timpul de servici trecut ... risti sa uzezi motorul prematur !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am testat-o eu nu eu am condus asa mi sa spus nu trageti concluzii pripite mi-a spus cel care a mers pe autostrada la nemti ca a prins atat.Va multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. si eu am achizitionat de cirand o jetta cu motor de 1.9 105 CP,are toate reviziile facute la vw.  la nemti am prins 190 si mai aveam pedala dar am zis ca ajunge , masina a avut la nemti 148000km . va rog sa-mi spuneti ce consum aveti la morul mai sus mentionat. eu am scos germania romania 5.2, ieri am fost pe transalpina si am scos 5.8 iar in oras imi ia ca 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extern cu Ac, 3 pers + bagaje (autostrada, cevaa DN uri + orasele aferente cluj buccuresti) la 550 de km mi a iesitt 5l/100. Consum la pomppa, nu avioane pe BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot la pompa am facut consumu de la plin la plin 850 km cu AC si 4 pers , traseul a fost Tg Mures -Transfagarasan -Valcea - transalpina - sebes- Tg mures

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. am un G5 Variant din 2008 cod motor BLS. masina merge foarte bine, porneste fara probleme etc. Dupa drumuri mai lungi se aude o tacaneala neregulata de sub capota in spatele motorului zic eu in zona turbinei, am si ceva scurgeri de ulei din acea zona-fapt constatat cand am inlocuit distributia zilele astea, mecanicul a zis in legatura cu scurgerile ca trebuie demontat baterie etc din zona aia sa se constate de unde curge ulei. Eu sunt mai mult preocupat de tacaneala aia. Poate fi oare de la turbina? Cu motorul rece nu se aude nimic. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune filmare, poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am revenit cu un scurt videoclip cu sunetul respectiv. Se aude destul de rau din cauza sunetului motorului. Eu il compar cu sunetul popcorn-ului in microunde. Azi cand am plecat de la serviciu... deci dupa 8 ore jumate cand am pornit masina, sunetul acesta se auzea si la rece.

 

https://youtu.be/JWdTXL7p-Gw

Modificat de anuscaflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ceva ciudaat parca, dar incearca sa filmezi din maai multe unghiuri, de mai departe apoi te aprropii, in spatele rotii din ffata, dai cateva aaccelerari pe loc, etc. Sa fie mai lunga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Falticeni - Iasi ~ 125 Km , ac folosit 1/3 din drum  !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara, am si eu un Golf Plus din 2007 BLS la care am schimbat axul cu came, tacheti, cuzineti. Dupa cativa kilometri s-a aprins martorul de DPF si mai tarziu cel in forma de spirala (dupa care acceleratia a fost limitata). Am incercat de cateva ori regenerare de urgenta (nu am reusit sa cobor mai jos de 60% grad de incarcare), dar am observat ca temperatura de inaintea turbosuflantei nu ajunge la 700 de grade sau peste cum apare ca recomandare in timpul regenerarii (si in toate filmuletele pe youtube). Are cineva vreo idee? La scanarea cu VAG sau VAS nu apare decat eroarea cu P2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold bank 1". Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod era axul cu came?

Era sigur pentru BLS?

 

Trebuie sa fie 038109101AH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce credeti ca problema cu dpf-ul e legata de axul cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina  sau aproximativ la cati km apar aceste probleme 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce axul cu came.

 

DPF nu reuseste sa ajunga la temperatura care permite regenerarea, ceea ce inseamna ca motorina din ciclurile de post injectie nu ajunge in filtrul de particule pentru a creste temperatura, ceea ce ar putea inseamna ca noul ax cu came nu are profil pentru post injectie, deci un ax cu came de BXE, BXF si nu o axa de BLS, BMM, BJX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 208000 KM. Maine dimineata ma duc la service sa vad daca e ax cu came pt BLS.

Modificat de iulianman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 038109101R - cod BXE, BXF, fara DPF

- 038109101AH - cod BJX, BLS, BMM - cu DPF 

 

Restul de piese, tacheti, cuzineti, sunt identici la motoare non-DPF cu cele DPF.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul spune ca e turbina de vina si ca la axul cu came pt BLS nu e nici o diferenta daca are sau nu filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt coduri diferite, deci este o diferenta.

 

Schimba mecanicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul cu came este de la un AVF. Astept sa-l inlocuiesc cu unul conform si revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de la axa cu came motor AVF este - 038109101R, identic cu cel BXE, BXF, BKC, BRU, ATD, AXR, ASZ, BLT, etc, toate fara DPF.

 

Codul care iti trebuie tie, 038109101AH, poate fi luat de pe: BLS, BMM, BJX, BPW, BRR, BRS, BVK, BVH, BRT, BMT, BSV, BSS, BWW, BPZ, toate cu DPF.

 

Schimba mecanicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua, Am si eu un vw Golf 5 varinat 2007 105 CP...Astazi am pornit-o am mers circa 3km , am observata ca apa s-a ridicat foarte repede la 90 de grade, Intrebarea mea este.. e normal? apoi am iesit din masina si se auzea un zgomot la toba ..un ticait..Astept raspuns ce ar trebui sa fac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!