Jump to content

reductie tur alimentare ulei turbina


rtanase
 Share

Postare recomandată

Salut , 

 

Foloseste cineva reductie pentru conducta de ulei  care alimenteaza turbina ? Daca da , la cati mm ati gatuit conducta  si ce ulei folositi . 

 

 

Eu ma gandeam la reductie de 1 mm pentru un motor 1z , ulei 10 w 40 si turbina k 14 sau garrett T3 ...

 

Alta intrebare este : ce diametru aveti la conducta de retur ulei pentru turbina k14 sau Garrett T3

 

 

Multuimesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am td,am benzinar,dar n-am auzit de asa ceva pana acuma. care este avantajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantajul e ca (si la turbina la benzinar)..de fapt nu e avantaj ca se foloseste reductie de ulei pe intrare ca altfel se inunda si iti baga surplusul de ulei la ars...

Si pe partea de iesire e important ca uleiul sa nu faca "vana" (in furtun) si sa creeze presiune/rezistenta. http://www.turbodevelopments.co.uk/turbo-installation.php

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu are o problema cu turbo ca da afara ulei pe la viscolagarele  axei turbo.

 

A incercat  si controlat tot ce e posibil, presiune in baie, retur ulei sa nu fie opturat etc etc etc.

 

In disperare Tanase incerca sa reduca presiunea uleiului inainte de turbo in speranta ca v-a diminua pierderile de ulei.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema generala la motoarele  tdi puse pe t3, din cauza pozitiei turbinei, a returului, si a presiunii de ulei.

ce e diferit intre motorul 1.6 td si 1.9 tdi, inafara de pistoane chiulasa injectoare, ce ce o mai fi, este axul intermediar care  antreneaza pompa de vaacum si pompa de ulei.

la TDI este fulia mai mica, deci face mai multe ture fata de cea de la td, care este mai mare si face mai putine ture, in raport cu turatia motorului.

de acolo este si diferenta de numarul de dinti al curele de distributie, cel de tdi fiind cu 2 in minus

Tanase, poti sa incerci sa pui o fulie de td si o curea de td pe motor si sa incerci sa vezi daca iti mai da uleiul pe ..... admisie sau evacuare, sau amandoua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai tanase ca pana la urma il facem diesel simplu si ne apucam de vandut turbine :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la a 3`a turbina si imi trebuie dita`mai taraba in obor ...  :)))) in concluzie (zic asta a 30`a oara cand e vb de ceva legat de acest motor )  am sa fac si aceaste schimbari adica :

 

-  roata dintata de la distributie care ajuta la rotirea pompei de ulei / vacuum de la motorul 1.9 o schimb cu roata dintata de la motorul 1.6 ... din ce am inteles presiunea uleiului in acest moment e prea mare - nu am masurat`o 

 

- am sa iau alta curea de distributie (pentru 1.6 td ) pentru ca roata dintata de 1.6 e mai mare cu 2 dinti fata de cea de la 1.9 .

 

 

Bonus !  -  reducand viteza de rotatie a fuliei de la pompa de unei se va micsora clar presiunea de ulei in motor ... trebuie sa aflu care este presiunea minima la care motorul functioneaza fara probleme si sa nu fiu sub ea cu noua roata dintata .

 

 

Astept parerile voastre inainte sa ma apuc de demontat de nebun ...

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti la a3a turbina noua sau reconditionata? Daca reconditionata in ce a constat reconditionarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E grav!


Folosesti ulei dupa normele recomandate de producator?


Cu conducta in mana te duci la un atelier de strungarie si in 1-3 ore iti face o piesa intermediara de reductie.Dar nu cred ca rezolvi problema,deoarece reducand diametrul cresti presiunea.


Reducand foarte mult diametrul limitezi ungerea .


Ma gandesc ca o solutie buna ar fi un bypass ( reglabil;cu supapa...etc) intre tur si retur prin care sa treaca surplusul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reductia a fost facuta deja la 2 mm si degeaba . am ajuns doar in punctul in care trebuie sa vad ce presiune de ulei am . . . trebuie sa am 2 bari la 2000 turatii cand motorul e cald. dupa ce verific asta si ma asigur ca este ok ramane sa mai fac o singura incercare cu o turbina noua nouta . . . ceea ce e cam greu . Sunt sanse ca si cu o turbina noua sa am aceeasi problema . . . lucru confirmat de Sebi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina scoate fum alb? Turbinele puse anterior au fost originale?


Inainte sa schimbi curele,fulii si altele identifica 100% cauza.Apoi cauta un mecanic hidraulist sa iti dea o solutie de bypass.

Totusi raman la parerea ca nu presiune uleiului e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solved !

Pune pe tur un regulator (reductor) de presiune ulei cu manometru  , si il reglezi astfel incat sa nu iti depaseasca valoarea de xx bari

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ziceam si eu. De asta l-am intrebat daca scoate fum alb.

Tutusi poate e o problema des intalnita la tipul ala de motor pe care eu personal nu il stiu.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea aia mare acolo nu e semn bun.

Folosesti un ulei din gama 5 w 40, fata de un 10w 40?

Ar mai fi de vazut daca motorul la 2000 de ture este la temperatura optima sau tinde sa fiarba.

Folosesti masina asa:

 

În mers, turaţia trebuie menţinută între 2000 şi 3000 de rotaţii/minut; dacă peste 3000 de rotaţii nu este chiar sănătate curată (uzuri mari de la frecare şi pericolul de overboust – presiune prea mare în partea rece a turbinei – adică compresorul – în cazul în care se defectează un sistem de siguranţă numit Waste-gate – traducere liberă Waste=pierdere, gate=poartă)turaţia sub 1750 rotaţii/minut înseamnă moarte curată; de ce: pentru că pe evacuare ies fel de fel de funingini care înfundă catalizatorul (nu mai zic de modelele care au FAP – filtru de particule la diesel), se depun şi blochează supapa de la EGR (un sistem de reducere a noxelor – oxizii de azot – care dacă se anulează prin scoaterea mufei nu faci decât rău, întrucât diagrama calculatorului de gestiune a parametrilor motorului – ECU – îl are în vedere şi nimeni nu are un program atât de complex să-ţi facă o remapare – resoftare); de asemenea, mersul subturat distruge şi transmisia (ambreieaj, angrenaje din cutia de viteze, diferenţial, planetare) şi produce vivraţiii care distrug lagărele elastice ale motorului şi sistemului de avacuare);

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul din mtor este 10 w 40 ... turbinele sunt k14  si garrett T3 ... ambele provin de pe motoare 1.6 TD de Transporter T3 sau Glf mk2 ...

 

 

Cand motorul functioneaza fata Turbo instalat pe masina masina nu scoate fum deloc daca o accelerez . Daca am Turbo montat pe masina fumul e ca la Disco Tineretului daca o accelerez ... seamana a dereglare a avansului insa e clar de la uleiul care intra pe admisie din turbina .... 

 

Nu e nimeni in Ploiesti de incredere la care sa ma pot duce sa ma ajute din prima ??? Imi e frica sa probez si sa arung banii la 50 de ``mecanici`` pana ajung la unul ok cu toata tigla pe casa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar compresie ai la tdi`u ala bai tanase?? ca daca n`ai destula, e dificil sa invarta o turbina mai mare decat ce are stock, chit ca face mai putina presiune, compresorul pe evacuare fiind muult mai mare la t3 decat la k03 stock al tdi`ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul a fost refacut de catre Arhanghel ... cu segmenti noi , chiulasa rectificata etc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai un motor bun care fara turbo scoate fum.Pai fumul e alb sau negru.Alb este motorina si miroase iar negru e de funingine.

Cand are turbina motorul si e furnal masina, atunci merge (si) pe ulei, deoarece masina consuma si ulei scurs pe la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se duce dreq rau discutia 

 

 

Ma poate ajuta cineva in Ploiesti cu citirea presiunii uleiului .... trebue sa vad ce presiune de ulei face pompa asta a mea de ulei . In functie de rezultat stiu ce am de facut mai departe ... 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca problema nu e la presiunea uleiului. Si la mine turbina pierde ulei pe langa ax, dar consumul e neglijabil. Referitor la fum, fa urmatorul test: cu turbina montata, desfa furtunul dintre turbina si pompa de injectie. Daca nu mai scoate fum, inseamna ca e dereglata pompa, baga prea multa motorina. Daca scoate fum in continuare, buba e in turbina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!