Jump to content

mk4 ARL 4motion (GTD)


chinto_boss_ro

Postare recomandată

Da este un film de al meu, am dat-o jos din cauza la maidanezii din romania (sa rupt) cred ca o sa trec pe modelu gti sau v6. Mie imi place modelu ala de prelungire foarte mult chiar daca nu e ceva "oem" sau ca nu e de la "locu ei".

Link către comentariu

1.8 nu este mult cu overboost 1.9 in conditiile in care masina merge cu turbina stock pe 1.3 , daca este stock va ceda rapid , daca nu este turbina stock cine stie !

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

Nu prea va place sa cititi :))

turbina originala cu interior de gt2052 facuta de haplea

Link către comentariu

Nu cred ca are nevoie de o tubulatura de inox , nu sunt fanul turbinelor Hybridizate in romania softul nu am nici o dubiu ca nu ar fi bine facut dar la turbina sunt putin suspicios ! De curiozitate la ce turatie iti face full boost ?

Link către comentariu

Pentru Dragos am numai cuvinte de lauda si cred ca a facut treaba buna si in cazul lui , de multe ori vina nu este a softistului si a omului care pregateste turbina! 

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

Nu stiu la ce turatie face overboost, atat stiu ca ajunge la 2.9 overboost(fullboost) nuj daca ma exprim bine, si cade la 1.8 spre 1.9, la tubulatura inox m-am gandit si eu dar nu cred ca voi opta, ii buna doar la presiuni de peste 2.2 constanta, nu zic ca nu e buna si la presiune cu care circul eu, dar ar fi doar un moft.

Turbina cica tine presiune de 2.1 -2.2 (maxim)

Link către comentariu

2.9 niciodata poate ai vrut sa spui 1.9 arl are un upgrade foarte bun la intercooler fata de restu de 131 si restu si tubuluatura nu isi are rost din punctul meu de vedere

Link către comentariu

problema la ARL sunt fitingurile de plastic la intercooler. dupa o vreme nu mai tin kitul la-o-lalta dar daca nu ai probleme atunci nu are rost sa iti bati capul.

pe viitor poti lua in considerare un kit universal de traseu intercooler

Link către comentariu

codu de culoare ii "MB 152" dar nu stiu sa iti zic ce marca ii vopseaua.

pupatavi . A inceput demult sa zamuiasca pe la tuburile"furtunele" conexiunile intre ele, cum se numesc, dar am schimbat doar garniturile alea mici si am bagat cate un holsurub sa nu mai aibe joc cand se umfla, de atunci nu mai am treaba nici macar nu zemuieste.

Link către comentariu

Niste poze de la intrunirea vw 2014(Duminica 14 sept) in pista Marzaglia :D era si un G4 2.8vr6 biturbo 500hp :D

post-42560-0-15189500-1411125899_thumb.jpost-42560-0-56278200-1411125914_thumb.jpost-42560-0-45712200-1411125937_thumb.jpost-42560-0-37485100-1411125948_thumb.j

post-42560-0-29815100-1411125838_thumb.jpost-42560-0-01949800-1411125855_thumb.jpost-42560-0-66270300-1411125867_thumb.jpost-42560-0-11425400-1411125880_thumb.j

Link către comentariu

salut, stie cineva daca ar fi o problema sa trec de la bara de torsiune(stabilizatoare), de la awd la cea de fwd am achiziotionat una "kw" de 25 mm dar este pentru golfurile cu tractiune fata, la Awd sunt prinse de telescop undeva sub arc, iar la fwd sunt prinse pe bratu oscilant.eu as putea sa o montez si sa revin cu prinderea pe bratu oscilant. stie cineva daca ar putea fi o problema?

post-42560-0-65560400-1411383719_thumb.jpost-42560-0-61102700-1411383737_thumb.j

Link către comentariu

pai e mai jos cu vreo 2,5 - 3 cm dar aia se poate rezolva cu modificarea bieletei cu una reglabila (ceea ce trebuie facut cam tot timpu cand o masina vine lasata mai jos).

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

post-42560-0-06783900-1413638946_thumb.jpost-42560-0-89011200-1413638958_thumb.jpost-42560-0-60385000-1413638970_thumb.j

ceas presiune turbo (memorie presiune maxima atinsa, 5 culori, warning presiune, intensitate culoare) marca prosport evo si bineinteles se vede, am trecut la alt stereo :)

Link către comentariu

De ce te-ai chinuit asa...deasupra tulumbei de servo...ai o gaurica acoperita cu un capac de cauciuc...

Gaura aceea comunica cu interiorul masinii...da exact la pedalier...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!