Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

De incalzit se incalzeste foarte repede, dar am mers cu treapta 1 si 2 tot drumul, nu stiu daca a vazut a 3-a 2 minute legate. Nu am condus cu depasiri sau miscari bruste, mers normal. Stiu, multicel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarile noi sunt mult mai elastice decat alea vechi (1.9)  schimba mai des la 1900-2000rpm, nu mai face ca la vechea masina unde schimbai la 2500rpm, astea merg ok si sunt facute sa mearga la 1500rpm, incearca. Daca aveai cutie automata iti schimba si cadeai la 1200-1400rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine dimineata reiau traseul si schimb cum zici. revin maine cu consumul. ms de sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acelasi traseu, putin mai lung, vin de pe strada Sibiu si termin in Pipera. Ore de varf, consumul la mine e undeva la 11,8% pana in 13%. Dar eu am benzina de generatie mai veche. Deci si mie mi se pare consumul mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi avand vreo legatura regenerarea? Fiindca am scos acum masina la o plimbarica si la relanti, pe loc, aveam turatiile la 950 si consum 1% in loc de 750 si 0.6% cat are in mod normal, ventilatia doar pe caldura, Auto la 24 de grade, fara AC sau alti consumatori. Dupa 15 minute de mers si-a revenit la turatiile normale.

Oricum, mai vad si maine.

@yeeeeman mai putin de 12 clar, dar tot undeva la 10. Ala nu avea ce sa regenereze :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o viteza medie de 10 km/h, deci masina mai mult a stat decat a mers, mie mi se pare un consum normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi, aproximativ același traseu, plecat la 7:30, ajuns la destinatie la 8:30, viteza medie 14km/h, consum 11,2% in 14 km. Am mai mers apoi 2 km si a scăzut pe la 10,1. Schimbat la 2000 rpm. Mi se pare cam subturat sa schimb la 2000, se aude motorul infundat cand treci intr-o treapta superioară la 1900-2000 rpm. Parca abia de la 2200 se simte in largul lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca DSG-ul in modul sau standard schimba pe la 2000RPM. Pentru mers usurel nu cred ca e o problema, numai ca depunerile pe EGR si turbo vor fi mai mari. La o adica si cu ALH-ul vechi puteai merge berechet la 1200-1300RPM in treapta 2-3, insa efectele asupra sistemului turbo sunt destul de urate.

Eu zic sa o conduci cum iti este stilul si sa nu te mai gandesti la consum si probleme :) Doar bucura-te de masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul in oras, cu atat mai mult in Bucuresti este irelevant pt ca sunt foarte multi factori care difera de la zi la zi si de la o ora la alta. Un diesel de generatie noua consuma asemanator cu benzina de mic litraj urban, cel mult 1l in minus in aceleasi conditii. Extraurban diferenta sa ajunga la 2l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, yeeeeman said:

Cred ca DSG-ul in modul sau standard schimba pe la 2000RPM. Pentru mers usurel nu cred ca e o problema, numai ca depunerile pe EGR si turbo vor fi mai mari. La o adica si cu ALH-ul vechi puteai merge berechet la 1200-1300RPM in treapta 2-3, insa efectele asupra sistemului turbo sunt destul de urate.

Eu zic sa o conduci cum iti este stilul si sa nu te mai gandesti la consum si probleme :) Doar bucura-te de masinuta.

DSG6 (DL250) la mers lin tine cutia in cea mai mare treapta care permite o turatie de cel putin 1100 rpm. Deci nu schimba "pe la 2000RPM", decat intamplator. Raportul dintre trepte succesive nu este constant, ci scade. In cazul accelerarii usoare, cu cat cresti viteza de deplasare si implicit treapta de viteze, cu atat schimbarea spre o treapta superioara se va realiza la o turatie mai redusa.

Nu stiu daca e sanatos sa nu pentru motor, inclin sa cred ca nu e sanatos sa accelerezi mai energic la turatii reduse, dar la mers in sarcina redusa nu vad ce ar dauna. Cel putin sub 1300-1400 rpm, atat 1.6 cat si 2.0 TDI, se simt subturate, adica vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, perfect de acord ca turatia la care cutia schimba, variaza in functie de sarcina si inputul de la pedala. Ziceam doar ca in cazul unui mers linistit o cutie automata schimba pana in 2000 de ture, ca exemplu pentru dilema userului @Liviu_sbn legata de subturare. Greseala mea este ca nu am fost mai explicit, insa ideea de baza cred ca s-a inteles :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a inteles perfect ? Indiferent cat consuma, mie îmi place zgomotul motorului la 2200-2500, mai putin de atat nu are rost. Prea mare bătaie de cap si eventuale probleme pentru un consum cu 2% mai mic. Chiar nu merita.

Oricum, compensează la consumul extra-urban. Win-Win.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.thumb.jpg.176449b904ba0097e40688301b71a1fa.jpg2.thumb.jpg.fe01bdd1d291fea07a45a0e910c54762.jpg3.thumb.jpg.27736e64c67e056d30cff28d3b768d2b.jpg

De precizat ca nu e in .ro, iar mediile orare din primele doua poze au fost obtinute la mers constant, pe autostrazi / DN-uri cu limite de 80-120 km/h. Daca un GTI sctoate consumurile astea, sunt tare curios cat ar consuma un 1.4 TSI ACT in aceleasi conditii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat cum imi place, dupa ureche, la 2400 rpm, m-am bagat unde a fost cazul, nu am menajat consumul. Traficul a fost normal (aglomerat), ca in orice dimineata la ora de varf in Bucuresti, nu traffic exagerat de aglomerat.

Aveam 9.6 cu 1km inainte de destinatie, dar s-a mers bara la bara pe Petricani si a crescut la 9.8. Ma declar multumit.

WP_20170215_09_35_09_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun eu 2 valori, prima obtinuta strict pe Valea Oltului (Vestem-Calimanesti) apoi pe tot drumul. Intre Calimanesti si Pitesti s-a mers regulamentar si destul de tare pe dealul negru.

Rar folosit pe autostrada ACC datorita traficului tipic romanesc duminica.

2rxhezr.jpg

2vwrz92.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi la ora pranzului in Bucuresti. Prima poza e la destinatie, a 2-a inapoi de unde am plecat, consumul s-a pastrat acelasi. Traficul a fost foarte ok, comparativ cu alte dati.

WP_20170215_13_31_47_Pro.jpg

WP_20170215_14_04_56_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brad - Timisoara

IMG_20170102_170902.jpg

Modificat de iou.paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, The_Ego a scris:

Mare consum pt 1.2 la drum intins si la asa medie.

Are doar 100km la bord.Abia l-am ridicat.Sper sa se mai lase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut duminica Predeal - Targu Mures, dar am uitat sa fac poza... 5.7% si un mare ranjet pe fata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7 Sw 1,6 Tdi extraurban cu viteze intre 50 si 110 km/h => 4.8l/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!