Jump to content

VW Golf 7 Variant 1.4 TSI 122CP


Sterescugabriel

Postare recomandată

Niste poze de la sedinta foto

 

post-122073-13801966895046_thumb.jpg

post-122073-13801967034449_thumb.jpg

post-122073-13801967166344_thumb.jpg

post-122073-138019680668_thumb.jpg

post-122073-13801968170238_thumb.jpg

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sterescugabriel

    63

  • codz

    13

  • Rave

    9

  • 1-Q

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi frumos, diferente au fost majore , schimba complet interiorul masinii cu acele scaune ErgoActive

 

scaune sport cu partea centrala acoperita cu stofa design "New York" si partea interioara laterala acoperita cu piele Vienna

scaun sofer reglabil pe 14 directii, inclusiv reglaj pentru lungimea sezutului si unghiul de inclinare al acestuia si pentru suportul lombar

suport lombar cu reglaj electric pentru scaun sofer, manual pentru pasager

functie masaj pentru sofer

scaune fata incalzite

sertar sub scaunul pasagerului

 

astfel erau

 

Tapiterie stofa,design Zoom

Scaune confort fata

Scaune fata cu reglaj pe verticala

Sertare sub scaunele din fata

Suport lombar reglabil manual pentru scaunele din fata

Link către comentariu

In fiecare zi iese :)

Dar la birou o parchez in parcarea subterana

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

acolo ai numai tu acces? :) sau sunt foarte multe locuri goale? ca nu mai vad nicio masina.

si pare curata si dichisita parcarea :) numai buna pentru masina asta.

Link către comentariu

Imi plac jantele, arata mai bine decat cele pe 16 si nici nu se vede diferenta. Echiparea CL + ErgoActive este o optiune foarte buna. Iar motorul bineinteles este best choice intre benzinare. Cutia manuala la fel, fara griji fara probleme. Si dupa cum zicea cineva mai sus, arata bine si pe alb, chiar daca la iarna o sa fie cam gri :)

Link către comentariu

@flo1984 mersi frumos

 

@Jetta20tdiHLDSG6 nu numai eu am acces , iar pozele sunt facute dupa 6 seara cand toata lumea plecase. 

 

@codz daca nu imi ziceai tu de ErgoActive , nu cred ca le luam. Si mie imi place cum arata CL+ErgoActive, legat de jante intr-adevar nu prea e diferenta.

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

ce job misto ai :) daca la 6 sunt toti deja plecati :)

sa mai faci sesiuni foto ca e frumos tare :)

Link către comentariu

Astazi ne-au taiat parcarea :ceuameni:  am reusit sa fac o poza cu fratele mai vechi.
 

post-122073-13802911525686_thumb.jpg

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu

E complet altceva 7 variant comparativ cu 5.5 variant. Spatele generatiei precedente era luat complet de la 5, la fel si oglinzile.

 

Acum insa alta viata, aduce a Passat si asta nu este un lucru rau :D.

Link către comentariu

@Hotel Cumpatu Sinaia

Masina sa comportat foarte bine, s-a mers normal pe A3 cu 130 iar pe DN1 cu 100. Consum 6.1

Cum cobori dinspre Predeal catre Bran si faci stanga spre Castel , pe aceea portiune de drum masina ne-a zdruncinat de nu mai stiam de noi.

Foarte ciudat, parca aveam suspensii sport si roti pe 18. Cred ca este diferita suspensia pe variant fata de normal sau drumul era praf.

post-122073-13803744441894_thumb.jpg

Link către comentariu

Am ajuns in Bucuresti. Traseul a fost urmatorul Bucuresti (Dristor) > Sinaia > Bran > Campu Lung > Pitesti > Bucuresti (Dristor)

Eu zic ca consumul este mai mult decat ok pentru acest motor.

Pe Autostrada sa mers cu pilot automat setat la 130 (170 Km distanta totala dus - intors ) iar pe DN intre 70-100 in functie de drum

Modul individual era setat pe volan sport, motor normal.

post-122073-1380390301361_thumb.jpg

Link către comentariu

Consumi exact 1 litru /100 mai putin decat mine

Cum trage la deal nu-i asa ca bine?

Pe drumul acela spre Bran se vede ca G7 e facut pentru highway nu pentru drumuri proaste, pe gropi suspensia este zgomotoasa nu absoarbe denivelarile, suspensia adaptiva este o optiune foarte buna pentru Romania.

Link către comentariu

Trage bine la deal, cel mai mult imi place cum iese din curbe in treapta 3. Cuplu de 200 de la 2000 rot e perfect cand iesi din curbe, cred ca e mai frumos cum se simte DSG-ul in combinatie cu padelele

Link către comentariu

Cuplul de 200Nm de la 1500rpm;)

DSG-ul la munte e perfect pe S, nu mai e neoie de padele, pe D e ok simtr ca esti la deal vale dar tot o tine in viteza cam sus (4-5), aici e nevoie de un click pe padela stanga din cand in cand.

Link către comentariu

Voi chiar simtiti acest cuplu de la 1500? Sub 2000-2200 mie mi se pare mort.

Desi e vechiul 1.4 are aceleasi valori si plaja de turatii.

Link către comentariu

Sincer nu am observat de la 1500 ca aveam 2000 de rot cand ieseam din curba, dar o sa incerc sa vad cum se simte cu alta ocazie.

Legat de suspensie am gasit aceste valori pentru masina mea :

Weight category front axle - Suspension range 02 installation control only, no requirement forecast (L02)

Weight category rear axle - Weight range 7

installation control only, no requirement forecast (0YG)

Shock absorption, chassis, front - Front shock absorption (G07)

Shock absorption, chassis, rear - Rear shock absorption, basic design 1 (1JA)

Link către comentariu

Eu il simt de la 1500rpm in sensul ca trage la deal fara sa simti nevoia sa retrogradezi. Nu are un moment de cuplu cum are dieselul PD unde daca apesi sub 2000 sta si cand ajunge la 2000 se simte bum-ul, la 1.4tsi trage liniar. Nu cred ca sunt mari diferente intre noul 1.4tsi si cel dinainte in termeni de cuplu, cred ca tu te-ai obisnuit cu turatiile:)

Link către comentariu

Am cautat pe google si am gasit o serie de caroserie care apartine unui passat cc care are jante pe 17 si are aceeasi suspensie ca a mea , din asta eu cred ca rezulta ca am suspensie sport pusa pe variant.

Cum imi pot da seama exact ce inseamna acele coduri de mai sus ?

Iar daca este adevarat de ce se mai plateste la variant aceasta optiune ?

Link către comentariu

De obicei nu da cele mai bune rezultate google cand vine vorba de VIN-uri.

Oricum sansele sa ai suspensie sport sunt 0 daca nu ai optat pentru ea in configurator. In primul rand garda la sol este una mare si doar la jantele 17" te obliga la suspensie sport.

Asa arata

20121220_155658_zps932f2263.jpg

Link către comentariu

Nu ai ales sa vina masina fara inscriptii pe hayon? Led-urile de la numar sunt standard? Sper ca numerele definitive le lipesti cu banda dublu adeziva si renunti la suportii de numar. :) La o masina asa frumoasa si curata arata mult mai bine.

Ce jante ai? Pe 15? Par destul de mici.

 

Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
Sterescugabriel

Led-urile au fost standard, nu aveam optiunea fara inscriptionare in luna iunie. Rotile sunt pe 15

Mersi frumos

Modificat de Sterescugabriel
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!