Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

Corect ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am si eu o problema la masina mea golf 5 2.0 TDI 140cp, la relanti imi trepideaza motorul ca si cum "ar merge in 3"... si consumul la relanti e 0.1 daca aprind becurile sau dau drumul la clima marge bine... de tras trage bine... la turatii nu se simte nimic... ma ajuta cineva va rog? Am dus-o la mecanic si mi-a schimbat distributia... a zis ca de la aia e trepidatia si surpriza... tot asa face... :( imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie sunt nou pe aici, va multumesc pentru intelegere sper sa ma ajute cineva cu un sfat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai topic pentru motorizarea ta. Posteaza acolo orice problema ai avea, pentru ca s-ar putea sa primesti raspuns mai repede si mai la obiect. E un sfat pe viitor, sa nu ai probleme cu moderatorii. Nu neaparat ca nu ar putea fi problemele tale general valabile, insa atata vreme cat topicul e pt 1.9 tdi BLS, ai postat cam aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!eu tot de asta am pus doar ca am cumparat bidonul din germania am deja 3 schimburi cu el toate cumparate din germania unde e mai scump diferenta e ca nu folosesc service urile din romania cand fac revizii sau am probleme ma duc la un service in mako ungaria!eu zic sa stai linistit e ok desi multi il critica ungurii mi au spus ca nu am de ce sa iki fac probleme e acceptat si omologat de vw!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema mai delicata si fara iesire cu un GolfV din 2009, motor 1,9 TDI, 105 CP.

Am cumparat masina din Germania si inca de cand am facut acest pas mi-am dat sema destul de repede ca nu are putere. Ulterior am constatat ca are filtrul de particule scos si periodic scotea un fum alb (mi s-a spus de catre specialisti ca atunci incerca sa faca regenerarea filtrului de particule, pe care nu-l mai avea). Pe scurt am observat ca ma pacalisem si am inceput sa umblu pe la mecanici. Pna la urma am reusit sa fac o resoftare a computerului si masina a inceput sa mearga mai bine, nu mai scotea fum, etc.... Din pacate inca are o pregnanta lipsa de putere si nu mai stiu cum sa-i dau de cap. Am facut nenumarate dignoze si verificari si nu am gasit nici o animalie. Va rog frumos sa va dati cu parerea, ce credeti ca se intampla.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antycamalompas

Salut! Am o Jetta 1.9 TDI BLS (105 CP), an 2006, 175.000 km. Sunt foarte multumit de masina, insa am avut si am urmatoarele probleme:

-martor airbag sofer in bord, scanat, sters eroare, nu a mai aparut;

-pornire greoaie la cald, am schimbat bateria, nu am mai avut problema;

-la diagnoza, pe langa eroare airbag, mi-a dat PTC Element error - am inteles ca e incalzirea auxiliara, insa nu am putut afla daca e vorba de siguranta din tablou (pe care nu o localizez) sau de rezistenta in sine;

-mai nou mi se aprinde in bord ABS ESP si senzor presiune anvelope, dar numai la viteza de peste 100 km/h; am scanat si am eroare ABS la senzorul stanga spate, pe care l-am curatat superficial si astept sa vad daca mai face figuri;

-am avut un zgomot la volant, la relanti, dar care era acoperit de un zgomot insuportabil care s-a dovedit a fi de la fulie alternator blocata (pe care am schimbat-o); a ramas zgomot volant si trepidatii finute la plecat de pe loc - am schimbat kit ambreiaj si volant LUK chiar azi, INSA, m-am trezit ca imi agata schimbatorul in marsarier, 1 si 3. Am intrebat mecanicul, mi-a spus ca a completat uleiul din cutie si ca nu are treaba timoneria.

Ma deranjeaza ca agata, as vrea sa rezolv cumva problema asta. Ma poate indruma cineva?

P.S. Suspensia e cam rigida, scutura prin oras insa in exterior se lipeste de sosea; oare am suspensie sport?

Nu cred ca e BlueMotion; nu stiu daca are filtru de particule - nu s-a aprins vreun bec in sensul asta, niciodata.

Modificat de antycamalompas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2006 nu are cum sa fie BlueMotion. Din ce stiu si ce am mai vazut, pe Golf 5 Variant/Jetta, echipare BlueMotion apare undeva pe finalul generatiei, adica anul 2009. De asemenea, fiind motorul BLS, ai filtru de particule garantat. Daca ai fi avut motorul cu codul BXE, atunci nu aveai DPF. BLS vs BXE, acelasi motor insa primul are filtru de particule, al doilea nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema mai delicata si fara iesire cu un GolfV din 2009, motor 1,9 TDI, 105 CP.

Am cumparat masina din Germania si inca de cand am facut acest pas mi-am dat sema destul de repede ca nu are putere. Ulterior am constatat ca are filtrul de particule scos si periodic scotea un fum alb (mi s-a spus de catre specialisti ca atunci incerca sa faca regenerarea filtrului de particule, pe care nu-l mai avea). Pe scurt am observat ca ma pacalisem si am inceput sa umblu pe la mecanici. Pna la urma am reusit sa fac o resoftare a computerului si masina a inceput sa mearga mai bine, nu mai scotea fum, etc.... Din pacate inca are o pregnanta lipsa de putere si nu mai stiu cum sa-i dau de cap. Am facut nenumarate dignoze si verificari si nu am gasit nici o animalie. Va rog frumos sa va dati cu parerea, ce credeti ca se intampla.

Multumesc!

Ceva pareri...????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa te dai cu parerea, in conditiile in care tu ai mentionat deja ca resoftarea pentru anularea DPF-ului s-a realizat, iar alte diagnoze si testari au fost facute. Fiecare poate insira o serie de probleme, insa tot tu vei avea de umblat si retestat pe incercate o serie de componente: turbina, injectoare, compresie, distributie, senzorul MAF etc etc. E de inteles ca in cazul tau nu stii de unde sa apuci problema si cum sa ii dai de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ulei folositi colegii pentru 1.9 bls ? 

am mers cu motul specific , si as vrea sa fac un test cu liqui moly longlife 3 sau ceva de genul , ce parere aveti ? 

pro ? contra ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am incercat sa schib un injector care nu era chiar in parametrii normali, sa vedem ce se intampla. Totusi diferenta era foarte mica fata de clelalte injectoare, nu cred sa fie de acolo, dar am inceput de undeva.... Ce este acela senzor MAF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF (mass air flow) sensor. Este senzorul ce controleaza fluxul de aer ce intra in motor. E legat direct la ECU si daca asta (MAF-ul) face figuri, motoru tau nu capata suficient aer sau primeste aiurea pentru ca ECU primeste informatii eronate.

Ai putea incerca sa il desfaci si sa il cureti, este posibil sa fie prafuit. De asemenea, daca ai un tester vag com, poti sa ii faci un test. Testul se face in mers, cu masina in sarcina. Poti cauta un pic pe forum, ca o sa gasesti descrierea cu pasii ce trebuie facuti pentru a recurge la un test de maf.

 

Eu am pomenit de acest senzor MAF, intrucat am efectuat un test cu vag-com-ul la un amic ce avea probleme cu masina, (lipsa putere) si s-a dovedit a fi cu buba senzorul. In cazul lui, curatarea nu l-a ajutat si a fost nevoit sa il schimbe.

 

Locatia senzorului este cea din poza.

post-17293-0-70554500-1435606489_thumb.j

Modificat de LUFY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Multumesc foarte mult pentru informatie. O sa verific si asta....


Acum pentru a fi ceva mai explicit cu lipsa asta de putere.

Ea se manifesta la pornirea de pe loc si in general la turatii mici ale motorului. Dupa 2500-3000 de ture merge chiar bine.

 

Poate asa se mai reduce din lista aia luga de incercari ce trebuie facute... :D

Modificat de Bobo70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca, inainte de demontare si curatare in prima faza, cel mai simplu ar fi un test in mers pentru a inregistra valorile senzorului si a se cunoaste in ce parametrii functioneaza. Sau se poate curata si vedea daca isi revine masina. Insa daca senzorul deja e pe duca, curatarea va fi facuta fara rost si tot un test cu vag-com-ul poate spune exact ce valori inregistreaza senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa iti traga mai greu la turatii mai joase pentru ca nu ai cuplu ... cuplul creste cu cresterea turatiei in cazul tau dupa 2000 rot trebuie sa simti ca trage mult mai bine decat la ~1700 la acest model bluemotion cuplul maxim incepa sa se fie de la ~1750 rot daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta principala, daca nu cumva singura, intre un model bluemotion si clasic este cutia de viteze. In cazul modelelor BM, cutia este etajata mai lung pentru a favoriza consumul si implicit reducerea co2-ului. Dezavantajul sa zicem este demarajul mai lent....sau faptul ca nu poti pleca cu masina mai sportiv. Sa nu uitam ca vorbim de niste variante mai de incepu de BM, intrucat pe golf-ul 5 regasim echipare BM undeva pe finalul de generatie, adica de prin 2009. Si asta in mod special am vazut pe Golf-urile Variant si poate si Jetta-uri. Ca in prezent, toata tehnologia asta BM implica si electronica si dinamica si alte chestii....e partea a doua, insa BM ce gasim pe Golfurile 5 sau Passaturile B6, cele de prin 2009,2010.....cutia e cam singura smecherie la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu e numai cutia  , turbina este speciala si si ajuta sa ofera cuplu maxim de la turatii mai joase de ~ 1750 rot  , fitru de particole pentru a o ajuta sa aiba noxe scazute iar  cutia de viteza este etajata diferit doar in treapta 4 si 5

Daca ar fi sa te ei la intrecere intre un BM si unul normal parca ma gandesc ca BM are mai multe avantaze sa il faca pe cel non BM sau sa fie la egalitate

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu inducem lumea in eroare. Faptul ca exista filtru de particule, nu inseamna ca este automat BM. Eu am pe masina motorul de 1.9 BLS, cu DPF insa nu este bluemotion. Cutia de viteze e cea normala sa zicem, fara trepte mai lungi si nici nu am alte elemente care sa faca masina BM.

In comparatie, caz concret, Passat-ul B6 din 2009 al unei rude este BM, cu motorul de 1.9 tdi. Ok, unii o sa spuna ca pe un Passat, un motor de 1.9 face masina submotorizata....nu discutam asta acuma. Ideea este ca am condus respectiva masina, si in toate treptele de viteza accelereaza putin mai lent si poti rula mai mult, tocmai datorita treptelor mai lungi si probabil apare o plaja mai larga de viteza, fara a mai schimba treptele. Iar daca as lua aceeasi viteza, pai intre un BM si non BM, turatiile motorului sunt diferite, binenteles ceva mai scazute in cazul BM.

 

Oricum dupa mine, variantele BM sunt pentru drumuri lungi, unde se pot scoate consumuri bune daca se merge decent. Plus ca, sa nu uitam cam de cand a fost introdusa povestea cu BM. Golf 5 final de generatie si Passat B6 final de generatie, BM inseamna cutie mai lung etajata, probabil o turbina mai deosebita, cauciucuri cu rezistenta la inaintare scazuta din fabrica, poate o garda la sol putin coborata. Pe Passatul de care aminteam, nici macar sistem start-stop nu este.

 

Cred ca putem vorbi de BM serios, cu tot pachetul ce tine de consum, de la Golf 6 in sus, unde avem mult mai multe optimizari, atat pe partea de motoare/transmisie, cat si pe partea de sisteme electronice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca masina ta non BM face un BM  (daca da explica ce puncte forte ar avea in plus pentru acest lucru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu nu am sustinut ca masina mea e mai breaza ca alta sau ca fiind non BM e mai buna ca una cu BM. Discutiile si parerile au fost in legatura cu diferentele intre aceste 2 tipuri de echipari. Pana la urma de asta e un forum dedicat si un topic pe motorizarea BLS de 1.9, fie ea BM sau nu. Sa ne informam, sa ne exprimam cunostintele, sa impartim pareri. Daca din cele discutate fiecare intelege ce vrea sau trage concluzii care intra in categoria "ba a mea-i mai mare", nici nu are rost sa mai povestim nimic si sa mai intram pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezinformezi in postul 141 ... ai spus ca cutia este etajat diferit dar nu ai subliniat ca doar ultimele 2 trepte sunt diferite  4 si 5 , si nu ai argumentat prin cifre ci doar ca filing personal incorect faptul ca un BM este mai ne sportiv decat unul fara BM   ai facand comparatie intre un pasat  BM (mai greu) si golful tau (mai usor decat pasatul)  !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt si alte diferente intre un BM si o masina normala, scuturi suplimentare pe dedesubt pentru imbunatatirea curgerii fluxului de aer, grila fata cu mai putine decupaje, tot cu acelasi scop, soft modificat (si numai din cauza DPF), etc.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. sunt nou posesor de jetta din 2007 motor 1.9 BLS ,DPF 105 cai . achizitionata din germania 150 000 km , ieri am turato in gol si nu se tureaza mai mult de 2800 de turatii, in sarcina trece si de 4000 mai mult nu am turato.

ma poate ajuta cineva daca in gol nu se tureaza mai mult sau are ceva probleme, la drum trage foarte bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa o turezi in gol, nu este sanatos pentru motor si turbo, nu am incercat asta niciodata dar cred ca asa este setata pentru protectia  motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma gandeam ca asa este setata , pentru ca masina trage foarte bine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!