Jump to content

Golf 5 negru


wlad_cu_w

Postare recomandată

Cum spune cogdao,s-a mai facut exact ce ai zis tu acolo plus multe alte metode.Poti sa faci cum ai zis tu,sa astupi cele 2 iesiri normale la TDI si sa pleci cu 2 tevi pe mijloc,poti chiar sa te duci in iesirea normala de TDI cu 2 tevi asa intro parte si dupa in fata,aici ar trebui 4 bucati de tevi cred.Mai sunt si alte metode,dar numai tin eu minte ca ma uitasem pe net sa-mi fac si eu asa iesire R32 si nu stiam daca sa fac Y fara finala sau sa fac cumva sa pastrez si finala,altii au facut complicatii pe acolo,le-au intors nush cum din finala,una pe sub,una pe deasupra si le era frica ca nu cumva sa gatuie! iti pun o poza "profi" :)) sa vezi ce zic eu,bineinteles mai rotunjite la colturi ca sa nu gatuie.

post-150676-0-77096600-1429036020_thumb.

Modificat de popalin90
Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wlad_cu_w

    128

  • cogdao

    27

  • sebip

    13

  • Cosmin ZKG

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai ca nu e un capat de lume sa dai 50 de lei odata la 2 ani. Pui o finala stoc, iei ITP-ul, si apoi o pui p-asta la loc... Nu esti singurul care face asa... In aceeasi "oala" intra si jante, stopuri, faruri etc.

Link către comentariu

Hai ca nu e un capat de lume sa dai 50 de lei odata la 2 ani. Pui o finala stoc, iei ITP-ul, si apoi o pui p-asta la loc... Nu esti singurul care face asa... In aceeasi "oala" intra si jante, stopuri, faruri etc.

 

Cu altceva nu am probleme. Jantele pe 18 mi-s omologate, farurile is xenon look de la Depo si stopurile au folie pe ele, dar numai pe partea unde nu "lumineaza". Foliile au zis ca sunt ok, omologate.

Link către comentariu

Nu ale tale, ale altora. Sunt atatea pisicute, dar si alte chestii de genul, care fac ITP-ul cu jante de iarna, faruri halogen si evacuari de imprumut ca apoi sa o rupa pe 18", angel-uri chinezesti si tobe raising...

Link către comentariu

Oricum eu ti-am spus,te duceai la un ITP mai low,ori ti-l faceau din neatentie,sau ca nu-i interesa,ori vorbeai cu ei de la inceput le dadeai ceva si te treceau oricum si dupa numai ai tu treaba daca patesc ei ceva sau etc,eu zic ca gaseai 100% daca cautai:D,nu statii de ITP cu prestigiu sau etc!Dar poti sa schimbi si finala ca in poza aia de ai puso si ar fi si alte solutii,dar eu zic ca asta e cea mai buna! sau faci cum zice si Rave! Nu e o problema deloc ce ai patit tu:D,e chiar simplu,trebuie doar sa te decizi,200-300 de lei maxim in cazul modificarii evacuarii,daca alegi asta.

Link către comentariu

Nu ma duceam la ITP la VW daca stiam ca evacuarea fara toba finala e problema. Am cativa prieteni cu statii de ITP si puteam apela la ei. Asta e, de-acum inainte voi stii.

Link către comentariu

Te-am vazut azi dimineata colt de Ploiesti cu Paris, intr-adevar arata bine evacuarea :P - pacat de incident

 

Cat despre Autoworld VW , dupa 1 an jumate client la eie cu un Polo, tot am ajuns in alta parte, personal, in afara de bani cu lopata si lucru de mantuiala cam putin, nu o data m-am reintors in service la eie ...

Link către comentariu

Da, acolo lucrez. Am lasat masina afara in strada pt ca in curte se vopseste cladirea :)

Link către comentariu

Eu lucrez in platinia, deci putem baga o cafea/limonada cu prima ocazie ;)

Vrea sa vad golfulet-ul, prima masina a mea a fost un Golf 2, si de atunci, you know, nu uiti prima iubire :)

 

Later edit: la platinia de pe ploiesti colt cu constanta, just to be clear ^^

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Am rezolvat cam jumate de problema. Am montat toba finala originala. Vineri am programare la ITP, tot la VW, ies mai ieftin, 50lei.

Link către comentariu

Sa fie intr-un ceas bun

 

Offtopic: daca aveai asa sigur se rezolva ^^

11160179_10206775636088915_1058314457_n.

Link către comentariu

Problema 3.0: Tot nu am ITP.

De joi dupa-masa pana in seara asta am fost plecat in team building cu firma unde lucrez. La programarea de Vineri l-am rugat pe tata sa se duca la ITP cu masina. Nu au trecut-o nici acum. Nici nu au bagat-o pe stand.

Acum nenea injineru de acolo i-a zis lui tata ca nu o trece ca nu am rezolvat celelalte 2 probleme mici care mi-a zis si atunci ca pot fi trecute cu vederea si anume: atunci mi-a zis ca trebuie inlocuite bucsele si ca ceva furtune flexibile de la frana din fata sunt ciupite putin. Sincer atunci de nervi nu am insistat sa-mi zica mai multe de furtune, deci nici acum nu prea stiu exact la ce furtune s-a referit. Masina franeaza f bine. Are discuri si placute noi. Lichidul de frana e in parametrii (intre min si max) deci nu pierde lichid. Mi-a zis atunci f clar ca daca pun toba originala si revin la ei, ma trece. Se pare ca nu a fost asa. Pana atunci ITP-ul mi-a expirat si acum nu stiu exact ce sa fac, as avea 2 variante:

1. ma duc la risc pana la cel mai apropiat service, inlocuiesc bucsele si furtunele si dupa aia tot pe risc pana la cea mai apropiata statie ITP (undeva la 1km de mine)

2. ma duc direct la statia ITP, fara sa mai risc un drum la mecanic. La ITP ma fac ca ploua (nu mentionez ca am picat ITP-ul), dar aici nu stiu ce le apare lor in sistem sau celor de la RAR (nu stiu exact daca problema bucselor si a furtunelor a fost introdusa in sistem cand m-a picat prima data) si atunci risc o alta respingere la ITP si dupa aia alte drumuri la risc.

 

Va tin la curent cu varianta aleasa.

 

Link către comentariu

Superb ... pai daca au dat si eie de un golf "nasol", ce sa iti fac...

 

Eu ti-am scris, daca erai ca acel golf 4 din poze si la o statie ITP non Autoworld nu ai fi avut problema...

 

Eu unul nu as mai merge acolo, insa este decizia ta.

 

Am mai mentionat si mai sus, am intretinut un Polo Cross 1.9TDI sh la eie timp de 1 an jumate, diferente intre vizite: azi trebuie schimbate placute+discuri...2 saptamani mai tarziu nu trebuie schimbat nimica....6 luni mai tarziu - nici macar nu recomandam schimbarea, 2 saptamani mai tarziu mi s-a aprins senzorul de frane - acesta a fost momentul cand am schimbat "unitatea service" la care mi-am intretinut masina :)

 

Succes, sper totusi sa scapi o data de aceasta bataie de cap, pacat ca te poarta atata ...

Link către comentariu

Am trecut ITP-ul azi la un service oarecare.

Ieri mi-au fost schimbate cele 2 bucse de la brate (cele din spate) 30lei/bucata si cele 2 furtunele de la frana (80lei/bucata). bucsele intr-adevar trebuiau schimbate dar furtunele de la frana prezentau urme de imbatranire in niciun caz ciupituri cum au zis la reprezentanta; doar daca le indoiam puternic se vedeau ca spre capete cauciucul respectiv avea urme de imbatranire in sensul ca aparea mici mici taieturi, cam ca si cum ar fi fost usor atinse cu o lama.

Sambata am sa pun Y-ul de la evacuare inapoi si ma gandesc serios sa o vand pt ca m-am plictisit. Observ ca nu pot tine o masina mai mult de 2 ani ca ma plictisesc.

Numai bine.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Da, dar m-a mancat f rau undeva. De-acum inainte am sa stiu ;)


Cateva poze cu masina de acu vreo 2 saptamani:

 

post-125207-0-35988000-1429725528_thumb.post-125207-0-45190500-1429725543_thumb.post-125207-0-44174600-1429725562_thumb.post-125207-0-52976100-1429725574_thumb.post-125207-0-74548700-1429725586_thumb.

Link către comentariu

In Romania asa trebuie,in tara asta de cacao...nu are rost sa te duci unde e "firma" ca isi da lumea aere.Pacat ca vrei sa o dai,dar la fel de bine poti sa iei un G6 si sa-l modifici,un spate de R sau GTI.As vrea sa ma plictisesc si eu ca tine de masini din simplul motiv ca sa nu pierd la revanzare multi bani...

Link către comentariu
Bani oricum se pierd, mai ales daca modifici una alta...

Daca te-ai plictisit, iti pot face eu o lista de modificari sa te mai tina ocupat vreo doi ani ;)

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Nu. Gata cu modificarile si bataile de cap. Daca va fi s-o vand, dupa aia imi voi lua ceva facut din fabrica, gen R-Line (VW), S-line (Audi), RS (Skoda), OPC Line (Opel), FR (Seat) si toate astea. Pe langa faptul ca ai o multime de drumuri de facut sa montezi tot felul de elemente de caroserie, sa le vopsesti, ba unele din ele nu potrivesc, ba ca sa montezi unele OEM trebuie alte si alte modificari sa faci masinii, eu zic ca nu merita. merita eventual daca ai tu un garaj si esti roman bun la toate si toate lucrarile in afara de cele de vopsit ti le faci tu. Si eu cu Golful am avut ceva batai de cap mai mici sau mai mari, dar recunosc ca in marea majoritate au fost mai mici :D

Vom vedea.

Link către comentariu

Oare se gaseste separat de bara spate elementul incercuit cu albastru din poza? Daca da, sub ce nume sa caut? 

post-125207-0-10249900-1429809829_thumb.

Link către comentariu

Poti merge fara probleme la cineva care lucreaza in fibra si poti transforma difuzorul de r32 intr-unul clean.. Din cautarile mele sunt cam in jur de 1000 de lei difuzor+bara ..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!