Jump to content

Golf 5 negru


wlad_cu_w

Postare recomandată

Pai bara spate-fata + farurile = 700 euro(exact ce modificari vreau sa fac eu)pana la 2500 mai e destul...poate ai exagerat putin acolo:))...jantele nu am idee cat costa,volanul 200 euro cu tot cu airbag+200 euro suspensiile.

 

Facem noi modificari si cand vindem masinile...numai intereseaza pe nimeni ce bani am bagat in ele si vor un pret ca la un G5 normal...ce ma oftic..

Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wlad_cu_w

    128

  • cogdao

    27

  • sebip

    13

  • Cosmin ZKG

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi de reply cu costurile.
Loc de coborat ar mai fi dar fiind masina daily use in care ocazional mai iei 4 persoane,cred ca e destul de ok si cu garda asta.Poate un maxim 10 mm mai merge coborata de spate

Modificat de Ciprian02
Link către comentariu
Facem noi modificari si cand vindem masinile...numai intereseaza pe nimeni ce bani am bagat in ele si vor un pret ca la un G5 normal...ce ma oftic..

 

Pai, sa isi cumpere G5 normal, fiecare masina isi are clientul ei la pretul corect, important e sa nu te grabesti prea tare sa o vinzi. 

 

Si ca idee, toata lumea stie ca banii pe care ii bagi in masina pe modificari de genul celor pe care le-ai facut tu, nu ii mai scoti niciodata la revanzare.

 

Dar vazand cum arata masina acum si cum arata cand ai cumparato, chiar iti pare rau ca ai bagat banii astia in ea? :)

Link către comentariu

Raspund pe rand:

BazavanFlo: am gasit un fisier text in laptop unde am pus preturile exacte pana la un moment dat:

faruri xenon look (marca Depo): 250euro (4,4lei/euro) 1148lei
volan: 180lei
bara gti cu grilele aferente: 760 lei (fara vospit) - cred ca in pretul asta au intrat si cele 2 proiectoare care se vand separat (100lei/bucata)
roti 18'': 2200 lei (cu anvelope vai de mama lor)

 

De aici in jos preturile sunt de cateva saptamani sau din ce imi aduc aminte:

arcuri sport - 630lei
grile GT fara proiectoare - 140lei bucata
grila de jos cu element cromat tip Jetta/Golf 5 Variant - 90lei

grila cromata radiator Jetta - 450lei
praguri - 450lei
anvelope noi 225/40/18 - 2200lei
capac airbag - 150lei
prelungire bara spate R32 - 450lei (fara vopsit)
evacuarea spate - ~300lei (120lei tipsurile, 150lei manopera)

 

Deci totalul mi-a dat mie undeva la 9200-9300lei (asta fara vopsit si fara manopera).

Sfat pentru tine:

1. Daca vrei sa ramai cu bara fata de GTI atunci ia-ti bara completa de GTI cu tot cu grile.

2. Daca esti mai indecis ca si mine si vei tot combina modelele de grile (eu m-am saturat repede de atata negru in fata) si am cumparat alte grile s-o mai deschid in fata, atunci cumpara-ti numai bara fata de GTI fara grile (parca e doar 250-300lei); in felul asta economisesti ceva bani

 

HoriaRAV:

 

Clar ca nu mai recuperez banii bagati in ea. Daca ar fi sa fac un calcul as iesi la ~7700 euro :)) (4700 euro masina+500 euro adusul+535 euro taxa+hai sa zic un total de 9000lei modificarile)...si asta NU e un pret "la sange".

In final nu regret ca am bagat banii astia in ea.

 

Salut.

Link către comentariu

Wlad eu as avea o singura problema...as vrea sa pastrez cuiul pe spate si nu stiu daca se poate cu bara spate tip R32 si daca se poate nu stiu cat de bine s-ar vedea...Deocamdata am bara normala pe fata...tot asa cu 600-800 lei vroiam si eu sa iau cu tot cu grile de GTI(fara crom).

Link către comentariu

Sincer, nu m-am gandit la asta pana acum, dar cred ca potriveste. Uite unde e acum...eu cred ca se potriveste.

post-125207-0-16677400-1427016056_thumb.post-125207-0-01920500-1427016353_thumb.

 

L.E.: Sau cui de tractare?

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Cred ca ar arata absolut oribil bara de R32 cu evacuare centrala + cui de tractare, si daca totusi reusesti, ce i-ar lipsi ar fi un bullbar si niste stickere cu meteoriti :D

Link către comentariu

Eu sper ca glumeste cu cuiul de tractare pe prelungirea de R32!

Link către comentariu

=)))))))):)))) eram constient oarecum de intrebarea mea:)),dar totusi am vrut sa ma conving...cuiul ala nu o sa-l dau jos,cel putin pana o sa iau masina cu proprii bani:)),a picat spatele de R32:(

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut.

 

Problema: am picat ITP-ul datorita evacuarii.

M-a mancat in fund sa ma duc la reprezentanta VW din Cluj pt ITP. Stiam ca masina mea nu are nici o problema, si pt 20lei in plus am decis sa ma duc la VW. Cand a observat inginerul de acolo ca evacuarea nu e originala, m-a chemat si mi-a zis ca nu e posibil ca masina sa primeasca ITP-ul cu o asa evacuare (motivul principal a fost "ca nu are atenuator de sunet", dar sunetul nu e deloc puternic incat sa deranjeze). Deja masina era intr-un stadiu avansat al testului asa ca nu s-a mai putut face nimic (sa se anuleze sau ceva), asa ca am platit 130lei si am plecat cu o constatare.

Sincer nici nu am realizat ca modificarea evacuarii va avea asa impact si la ITP, dar acum ca stau sa ma gandesc, asa e.

Am incercat si alte "metode" si a zis ca nu se poate, cel putin nu la ei ... asa ca sapt viitoare trebuie neaparat s-o rezolv ca in 18.04 imi expira ITP-ul. Sper ca evacuarea nu va fi o asa mare problema si la alte statii ITP.

 

Take care!

Link către comentariu

Nasol moment, sper doar să nu o oprească la tura următoare Bucureștiul din calculator. Au trecut la autoworld motivul cu evacuarea?

Sărbători fericite și sper să scapi de bătaia de cap :(

Link către comentariu

Pe raport scrie: Defecte constatate: modificarea sistemului de evacuare.

Nu stiu ce si daca a trecut ceva in sistem ca am plecat repede de suparare.

Sarbatori fericite si tie, si voua tuturor.

Link către comentariu

Aia am intrebat si eu, mi s-a zis ca nu is obligat sa merg tot acolo. Atata doar ca daca aleg sa merg in alt loc pierd cei 130lei ce i-am dat azi la VW...

Link către comentariu

Salut.

 

Problema: am picat ITP-ul datorita evacuarii.

M-a mancat in fund sa ma duc la reprezentanta VW din Cluj pt ITP. Stiam ca masina mea nu are nici o problema, si pt 20lei in plus am decis sa ma duc la VW. Cand a observat inginerul de acolo ca evacuarea nu e originala, m-a chemat si mi-a zis ca nu e posibil ca masina sa primeasca ITP-ul cu o asa evacuare (motivul principal a fost "ca nu are atenuator de sunet", dar sunetul nu e deloc puternic incat sa deranjeze). Deja masina era intr-un stadiu avansat al testului asa ca nu s-a mai putut face nimic (sa se anuleze sau ceva), asa ca am platit 130lei si am plecat cu o constatare.

Sincer nici nu am realizat ca modificarea evacuarii va avea asa impact si la ITP, dar acum ca stau sa ma gandesc, asa e.

Am incercat si alte "metode" si a zis ca nu se poate, cel putin nu la ei ... asa ca sapt viitoare trebuie neaparat s-o rezolv ca in 18.04 imi expira ITP-ul. Sper ca evacuarea nu va fi o asa mare problema si la alte statii ITP.

 

Take care!

 

Ai avut intentie buna sa te duci la reprezentanta,dar data viitoare,daca stii ca ai masina in regula du-te la o statie mai low-profile ca te trece chiar daca ai si probleme,daca esti dragut cu ei,nu foarte mult dragut,acolo putin.Ai umblat la evacuare,finala,catalizator,ai facut orice altceva sa se schimbe sunetul si daca ai facut sa schimbat semnificativ?Dute direct la alta statie itp cum ti-am zis si o sa-l treci fara probleme!Sunt atatia tarani cu xenoane pe sticla si pe proiectoare pe masini din 1990-2000 si fac itp cu ele si trec fara probleme si o evacuare de bun gust care nu deranjeaza pe nimeni pica la itp...tara nenorocita!Macar de ar fi corect la toata lumea as intelege...

Link către comentariu

Asa am patit si eu cu Autoworld...dar eu le-am facut scandal monstru. Am intrat la ITP, cand ma intorc dupa masina imi spune ca nu a trecut din cauza noxelor..imi arata o foaie cu tot felul de măsurători. Imi spune sa ies un pic pe autostrada...si sa ma intorc. Ma reîntorc, plătesc iarasi, facem ITP, vine sa imi spuna ca a trecut ...dar cu mare greu. Incerca sa ma faca sa inteleg ca daca nu ar fi fost ajutorul lui nu as fi trecut nici acuma. Imi i-au masina si ma duc. Pe drum imi pică fisa sa verfic hartia cu masuratorile. Nu o mai aveam si curios imi disparuse din masina si prima foaie cu masuratorile. In momentul ala mi-a crescut tensiunea....:)))

Eu vroiam sa intru in alta statie sa mai fac odata masuratorile si sa le compar cu foaia primita de la ei...

Link către comentariu

Problema 2.0:

 

Am vbit cu un prieten - inginer la o statie ITP si mi-a zis ca nici o alta statie ITP nu-mi va trece ITP-ul (cel putin nimeni nu va risca). El cica l-a trecut pe un prieten de-al lui picat inainte cu cateva zile la o alta statie ITP. Cei de la RAR fiind pe faza, au blocat masina si intr-o ora i-au ridicat autorizatia statiei ITP pt 3luni sau ceva de genu'. Deci m-a sfatuit sa-mi montez toba finala si sa ma duc tot la VW, si asa am sa fac. Ma va costa 50lei ITP-ul plus manopera de dat jos Y-ul si montat toba veche.

Sper ca va fi ok :)

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

*auch*

 

Sper sa treci cu bine de incident, apoi sa "repui" pe hartie ce vei face la urma urmei cu instalatia.

 

Succes la noua vizita, sa fie fara incidente ;)

Link către comentariu

Nu poti sa pui o toba finala si tips-uri ca de R32? Practic anulezi acel Y care bate la ochi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Bun si eu ce fac daca intre timp plec la Constanța? Cum fac ei inca câtva zeci de lei. ...

Link către comentariu

Inainte sa pun Y-ul m-am interesat de tobe finale care sa sa potriveasca la cele 2 tips-uri, si sunt f scumpe, parca 1000lei, si nu mai bag bani in ea acum.

Vreau sa vad daca nu pot adapta cumva toba finala originala de 1.9TDI pt iesirea cu 2 tips-uri (sa astup iesirea originala si sa scot evacuarea undeva pe mijloc - desi nu cred ca se poate, cea originala e mult prea plata, si oricum distanta dintre toba si capat e mult prea mica, nu exista loc sa faci un Y intre toba si prelungirea barei).

Toba de TDI

post-125207-0-73812100-1429030204_thumb.

Toba de R32

post-125207-0-56391400-1429030293_thumb.

Desi am sperat ca nu ma voi plictisi si de Golf 5, presimt ca masina nu va mai prinde iarna :frigbaitata:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!