Jump to content

Golf 5 negru


wlad_cu_w

Postare recomandată

Pai bara de GTI stiu la ce pret e ca doar am bara de GTI aftermarket pe masina, doar ca acum am pus o grila de Jetta ca sa-i schimbe look-ul ala negricios complet din fata.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wlad_cu_w

    128

  • cogdao

    27

  • sebip

    13

  • Cosmin ZKG

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.

Azi a primit 4 anvelope noi de vara, Goodyear Eagle F1 Assymmetric 2, cu DOT: 0515.

Jantele vroiam sa le reconditionez de la A la Z, dar 370lei/bucata mi-i s-a parut mult, asa ca am renuntat.

Am vopsit pragurile de GTI (urmeaza sa le montez). Am comandat de la reprezentanta VW cele 2 grile laterale de Golf 5 GT fara proiectoare, deoarece nu am proiectoare (sunt doar de forma cele din bara de GTI si nu-mi place). Urmeaza sa montez si grila de jos din mijloc de Jetta/Golf 5 Variant, cea cu elementul cromat ca sa dea bine cu grilele de GT. Am vopsit usa pasagerului ca avea 3 zgarieturi inca de cand am luat-o. Pe langa asta am vopsit si manerele, bandourile laterale si capacele oglinzilor(ca erau putin zgariate si una era si crepata). Inca nu am montat elementele din aluminiu de pe pedale, urmeaza si asta. Am dat jos si emblema "GOLF" de pe hayon.

Urmeaza arcuri sport Eibach ProKit -30mm fata/spate.

Poza de azi cu noii "adidasi":

post-125207-0-61693900-1425747341_thumb.

 

Numa'bine.

post-125207-0-61693900-1425747341_thumb.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Cum voiai sa le reconditionezi?

370 per bucata e mult pt ceva vopsire.

Link către comentariu

Copy-Paste de pe site-ul lor (am fost si sa verific si chiar lucreaza bine), practic readuce stralucirea originala de Diamond Cut cu ajutorul CNC-ului:

Operaţia cuprinde:        

-îndreptarea jantei       

-încărcarea cu sudură în argon a zgârieturilor profunde       

-şlefuirea     

 - înlăturarea vopselei vechi printr-o procedură chimică şi sablarea fină      

- vopsirea  în câmp electrostatic, strunjirea feţei si lăcuirea pentru a reda strălucirea originală.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

De asta costa atat si sunt putini care pot reface suprafata diamond cut. Poti pune un link?

Link către comentariu

http://www.reparatii-radiatoare-jante-auto.ro/

 

Am fost personal la ei si lucreaza f bine. Am vazut acolo o multime de jante Diamond Cut care aratau ca noi dupa reconditionare. Chiar ii recomand, singurul impediment e pretul, care eu personal il consider putin ridicat (~370lei/bucata pt R18).

Link către comentariu

In Cluj sau unde anume e centrul asta de recondiționări ? Am căutat si eu dar in Romania nu găsisem pe nimeni dispus să le recondiționeze ca la carte . Nu ar fi mult in condițiile in care in UK mi-au cerut 440 lire / set

Link către comentariu

Da, e in Cluj. Eu personal am zis ca nu dau atat, poate daca se mai zgarie jantele.

Link către comentariu

Azi mi-au ajuns grilele laterale de GT fara proiectoare; sunt originale. Au costat 139lei bucata la reprezentanta VW Cluj.

Poza cu ele montate. S-au potrivit la fix desi bara mea e after-market.

post-125207-0-84434300-1426008541_thumb.

In fata mai urmeaza schimbarea grilei centrale cu una de Jetta/Golf 5 Variant, cu element cromat dar pentru asta din cate stiu trebuie demontata bara fata si chiar nu vreau sa am batai de cap, deci astept pana ce ma duc la tinichigiu sa-mi montez/lipesc si pragurile GTI.

 

Numa' bine.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Pana la urma desi nu-s prea indemanatic, mi-am montat eu grila centrala de jos. Nu a fost nevoie de a demonta bara, nu stiu ce stiam eu ca e necesar demontarea ei.

post-125207-0-26277100-1426099161_thumb.

Link către comentariu

Azi am montat si pragurile. Le-am lipit cu mastic de parbriz, combinat cu primer pt mastic, pentru ca masticul sa aiba aderenta. La capete s-au potrivit suruburile de prindere de la carenaj (unul in partea din fata, unul in partea din spate).

Urmeaza sa-mi ajunga arcurile Lowtec comandate (-30mm fata si -20mm spate). Inca tot n-am montat ornamentele de aluminiu pt pedale.

Voi reveni cu poze.

post-125207-0-34391600-1426701021_thumb.post-125207-0-95288800-1426701035_thumb.post-125207-0-37795700-1426701055_thumb.post-125207-0-31669500-1426701064_thumb.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Frumoasa masinuta. Numa bine poate reusesc sa te trag o data pe dreapta sa o admir personal :)

Iubesc evacuarea si jantele !

Sa ai noroc de ea incontinuare ;)

Link către comentariu

Foarte ok grila,pragurile si bara spate.Cat a fost,estimativ,toata investitia?In special bara spate+evacuarea r32

Link către comentariu

Foarte ok grila,pragurile si bara spate.Cat a fost,estimativ,toata investitia?In special bara spate+evacuarea r32

Scuze, am uitat sa-ti raspund.

in total: farurile, bara fata + grile, praguri, bara spate, tipsurile de la esapament, jantele + cauciucuri noi, volan nou in 3 spite + capac de airbag aferent = ~2500 euro (cu tot cu vopsitul). Probabil mai sunt si altele, si le-am uitat sa le enumar. Pretul asta e aproximativ, pt ca nu mai stiu exact cat a costat fiecare componenta in parte.

Bara spate a costat undeva la 400-450lei (fara vopsit), Tipsurile au fost 110-120lei amandoua, manopera pt demontarea tobei finale vechi si adaptarea pt evacuarea de R32 a fost 100 sau 150lei, nu mai stiu.

Azi au sosit din Germania arcurile sport Lowtec (-30mm fata si -20mm spate) - 630lei cu totul.

Maine le montez.

post-125207-0-68976300-1426866312_thumb.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Am montat azi si arcurile sport (+reglat directia).

Desi am ales coborarea minima (-30mm fata si -20mm spate) nu a fost tocmai asa in final (ceea ce ma bucura), pe fata a coborat cam cu 20-25mm si pe spate cu 5-10mm. Am pastrat amortizoarele originale.

Dupa o tura data prin oras, pot zice ca sunt foarte multumit de comportament, in sensul ca ma scutura putin putin mai tare (insesizabil) fata de arcurile originale. Chiar nu ma deranjeaza diferenta de comfort (care dupa cum am zis e insesizabila aproape), masina arata mult mai bine cu garda coborata chiar daca e cu 20-25mm mai joasa.

Poza de dinainte:

post-125207-0-55944600-1426964575_thumb.

Poza de dupa:

post-125207-0-65321200-1426964597_thumb.post-125207-0-78504900-1426965347_thumb.post-125207-0-06441500-1426965354_thumb.post-125207-0-84198900-1426965359_thumb.post-125207-0-30813600-1426965365_thumb.post-125207-0-23612300-1426965735_thumb.post-125207-0-10190600-1426965786_thumb.

 

Numai bine.

Link către comentariu

Personal is multumit cu garda asta :D

Link către comentariu

Sa vedem dupa cateva saptamani cand se aseaza. Mi se pare prea putin coborata fata de suspensia standard, in special pe spate.

Link către comentariu

Arata foarte bine masina, imi plac modificarile pe care le-ai facut, sunt cu gust.

 

Ar mai merge coborata putin si ar arata mai bine cu jantele pe 18, dar acum depinde si ce confort vrei de la masina, cu o masina joasa trebuie sa fii tot timpul atent si normal, iti sparge pietrele de la rinichi, dar te obisnuiesti.

 

Ce as mai face eu la masina ta ar fi un interior de GT macar, de GTI sau R32 de preferat, eventual trim-urile din aluminiu, volanul de GTI,

Link către comentariu

La trimuri m-am gandit si eu, dar cand am cumparat masina, nu am fost atent, si fetele de usi is de Trendline, desi echiparea e Comfortline. Am trim-uri numai pe bord, pe usi is dintr-una cu materialul, in relief, cu punctulete.

Cat despre restul interiorului, nu ma deranjeaza ca nu e in concordanta cu exteriorul. Poate daca se va ivi o ocazie de un interior ieftin si dragut, voi profita.

Link către comentariu

Chiar arata bine  :icon_thumleft:  pacat de negrul asta pentru drumurile noastre e foarte pretentios

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!