Jump to content

Setari Octavia 3


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Va multumesc mult pentru raspunsuri, cu siguranta voi face si un Test-Drive , salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Navi daca as spune ca consuma mai mult in modul sport as minti. Cred ca singurul factor care determina cresterea consumului este cel uman care are tendinta de a apasa mai tare pedala de acceleratie... in rest as fi curios cum actioneaza acest sistem asupra masinii, daca cineva cunoaste pls luminati-ma si pe mine.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut la un test-drive facut cu Tiguan (care avea cutie automata, ce-i drept), ca in modul sport nu cobora turatia sub 2500 de ture, adica plecai ca din pusca fata de modul normal. Am testat si un Leon din asta nou care avea, dar nu imi mai amintesc daca l-am setat in modul sport, cert este ca la o astfel de turatie de relanti mi-e greu sa cred ca nu creste consumul simtitor.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul sport nu tine relantiul sus, doar schimba la o turatie mai mare si mai repede teoretic.

Mi-e greu sa cred relantiul la 2500, asta doar daca nu vorbim de vreun launch control :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate! Nu ma interesa fenomenul in sine, asta e ceea ce am remarcat eu. Dar indiferent de ceea ce face acest mod, nu are cum sa nu consume mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul Sport la masinile cu DSG trece si cutia in Sport, si ea tine turatia mai sus, relantiul ramane acelasi insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate consuma mai mult dar sincer nu suficient incat sa fi remarcat in viata de zi cu zi... si conduc in fiecare zi cam pe acelasi traseu si cam in acelasi stil. Cred ca am mai scris pe undeva nu am remarcat deloc ca ar consuma mai mult... dar asta este doar parerea mea.

Numai bine@

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Modificat de dumit81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc deloc sa fac geamurile sa urce si sa coboare complet. La Polo aveam pentru gemaurile din fata 2 trepte la butane. 03-ul nu le are; am incerca cu tinut mai lung mai scurt pe buton. Nu am reusit sa le fac sa urce/coboare fara sa tin continuu pe buton. Fiind Elegance ar trebui sa mearga treaba sigur.

Poate nu e activata. Stiu ca la Polo, dupa ce a stat cu bateria decuplata mai mult se dezactivase si apoi a fost reactivata doar cu o punere/luare de contact in combinatie cu butonul soferului pentru geamuri. Nu mai stiu combinatia exact, poate stie cineva care e ca sa o incerc, fara sa mai trec pe la vreun PC sau reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu, ma repet si aici. Apasă mai tare pe butoane pentru functia auto a geamurilor. Chiar daca ai impresia ca veti rupe butoanele vei gasi si functia de ridicare automată :p

Ăsta este singurul minus al masinii ...Butoanele prost definite la click-uri.

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras/apasat si mai tare...am incercat. O sa mai incerc, dar tare mi-e teama ca raman cu ele in mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cam o saptamana au aparut pe forumul din UK si setarile necesare pt comanda hayonului electric la combi din butonul telecomenzii sau cel din interior. Eu personal sunt f interesat de modificarile astea doua.

 

Go to Controller 6D - Trunk Electric

16 - Security Access - enter 12345

10 - Adaptations

 

 

Schimbare ca in urmatoarele imagini:

post-11061-0-58794400-1388831496_thumb.p

post-11061-0-24732200-1388831512_thumb.p

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Don't worry ...Nu rămâi cu ele in mana. Trebuie strasnic apăsate. Daca nu reusesti poate ne vedem marti dupa amiaza prin Pitesti si testăm botoanele si totodata admiram si utilajele .

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mers nici cu treaba de reset ca in filmulet, iar de tras am tras destul de tare, mai tare ar fi insemnat sa le rup (pt gemaurile fata vorbesc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte la mana cum trece butonul de treapta a doua, da? Daca nu inseamna ca ori sunt stricate ori nu apesi destul de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu simt nici o treapta, si stiu cum trebuie sa se simta de la Polo, care era Basis ca echipare si cu optionale.

Am tras tare pana la limita la care as fi fortat prea tare. Atat fata stanga cat si fata dreapta...la fel. E bizar, chiar si daca ar trebui tras cu forta foarte mare ca sa mearga si nu s-ar rupe, tot nu ai mai avea nici un confort :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e ciudat. Oricum, si la Octavia si la Golful pe care le-am avut la test drive peste noapte m-am gasit apasand/tragand mult prea putin pe/de butoane. Forta cu care trageam la Golful meu pentru treapta 2 la astea abia actiona treapta 1. Trebuia sa apas serios sa trec la treapta 2 la ambele masini si a fost cam ciudat la inceput, dar te obisnuiesti.

Daca nu ai curaj sa apesi mai tare du-te la service! Altceva nu are rost sa faci cu masina in garantie.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin sa ne intelegem ...tu cand zici ca ai tras inteleg ca ai tras de butoanele de la sofer ...fiind singurele pe care le poti trage, restul portierelor au butoane cu impingere sus/jos. Cele 4 de la sofer au bine definite clickurile celelalte sunt mai slabe si nu iti dai seama ca trebuie sa apesi ca "taranul" ca sa urce singure.

Tu la care te referi ?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de la sofer...de la ele am incercat si ele ma intereseaza in primul rand. Nu ma intereseaza sa poata face pasagerii treaba asta.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm .....curios. Ma uit si la mine si revin cu impresii insa stiu ca erau automate comenzile la sofer caci le-am folosit (cert este ca doar pe fata, pe spate nu ma pasioneaza). Eu iti tot dadeam indicatii pentru celelalte butoane caci initial am avut impresia ca nu mai au functia auto (din motive de costuri) si totusi am gasit-o dar foarte prost definita in apassarea butoanelor.

I'll be back, cobor pana la masina !!!

_____________________________

 

Back from car. Toate butoanele au functia auto si chiar functioneaza. Cele de la sofer sunt bine definite clickurile celelalte se simte ok, click in sus este ok dar la click in jos sunt dezastru butoanele pasagerilor.

Clar este o problema la tine daca nu face asta ...or fi ceva setări prin Bolero si te-ai jucat matale ?!?!??!

 

Aaaha stiu ....sunt blestemele mele ca ti-a venit inaintea mea masinuta :D

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Ionut. Deci pentru gemaurile fata sa zicem, pe comenziele de la sofer, tu ai 2 clicuri pt sus si 2 pentru jos, adica actionare cat tii pe buton/respectiv actionare pana la capat de cursa fara sa mai stai cu degetul. Corect? Asa ma asteptam si eu la mine. Din manual intelesesem la un momentada ca e ceva gen daca dai scurt face cursa totala, daca tii mai mult actioneaza atata timp cat tii (fara trepte pe buton). Dar nici asa nu a mers. O sa sun sa intreb un consilier   :) Prin Bolero m-am uitat si eu si nu am gasit nimic care sa ma duca cu ganul la functia asta.

 

 

Opening/closing the window from the driver seat
Fig. 24
Buttons on the driver's door
First read and observe the introductory information and safety warn-
ings on page 44.
Opening
› A window is opened by pressing lightly on the respective button. The opening
process stops when one releases the button.
The window fully opens automatically by briefly pressing the button as far as the
stop. Renewed pressing of the button causes the window to stop immediately.
Closing
› The window is closed through pulling lightly on the respective upper edge of
the button. The closing process stops when one releases the button.
The window fully closes automatically by briefly pulling the button as far as the
stop. Renewed pulling of the button causes the window to stop immediately.

 

 

Din manualul in Ro suna cam asa:

 

Deschiderea
› Geamul se deschide prin apăsarea uşoară a tastei respective. După eliberarea
tastei se opreşte procesul de deschidere.
În plus, geamul se deschide automat, complet, prin apăsarea scurtă a tastei, până
la limită. Geamul se opreşte la o nouă apăsare a tastei.
Închiderea
› Geamul se închide prin tragerea uşoară a marginii superioare a tastei respective.
La eliberarea tastei, geamul se va opri.
În plus, geamul se închide automat, complet, prin tragerea scurtă a tastei, până la
limită. Geamul se opreşte la o nouă tragere a comutatorului.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ...cele doua clickuri le-am filmat. Si functioneaza la fel ca la toate VAG-urile, nu ca la Opel spre exemplu la care tii cateva  secunde si pleaca pe AUTO.

https://drive.google.com/file/d/0B07UXc8rEa47VXdPVFBvWjBveGc/edit?usp=sharing

 

PS: Proasta traducerea prin apasarea / tragerea scurtă a tastei ....

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am observat. Ei bine eu nu simt decat un clic. Ciudat. Mai ma joc maine, poate e vb de ceva fff fin.

Mai uite ce zice la Bolero:

 

Acţionaţi tasta  → Opening and closing (deschidere şi închidere).
■ Window operation (acţionarea geamurilor) - setările sistemului de acţionare a
geamurilor
■ Convenience opening (deschiderea confort) - reglarea deschiderii conform
■ All windows (toate geamurile) - toate geamurile
■ Driver window (geamul şoferului) - doar geamul şoferului
■ Off (decuplat) - niciun geam

 

La tine cum e setata? Eu am setat All Windows.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!