Jump to content

VW Golf 7 Variant 1.4 TSI 122CP


Sterescugabriel

Postare recomandată

Sterescugabriel

Stiu asta , dar cu 1.6 la vechea masina era 6.9 pe aceleasi traseu

Am alimentat la cornu cu o zi in urma :) cand am plecat din Predeal range-ul era 700 :))

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sterescugabriel

    63

  • codz

    13

  • Rave

    9

  • 1-Q

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sterescugabriel

Tocmai m-a oprit politia sa imi verifice numere provizorii daca m-ai sunt valabile si s-a luat de mine ca pe autorizatie nu e trecut VIN-ul si pe RCA e trecut.

Mi-a spus ca de ce nu e trecut pe autorizatie , i-am raspuns ca nu stiu ca asa am primit-o

L-am intrebat daca am gresit cu ceva si mi-a zis ca nu :D

Dupa 10 min mi-a urat o seara buna.

Later edit: M-am uitat pe autorizatie si sunt trecute ultimele 6 numere , probabil se astepta sa scrie tot VIN-ul

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Sterescugabriel

Habar nu am cum a ajuns acolo :) cred ca am apasat paste din greseala

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Sterescugabriel

Daca merg cu AC-ul pornit pe composition media imi apare cat ar consuma AC-ul. Dupa un timp (am observat dupa un start-stop la semafor) am vazut ca nu imi mai indica ca ar consuma, aveti idee daca ajunge la temperatura setata se opreste chiar daca e apasat butonul de AC sau e vreun bug la composition media care nu mai stie ce sa indice ?

 

Mentionez ca imi apare pe composition media ce ar putea consuma gen (AC , incalzire scaune) dar pe bara de consum imi apare 0 in cazul de fata cand AC este afisat, daca dau pe maxim AC incepe sa imi arate consumul si dupa ce il opresc imi arata ca ar consuma si AC chiar daca cu 2 sec inainte nu imi arata.

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Sterescugabriel

Am mers azi cu AC-ul pornit si pe 23 de grade si nu consuma nimic, la un moment dat a inceput sa consume si dupa 10 minute s-a oprit iara. era setat la 22 de grade.

Am tras concluzia ca daca e nevoie de ac porneste singur daca e pornit de la buton.

Vi se pare ceva aiurea la despartirea dintre aripa dreapta si usa ?

post-122073-13829882404502_thumb.jpgpost-122073-13829883011276_thumb.jpg

am un feeling :). Are cineva un aparat de masurat sa vad daca a fost vopsita zona aceea ?

Link către comentariu

e ok. nu e A3 sa fie toate luft-urile de pe masina egale :). or sa iti treaca si astea, dar nu inainte de a observa muuulte alte chestii ce nu par in regula :d.

drumuri bune si fara evenimente iti doresc!

Modificat de mike.
Link către comentariu

Salut. Din ce stiu eu, corectati-ma daca gresesc, toate masinile primesc o nota dupa fabricare. Cele cu note mai mici, evident, pleaca spre Europa de Est, cele mai bune spre Europa de Vest.

Am vazut ca si tu esti f pretentios (ca si mine) si te inteleg cand un luft nu pare ideal, mai ales dupa ce ai platit atat pe masina. Dar, merita totusi sa ii faci un test sa vezi daca a fost revopsit elementul.

In rest, multa bafta si ai grija de masina ca e frumoasa.

Link către comentariu

Lasand la o parte ca e doar o legenda, asta ar putea sa fie valabila doar la masinile luate de pe stoc, nu la cele comandate.

Link către comentariu
Sterescugabriel

O sa incerc sa vad daca gasesc pe cineva macar asa pentru linistea mea daca aceea zona a fost revopsita. Am observat acest aspect deoarece in zona pragului intre aripa si usa dupa spalare a ramas acel lipici cu care a fost acoperita masina pe transport si se curata foarte greu  chiar si dupa a 3 spalare si atunci am observat aceea mica distanta.

 

Link către comentariu

Asta cu masini diferite mi se pare o prostie.

Ce se mai intampla din pacate destul de des, e sa se mai zgarie/loveasca masinile la transport si sunt reparate la atelierele firmalor de transport (gen Lagermax). Ba chiar am inteles ca acolo sa mai monteaza si optionale la nevoie. 

Poti sa verifici daca a fost vopsita sau nu dar nu cred ca o sa dormi mai bine daca afli ca a fost vopsita aripa. :) Mai bine sa nu stii. 

Link către comentariu

Chestia cu notele nu am inventat-o eu. Mi-a spus un prieten care lucreaza la Ford. De ce ar fi o prostie? Uita-te mai atent la aceeasi masina luata de noua din Ro si una din Germania. Eu zic ca o sa vezi o mica diferenta de calitate. Si cam atat, ca sa nu facem spam...

Link către comentariu

 Aripa dreapta fata la octavia mea e mai inchisa fata de restul masinii. de noua, de cand am luat-o cu foliile pe ea(am vazut-o chiar cand au dat-o jos de pe trailer).Doar daca privesti perpendicular, daca te uiti din orice unghi e aceeasi culoare cu capota, stalpul, bara, etc. 

Investigatiile facute au dovedit ca nu e vopsita de doua ori.

Ulterior, am observat mai multe octavii cu culori sidefate, la care aripa dreapta fata are aceleasi nuante mai inchise putin, doar daca privesti perpendicular. O fi un defect periodic al robotului de vopsire, care amesteca ciudat vopselurile, etc, etc, nu stiu, dar nu e caz singular. |Chiar si masina de showroom era identica.

Probabil si la tine o fi un mic defect de asamblare. Daca nu e asa, oricum nu mai ai ce face, ai semnat ca esti de acord cu ce ai primit!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Sterescugabriel

Sa va zic ce am patit cu masina.

Duminica am venit de la munte , am parcat masina si nu am mai pornit-o pana acum 30 min.

Urc in masina o pornesc si dupa 10 sec incepe sa tremure toata si turometru urca si scadea intre 0.7 si 0.9 dupa ce prima oara ajunsese la 1.2. Dupa 5 sec s-a reglat si a urcat iara la 1.2 apoi a inceput sa scada.

Masina sta in parcare la -2 unde temperatura e mereu cel putin iarna 17-18 grade.

A patit cineva asa ceva pana acum ? Sa fie de benzina ?

Link către comentariu

Am patit eu de doua ori, a facut numai dimineata pe la 12-15 grade... a facut si cu benzina de la MOL si Rompetrol

Link către comentariu
Sterescugabriel

inainte de asta nu am mai patit asa ceva, ziceam sa nu fie din cauza ca a stat 5 zile pe bara, benzina am bagat doar de la OMV de 95.

Link către comentariu

Si eu Mol evo si rompetrol efix d'aia scumpa :RO flag: Nu stiu cum ii zice ca m-a grabeam... Si daca plec la 5-10secunde dupa ce pornesc merge in suturi... :dry:

 

Edit. Cred ca EfixS 98... oricum, mie nu imi pare a fi o problema

Modificat de florinrmn
Link către comentariu

Si eu astept, ~30s, daca nu e inghetata masina.. ca daca e, logic ca stau sa o dezghet...

Stiam ca nu e bine sa stai cu masina sa mearga in gol

Link către comentariu

Eu asa patesc la peste 14grade. Cica e normal, ceva legat de catalizator si temperatura lui...

Nu e recomandat sa stai pe loc cu motorul rece, scrie si in manual. Si nu doar din motive ecologice, si pentru binele motorului.

Modificat de Aditu
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!