Jump to content

mk4 ARL 4motion (GTD)


chinto_boss_ro

Postare recomandată

chinto_boss_ro

nu e refacut, dar oricum masina cu turbo ei original nu tragea ca si cu acesta. tragea mai slab, deci? sa nu fii avut nici macar 160hp cu turbo original.

Cineva mi-a zis sa elimin catalizatoru si silentiatoarele ca s-ar putea sa am surprize.

posibil?

Modificat de chinto_boss_ro
Link către comentariu

E normal sa refaci softul dupa upgrade-ul la turbo, altfel nu profiti de capacitatea maxima a noului turbo, si de aici probabil si nemultumirea. Repet, softul se reface DUPA upgrade-ul la turbo.

Link către comentariu

"era promis doar din soft "190""....care soft ala vechi?inainte sa schimbi turbina?

Link către comentariu

Dude. Trebuie refacut softul dupa upgrade de turbo.

Turbina actuala raspunde altfel la  alimentarea cu motorina, are alta curba de presiune.

Intradevar merge si cu softul vechi, dar daca ai pretentii de rezultate si o mai pui si pe dyno atunci musai si softul facut la ea...

Link către comentariu
chinto_boss_ro

Da intradevar  ca trebuie refacut softu, dar teoretic trebuia sa traga masina mai bine cu turbina originala, nu? softu va fi refacut cu siguranta doar ca momentan nu sunt in Ro, cand voi reveni il voi face. Repet masina de ce tragea mai slab cu vechea turbina "originala pentru care a fost facut softu" ?

Link către comentariu

Nu. Nu are cum sa traga mai bine cu turbina actuala pentru ca fara update de soft presiunea ceruta e aceasi.

Eventual merge mai prost pentru ca turbina fiind mai mare nu reuseste sa incarce suficient de repede cum cere harta veche.

Link către comentariu
chinto_boss_ro

Da presiunea e aceeasi si eu zic ca nu am pe masina o turbina de camion care sa nu fie invartita, de masina poate sa zica cine ce vrea, TRAGE MULT MAI BINE CU TURBINA ASTA, ceva nu "pusca" la mijloc. O sa caut zilele astea un ceas de presiune turbo si am sa il montez in masina sa vad la ce presiune merge.

Modificat de chinto_boss_ro
Link către comentariu

poti sa faci asta cu VCDS-ul, nu iti trebuie ceas de presiune turbo :tuktuk:

Link către comentariu
chinto_boss_ro

post-42560-0-88799200-1394884006_thumb.jpost-42560-0-23512900-1394884031_thumb.jpost-42560-0-83651700-1394884064_thumb.jpost-42560-0-84620800-1394884150_thumb.j

Astazi am achizitionat bucsele pentru bascule de r32, 2 cleme far stanga sus  si am pus 2 stichere pe portiere stanga, dreapta. ce parere aveti de stichere?

Link către comentariu

Sunt ok, oricum masina e destul de clean, deci nu arara rau stickerele !

Link către comentariu
chinto_boss_ro

pai nu este un Gtd fiindca pe mk4 nu sa facut, dar in schimb este GTI TDI si cum nu iar sta bine am decis sa il numesc GTD vazand ca e si cea mai puternica motorizare Diesel asta pe care o am pe masina.

Mersi de parere florin.

Link către comentariu
  • 1 month later...
chinto_boss_ro

post-42560-0-92905800-1398459363_thumb.jpost-42560-0-78512000-1398459460_thumb.jpost-42560-0-30897100-1398459505_thumb.jpost-42560-0-62664200-1398459544_thumb.jpost-42560-0-36632300-1398459616_thumb.jpost-42560-0-76673400-1398459849_thumb.j

Sedinta foto :D si 2 poze cu evacuarea, iam refacut tot dupa downpipe teava goala si cu finala sport are un sunet foarte smecher :D

urmeaza schimarea culorii la jante, ma gandesc la un "antracite"

Modificat de chinto_boss_ro
Link către comentariu

simpla si frumoasa,imi place :) 

 

culoarea jantelor nu imi place ,cum ai spus ca le faci "antracite" cred ca ar da f bine 

 

daca nu folosesc la nimic, da jos si cele 2 roviniete sau ce sunt de pe parbriz sa fie frumos

 

bafta in continuare  :icon_thumleft:

Link către comentariu
chinto_boss_ro

post-42560-0-37323200-1398520562_thumb.jpost-42560-0-20282700-1398520591_thumb.j

Astazi am montat si Strutbar'u nu prea am fost de accord sa il montez ca a trebuit gaurite ualele amortizatoarelor dar am facut un lucru facut bine cu "riveti" in loc de piulite, dupa primul sens giratoriu si-a spus cuvantul, este o diferenta foarte mare cu bara asta are o aderenta foarte buna si foarte precisa.

Urmatorul upgrade este tintit spre bara de torsiune pe spate a mea originala este de 15mm, stie cineva daca cea de R32 este mai groasa?

Modificat de chinto_boss_ro
Link către comentariu

nu freaca capacul ala de strutbar?  bara o poti pune de TT

Modificat de yoh01
Link către comentariu
chinto_boss_ro

nu atinge deloc pe capac a ramas o distanta de 1 cm intre bara si capac, bara de TT cred ca tot de 15mm poate pe alea cu 225 de cai si pe s3 sa fie mai groasa, ca pe r32 dar sunt curios cam de cat ii pe r32, daca nu o sa ma interesez la aici la un dealer eibach sa vad cat costa noua si mai groasa.

Link către comentariu
chinto_boss_ro

bara am luato cu 70 euro dar nu e noua, am luato de la unu care a trecut de la golf 4 la 7, prinderea e facuta cu niste piulite care se nituiesc prin presiune si raman fixe si la nivelul tabli pe partea exterioara.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
chinto_boss_ro

post-42560-0-59638200-1400966363_thumb.jpost-42560-0-45820700-1400966399_thumb.jpost-42560-0-55166300-1400966432_thumb.jpost-42560-0-76664100-1400966466_thumb.j

Ce parere aveti despre combinatia de culori din bord? ledurile puse dintr-un bord de audi A3 din 2006 imi plac la nebunie in combinatia asta initial am vrut sa merg pe tot alb si cu cadranele mici pe rosu, dar nu mi-au ajuns ledurile albe si cadranele nu le-am putut face rosi ca cele originale au doar 2 leduri pe cadran, dar cu proiectare laterala. brelocu la chei "GTD" l-am luat de pe Ebay.

Link către comentariu
quattro3001

La r32 este ce a mai groasa bara , iar cele de audi tt si s3 sunt la fel cu ale tale !

Link către comentariu
chinto_boss_ro

inseamna ca daca vreau mai groasa trebuie sa imi iau noua "tuning" :D ca de la R32-u tau nu cred co vinzi :D

Link către comentariu

pai nu este un Gtd fiindca pe mk4 nu sa facut, dar in schimb este GTI TDI si cum nu iar sta bine am decis sa il numesc GTD vazand ca e si cea mai puternica motorizare Diesel asta pe care o am pe masina.

Mersi de parere florin.

 

Dar nici GTI TDI nu este... GTI e una, TDI e alta... dar la romani e bine si asa

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!