Jump to content

Motorul porneste, dar se opreste dupa 10s


xxman
 Share

Postare recomandată

Buna colegi,

Am o problema cu masina mea (Golf IV, ATD)

De ieri face o figura si se opreste motorul.

Problema e urmatoarea:

Pornesc masina, pe loc, totul bine(parca se aude un huruit scurt la pornire, dar si dispare). Dupa vreo 10 secunde, turometrul scade, incepe sa trepideze motorul, apare martorul de bujie si afiseaza Engine workshop. Masina scoate un fum alb, ce miroasa de motorina nearsa iar motorul se opreste.

Daca vreau sa repornesc, imediat, nu se mai porneste. Doar dupa cateva secunde. Dupa care se repeta cele descrise anterior.

Sunt momente in care functioneaza bine. Dar dupa vreo 5-10 minute se opreste din nou.

Nu dispun de tester, iar asa cum este masina ma tem sa ma pornesc la vre-un service si sa raman pe drum.

 

Idei? A mai avut cineva problema asta?

Modificat de xxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat cumva pe la vacuum? Daca ai conectat furtunasele gresit iti deschide EGR cand nu trebuie si iti moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbat in primavara un furtun pt vacum. Supapa mergea mai greu, dar s-a remediat si problema aia tot atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si o problema de ecu; nu ai nici un martor luminos aprins la bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic. Dupa vreo 10 secunde se aprinde martorul bujie si baterie si moare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, citisem in diagonala, da, ti se aprinde; repet, poate fi (si) o problema de ecu.


turometrul nu merge aleatoriu, inclusiv sa nu indice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turometrul se ridica automat la pornire, dar cand incep figurile scade pana la 0 (e si normal). In acest caz nu reactioneaza nici la pedala de acceleratie.

Nu a dat alte semne pana acum. Pur si simplu dimineata a facut figura asta.

Repet: sunt momente in care porneste si merge normal. Dar mai rar

Modificat de xxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vag-com pe ea si vezi ce iti da. Ca o prima incercare scoate furtunasul de la EGR si vezi cum se comporta fara. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba EGR-ul cu oprirea motorului. Poate clapeta de shut off, care intradevar, daca e conectata gresit iti opreste motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva asemanator am patit eu la alh, dar avusesem masina in service si meseriasii montasera gresit furtunul de vacuum de la valva egr.

probleme de acelasi gen poate provoca electrovalva care comanda egr ul, daca are ceva probleme.

cel mai bine cauta pe cineva cu vag ul pe laptop si pune l pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai induceti omul in eroare. Una este EGR-ul, ciuperca aia de deasupra ... iar una este supapa din lateralul EGR-ului, care se cheama SHUT OFF VALVE si ajuta la oprirea lina a motorului.

 

Iar daca electrovalvele au probleme ( singura problema este bobina intrerupta), ele nu functioneaza deloc. In rest, ele functioneaza doar cand primesc tensiune de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca uneori merge normal, nu e din vacuumuri inversate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mrc nu s mecanic sau specialist in domeniu, dar fac diferenta intre egr si shut off valve.

nu incerc sa induc pe nimeni in eroare, eu am postat din experienta cu masina mea, am aflat cauza problemei si am postat solutia in cazul meu.

era doar o parere, nu am pretins ca as fi gasit solutia, motiv pentru care i am recomandat un test cu vag.

totusi, tot din experienta insist sa va contrazic si sa sustin faptul ca am avut furtunele inversate din electrovalva care gestioneaza shut off valve si masina uneori mergea normal, alteori se oprea sau nu pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate clapeta de shut off, care intradevar, daca e conectata gresit iti opreste motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo legatura cu scurgere de antigel in camera de ardere ? ai verificat uleiul? dar incarcarea bateriei? intreb si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria a fost schimbata recent (saptamana trecuta). Am ramas fara curent(baterie moarta) iar cineva mi-a dat curent si imediat a si pornit.
Impreuna cu baterie a fost schimbata si regulatorul alternatorului(care nu incarca).
Oare am vr-un releu ars pe undeva?
Posibilitate de tester nu am deocamdata pt ca masina a ramas la tara.
Incerc sa cumpar un tester, nu stiu.... Aveti idee de care sa iau? 
 
@MRC:

Ma repet: sunt momente in care masina porneste si functioneaza perfect, dar dupa cateva minute reapare problema. (posibil cu incalzirea motorului?)

Modificat de xxman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am PD cum ai tu ... dar din ce stiu, e posibil sa ai probleme la una din pompele de motorina, ori aia din rezervor ori aia tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o cauza. Prima data cand a facut figuri eram cu nivelul scazut de motorina(bec aprins). Cine stie cum era si motorina....

Trebuie sa verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era pompa tandem se dezamorsa si pornea foarte greu sau deloc. La fel si cu cea din rezervor. Daca ea porneste si apoi scoate fum alb la opriree altceva. Dar un vag-com imprumutat ar face minuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era pompa tandem se dezamorsa si pornea foarte greu sau deloc. La fel si cu cea din rezervor. Daca ea porneste si apoi scoate fum alb la opriree altceva. Dar un vag-com imprumutat ar face minuni

 

Scoate fum si in timpul mersului imediat dupa ce incep trepidatiile (nu doar la oprire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acum am observat ca ai spus ca apare "engine workshop". In cazul asta, cea mai buna solutie pentru aflarea problemei este o diagnoza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema asemanatoare la un golf 5 1.4 bud 2008 in sensul ca am pornit-o si s-a oprit. Am observat ca bordul nu se aprindea si cand incercam sa o pornesc in cateva secunde se oprea. Am incercat si cheia de rezerva si aceasi problema nu se aprinde bordul iar cand o pornesc se opreste. ceva sugestii?

multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza ce erori ti-a dat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare airbag mp3 climatronic lumini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!