Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

 

@mike.

 

Se prea poate sa fie cum zici tu. Nu stiu. Nu cred totusi ca e o diferenta relevanta de consum. Unde ar mai fi progresul tehnologic?

 

Progresul tehnologic se "vinde" ca norma de poluare si rafinament in utilzarea motorului...treaba cu consumul nu este pe primul plan. Ca idee. Mike are mare dreptate cand vine vb de consum. 

 

 

Apropo de surprize neplacute: ieri, in kick-down, in plin cuplu (2.200 rpm/ tr.4), din spatele meu a tasnit un G6 GTI de mi-au fluturat urechile... :-)))

 

Cred totusi, ca dc ma prindea pe a 3-a pe la 60 km/h era altceva.

Nu, nu era :)

 

De acord cu Rave: indiferent de treapta de viteza in care erai tu rezultatul era acelasi: urechi fluturande :lol:

 

Luat cu o Octavia VRS care m-a prins intra 3-a :) si nu i-a fost deloc usor... asa ca e posibil ca cel GTI sa nu fi fost totusi stock

 

On topic: consumul consider eu este unul acceptabil pentru aceea viteza medie si nu unu iesit din tipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sa cad pe spate. Si in ceilalti 2300 km ai consumat in medie sub 5? Explica-ne si noua cum obtii consumul asta exceptional.

LE: vad in posturi mai vechi ca ai avut si consum mediu de 4.0, iar pe total probabil ca ai mers ff putin urban, a/c ma mir sa il scoti vara .. esti cumva ruda cu Gerhard Plattner? :)

Eu de cand merg mai mult spre serviciu a scazut consumul mediu pe spritmonitor la 7.87, e si vremea concediilor, poate pana la finele anului ajung la 7.5.

Da, ai dreptate. Merg preponderent (90%) extraurban - drumuri nationale. In plus am in stil de condus destul de economic si masina ma ajuta in aceasta privinta, dar o si calc din cand in cand, nicidecum nu merg ca pensionarii:), se poate vedea la viteza medie.

Pe spritmonitor am 5.06 in 35000 km.

Drumuri bune!

 

Eu pe Spritmonitor pe 18.000km am 8.33% ... zici ca n-ar fi acelasi motor ...

Cred ca multe Golfuri TDI au o medie mai mare decat a ta :)

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vioc

 

ce presiune tii in pneuri si ce marime de anvelope ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vioc

ce presiune tii in pneuri si ce marime de anvelope ai?

Am anvelope continental ecocontact 3 195/65 R15 91H, jante Lyon 15", presiune 2.2- 2.3 pe fata si 2.5 pe spate.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Am mai mult de 50.000 km, facuti in principal pe naveta - deci acelasi drum parcurs in diferite situatii. Am avut ocazia sa testez motorul asta si la cald si la rece, mers linistit, mers alert, in perioada concediilor, in perioadele de varf activitate, cu anvelope de vara, cu anvelope de iarna, cu AC, fara AC. Pe Normal, pe Eco, pe Sport ( cand trec pe lana GTI-uri ....  :-))))...OK, cand ma tin dupa GTI-uri.  :-)  By the way: astia cu 150 cp - nu suntem chiar firele de par si GTI-urile organu' - asta 'ca sa punem totusi lucruile acolo unde sunt. In plus, mai e de vazut care merge cu DSG si care nu. Eu am slow gear-box.

 

Concluzii:

1.este un motor care in 95% din cazuri ofera un consum intre 5 si 6l/100km;

2.iarna ia cam cu 15% mai mult decat vara (in cifre absolute - 5.5 cu 4.7);

3.cu AC on, la 30-40 gr., ia cam cu 10% mai mult decat la 20-25 gr sa zicem;

4.gradul de incarcare - de la min la max - nu prea pare sa-l afecteze - o variatie de max. 10%.

5.anvelope vara/iarna - n-am sesizat o diferenta notabila.

6.mersul alert - pare sa-l influenteze destul de putin - 5-10%, dar aici e o treaba tricky - te poti trezi ca la un mers alert sa nu-ti dea un consum marit, dar a doua zi, la un mers linistit sa-ti bage o regenerare pe seama fumului produs cu o zi inainte si sa te miri - da' ce mama dreq' am facut de-mi consuma asa la mers calm?!!

7.diferentele de nivel - gen mare/Buc vs. Buc/mare sau munte/Buc vs Buc/munte - la drumuri lungi se simt. Adica valorile individuale cam ies din grafic, dar media lor se situeaza acolo unde trebuie. (ex. 6.5-7 la dus spre munte, 4 la coborare)

8. mersul cel mai economic - 80-90km/h, cu a 4-a.

9. Eco/Normal/Sport - more or less - 95%/100%/105%.

10. Start - Stop - e bun in Buc, in coloane de asteptare lungi, reduce considerabil consumul. Mersul in gol nu avantajeaza acest motor mare. Personal nu-l folosesc - e un stres pentru motor. Cumperi consum pe seama altor componente care-ti pica.

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

8. mersul cel mai economic - 80-90km/h, cu a 4-a.

 

 

Foarte interesante constatarile referitor la dieselul de 150cp.

 

Ma intereseaza constatarea nr.8 de mai sus, de ce este cel mai economic in a 4-a si nu a 5-a sau a 6-a?

 

Si inca o intrebare. Cat consuma in Bucuresti la un drum sa zicem prin centru de 10km pe la ora 8-9? Merci

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Codrut,

 

1. Eu la 80-90km/h merg cu a 4-a. A 5-a, mai mult a 6-a, consider ca sunt prea mult - merge subturat si nu-mi place. Din ce am observat -dar, repet, nu am facut un studiu din asta, 'ca nu-mi place stilul de mers subturat - nu consuma mai putin dc merg cu a 5-a sau cu a 6-a. La vit asta si cu treapta asta se apropie cel mai mult de consumul dat de fabrica - adica vreo 4%.

2. In Buc. pe la 8-9 nu prea merg, dar pe la 17-17.30 ia max. 10-11%, fara Start/Stop. E relativ ceea ce zic. Nu iau in calcul ambuteiaje sau stat la semafor sa te uite sfintii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la ora 16-17 traseu Auchan Militari - Iuliu Maniu - Lujerului - Crangasi cu AC on undeva intre 7,5-8-8,5%, media ~20km/h

Modificat de sorinuif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.este un motor care in 95% din cazuri ofera un consum intre 5 si 6l/100km;

 

2. In Buc. pe la 8-9 nu prea merg, dar pe la 17-17.30 ia max. 10-11%, fara Start/Stop. E relativ ceea ce zic. Nu iau in calcul ambuteiaje sau stat la semafor sa te uite sfintii....

 

Daca in Bucuresti iti ia 10-11%, cum reusesti o medie generala de 5-6%?

Sau cand ai spus ca asta e consumul in 95% din cazuri ai vrut sa spui ca mersul in Bucuresti reprezinta pentru tine restul de 5% din cazuri?

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@CristiM

 

Nu prea merg cu ea prin oras. Orasele sunt puncte de plecare/sosire. Eu fac cei mai multi km in exterior. Am vazut consumul asta de 10-11% realizat pana la iesirea din Bucuresti - motor rece. Am vazut si 8-9%, depinde de stopuri f mult. Daca nu stai in coloane si decat te plimbi prin oras cu ea cam asta e consumul ei : 8-9...Oricum, nu prea bag in seama consumul de oras pt ca variaza f mult si nu prea poti sa-ti faci o idee, decat una foarte vaga.

 

Ce am omis sa spun la postarea #905 e ca spre medie de 5% se duce la mers combinat (80%/20%) preponderent linistit, iar spre 6% la mers combinat (80%/20%) preponderent agresiv. N-am dat viteze, dar cred e clar ce am vrut sa spun. Long term - 5.7-5.8-5.9 - cu 80%/20%, poate chiar 25% oras. Incerc sa fiu cat mai precis  :-)

Modificat de Not_used_calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara la bara pe oricare artera din Buc la orele de varf cu AC-ul on nu am vazut pe bord 9-10% niciodata, max 8.x, deci se poate, ma refer la un mers cat de poate de normal, in coloana.

Modificat de sorinuif
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Am facut un du-te / vino Bucuresti - Ploiesti si am inregistrat consumurile pas cu pas. In plus, am calculat si parametrii de drum pe segmentele intermediare. Cifrele arata lucruri foarte interesante:

 

- in oras, la viteze medii de peste in 20 km/h, consumurile incep cam de pe la 9% si ajung aproape sa se injumatateasca mergand spre dublarea vitezei medii (vorbim aici despre stopuri, pietoni, tot tacamul din oras). Deci, cam pe la 40km/h medie, consum in jur de 5.5%. Diferenta faptica pe care am vazut-o intre cele doua viteze medii(20/40) este ca la 40km/h in oras mergi, te opresti, stai la semafor, dai prioritate la pietoni, DAR nu stai in coloane la semafor mai mult de 1-2 ture si prinzi bulevarde mari cu mers ok. La 20km/h incepi deja sa simti aglomeratia, adica stai 2-3 ture la semafor, se merge greu, frana multa, stradute... Sub 20km/h medie vorbim deja de ambuteiaje, de nervi, de nevoia de Start/Stop 'ca merge motorul de-amboulea. Deci, cine da consumuri mai mari de 10% pe acest motor, in oras, sigur se refera la situatii cand simte cum i se scurge viata stand in masina. Eu unul am experimentat asa ceva, confirm consumurile aberante!

 

- clima in primele minute - pana raceste habitaclul - bate de departe la consum motorul rece. Iarna, evident ca se consuma mai mult cu incalzirea motorului, dar per total, clima bate motorul rece;

 

- clima pe drum (vorbim despre mentinerea temperaturii deja atinse) este devansata la consum de mersul alert (frana / acceleratie). Deci grija nu trebuie sa fie butonul de clima, ci mai degraba folosirea franei de motor, o distanta corespunzatoare fata de cel din fata;

 

- consumurile de sub 4% se scot in urmatoarele conditii: 100% extraurban, motor deja cald, viteza medie de 60km/h in conditii de DN, cu drum relativ liber si mers normal, fara bruscari si franari cat mai putine. Viteza max. nu trebuie sa depaseasca 90-100km/h. Altfel spus, trebuie mers cum se mergea inainte cu daciile 1300. Clima poate fi ON, conditia e ca habitaclul sa fie deja racit.

 

post-2715-0-17031700-1439448612_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Legat de reprizele G6 GTI si G7 2.0 TDI 150cp putem vedea situatia plecand de la cifrele cunoscute. GTI-ul accelereaza intr-o depasire (80-120 km/h) in 380m, iar G7 2.0 TDI in 540m. Deci GTI-ul ajunge intr-o distanta cu 160m mai scurta la 120 km/h. Cred ca afirmatia initiala cu "urechile fluturand" ramane valabila indiferent de treapta de viteza in care este G7 2.0 TDI. Fara sa am vreo intentie sa ofensez pe cineva. :)

 

Ontopic: Exista vreun posesor de G7 (indiferent de motorizare) care are drumuri dese pe la Piata Sudului in Bucuresti? Ma intereseaza si pe mine cam ce consumuri aveti mergand prin zona respectiva la ore de varf, gen 18:00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de clima (eu mergand tot timpul cu ea pornita, si la O2 si la G7, setata pe 22 sau 23 grade) vara si iarna din motive evidente iar primavara si toamna pentru ca fara clima atmosfera se deterioreaza si incepe si sa miroasa, voi puteti sa mergeti cu a/c off si are acest lucru un impact important la consum?

 

la G7 consumul climatizarii este afisat pe BC, in afara de cazurile extreme consumul este undeva la 0.4 litri / ora .. and I've been crunching some numbers :dry: iar rezultatul ar fi cam asa:

 

- in oras la o viteza medie de 30kmph la o masina care consuma 8,0l/suta, pe un traseu de 20km consumul efectiv al masinii este de 9,3l/100 pentru ca masina consuma 1.6l plus inca 0.3l pentru a/c .. in procente (si in bani de benzina) inseamna cu 17% mai mult;

 

- in afara la o viteza medie de 50kmph la o masina care consuma 6,0l/suta, pe un traseu de 100km consumul efectiv al masinii este 6,8l/100 pentru ca masina a consumat 0,8l pentru a/c .. inseamna 13% mai mult cu a/c decat fara a/c

 

- la vit med de 70kmph, la un drum de 300km, la o masina care consuma 6,0l/suta fara a/c, cu a/c consumul este 6,6l/100 .. inseamna cu 10% mai mult cu a/c decat fara a/c

 

pentru statistics freaks ca mine :winter: in functie de regimul fiecaruia de mers in oras/afara .. inseamna intre 10-20% combustibil suplimentar cu a/c .. sa zicem 15% medie .. ceea ce in functie de numarul de km parcursi intr-un an inseamna intre 200 si 600 eur, in medie as zice cam 300 eur / an (25 eur / luna) .. cam atat ne costa clima "bizonica"  :icon_thumleft:

post-1145-0-26990300-1439456114_thumb.pn

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 persoane traseu Rm Valcea-Talmaciu-Brasov-Covasna cu Ac pornit peste 70% din drum.Driving Mode -ECO

post-151132-0-68986300-1439458343_thumb.

post-151132-0-64394900-1439458565_thumb.

Modificat de ovis2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e bun, mai bun decat al meu tot cu DSG 1.4tsi (offtopic: ma intreb de ce au schimbat motorul 1.4tsi de 122cp din aprilie cu cel de 125cp), dar pe modul ECO ucizi cutia, eu nu suport sa merg pe ECO, raspunsul in pedala de acceleratie este anesteziat total :dry:

 

LE: observ limba romana pe display :icon_confused:

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar la depasiri in modul ECO are o mica intarziere, la fortarea cutiei in acest mod  nu m-am gandit,am sa fac urmatorul drum mai lung in modul normal sa vad diferenta la consum. Diferenta intre 1.4tsi 122CP si 1.4 TSI125Cp este doar ca cel de 125 CP este EURO6. Da meniul este in limba romana intradevar , probabil se poate rezolva cu un update soft,deocamdata am si o  problema cu ora si data care se resetaza inexplicabil, astept rezolvarea celor din service care nu am avut o solutie pina acum...

Modificat de ovis2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si o  problema cu ora si data care se resetaza inexplicabil, astept rezolvarea celor din service care nu am avut o solutie pina acum...

Offtopic dar poate te ajuta: Si eu am avut la inceput problema cu ora si data. Pur si simplu a 2-a zi imi arata alta ora si data. Am renuntat la setarea cu ora de vara si GMT+2 iar pana acum (~2 sapt) data si ora se pastreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu am mers de la Bucuresti la Mamaia dus-intors, iar consumul mediu a fost de 5.4l in conditiile in care la dus am mers pe autostrada 140, iar la intors m-am grabit ceva. jucaria are motor de 1.6TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-134487-1439648993955_thumb.jpgpost-134487-14396490338772_thumb.jpg consumuri la o mini vacanța ieri si azi , de precizat ca 85% din drum autostrada si nu este in țara căci am mai fost certat ca nu precizez , din păcate nu exista opțiune la oraș pt străinătate , foarte important motorul este optimizat la 134 de cai !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, eu nu stiu cum reusiti voi consumurile astea asa mici la TSI-uri, eu sub 12% la ultimul plin n-am reusit sa scad. Cred ca mai bine mergeam cu Matizul vara asta, ala macar n-are A/C deloc si stiam o treaba...

(paragraful de mai sus este un pamflet si trebuie tratat ca atare)

 

Acum serios, la ultimul plin (exclusiv B) am reusit un 12%, in conditii de trafic destul de aglomerat, A/C non-stop, un condus ceva mai... entuziast  :icon_cheesygrin:  pe unde a fost posibil, S/S foarte putin spre deloc.

post-8399-0-00470600-1439970191_thumb.jp

A/C-ul la mine ia in plus ~1-1,5% la temperaturi de topit asfaltul, azi de exemplu am ajuns cu 10,5%.

 

PS: Nu stiu daca chiar intereseaza pe cineva consumul la motorizarea asta, dar ma plictiseam si n-aveam altceva mai bun de postat. :blush:

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa dom'ne ca astea care are bani de GTI-uri, are bani si de benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident! :lol:

Precizare: sa nu se inteleaga ca ma plang. Oricum sta mult mai bine la capitolul asta fata de cum ma asteptam. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

5 minute lasat pe incalzire oglinzi, tot drumul stergatoarele pornite, 6 gr. celsius mai putin decat de obicei (14 / 20)- toate astea au dus la un consum marit de la 4.7 la 5.5, pe 55 km parcursi.

 

Nu cred ca temperatura mai scazuta a avut asa mare impact ca si consumatorii electrici. Parca nu oscila asa de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!