Jump to content

Cat consuma Golful 7 al vostru?


codz
 Share

Postare recomandată

@CristiM

 

Ruta Sinaia-Bucuresti este foarte pacalitoare in privinta consumului. Daca vrei un real cat-de-cat, fa media cu cel cu care te-ai dus la Sinaia. Este ca era cam cu 2l in plus?

Ala nu era consumul meu ... eu doar ma minunam :)

Chiar si asa, dus-intors a scos o medie de 4.5%.

 

Azi am reusit si eu un cosum mult mai mic pe traseul spre munca.

Pe o distanta de ~7km pe care de obicei scoteam 9-10-11% azi am scos 7.8%.

Da a fost trafic lejer si mai cald afara. Inca cu cauciucuri de iarna.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego

 

2.0 TDI CR - ref. consum oras <9 : este foarte posibil sa ai dreptate, nu l-am urmarit in mod special in oras. Ce am reusit sa observ e ca motorul asta dc merge in regim de STOP&GO e o adevarata sugativa.

 

@CristiM

 

Ruta Sinaia-Bucuresti este foarte pacalitoare in privinta consumului. Daca vrei un real cat-de-cat, fa media cu cel cu care te-ai dus la Sinaia. Este ca era cam cu 2l in plus?

 

Am observat ca TDI CR au consumuri mult mai mari decat TDI PB , cel putin in teorie 1.6 TDI CR ar fi trebuit sa fie cel mai economicos ever motor, dar uite ca nu-i asa, nu prea imi dau seama din ce cauza (caci totusi este mai nou ca si concept fata de PB, este common rail), probabil ca si DPFul are vreo cauza acolo....

 

Eu va spun sincer ca in conditiile in care scot cu acest TSI de 1.2 consumul pe care il scot si il postez pe aici, scoteam inainte cu TDI PB (2.0 140cp de pe fostul AUDI) in oras cand era ffft aglomerat in BUC maxim 8-9 (iar cu TSIul depasesc, dovada stau confirmarile noastre de pe acest topic, repet vorbesc de TRAFIC crancen gen PIPERA DIM unde mai mult stai decat mergi), iar cand era mai liber sub 7 % lejer (eu am un program mai atipic si nu merg neaparat la 8 dim in fiecare zi) si totusi vorbim de motor de 2000cm3 din 2005-2006 ;) Acum la peste 7-8 ani de zile se pare ca lucrurile nu s-au mai imbunatatit in privinta consumului la diesel, ci dimpotriva a mai crescut cu cel putin 1 l :) (am facut oarecum o paralele si cu dieselurile actuale unde consumurile in oras nu sunt prea stralucite).

 

Revenind la TSIurile noastre (pentru cine le are), lasati cauciucurile, alea doar la drum lung se simt si la viteza mai mare constanta  - gen pe autostrada daca ai peste 120-130km atunci forta de frecare va fi mai mare - automat si consumul va fi influentat - insa cu maxim 0.3-0.5 , nu va ganditi la diferente mai mari :) In oras in schimb unde nu prea treci de 50-60 km in timpul zilei ma indoiesc profund sa influenteze atat de mult consumul cauciucurile. PE de alta parte factorul cel mai ridicat este legat de incalzire, s-a incalzit afara iar acest lucru se simte ffft grav asupra benzinarei, nu stiu care-i treaba cu motorul asta si DE CE, dar uite ca se intampla. Pentru cine a mai avut benzinar inainte rog sa incerce sa isi aduca aminte daca influenta atat de mult temperatura. La diesel (si am scris ca am avut mai multe) va spun cu mana pe inima ca nu s-au simtit atat de mult diferentele de temperatura...

Modificat de Merlinboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o luna am facut Buc Bv, pe autostrada si apoi drumul normal.  

 

Am alergat-o un pic pe serpentine, la intoarcere nu am mai luat-o pe autostrada ci pe DN1, tempomat la 84. Media pe tot drumul a fost 6.5, dus-intors. Si era mai frig afara plus cauciucuri de iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Merlinboy: Ce motoror e ala PB ? Cumva te referi la PD ??

 

Eu am consum comparabil cu 1.9 TDI PD (BXE, 2007). Problema la mine este ca motorul se incalzeste EXTREM de greu, mult mai greu decat acel 1.9 (culmea). La 9C afara daca stau pe loc (cu motorul pornit evident) mai mult timp, o ia acul inapoi :))

 

Legat de DPF, e clar ca avem consum marit de la regenerari si cum astea pot fi dese (vezi Bucuresti bara la bara), 1.5-2 L/100 am doar de acolo !

 

Eu am mers aproape 3 zile cu DPF-ul in regenerare. Efectiv nu apuca sa termine, chiar daca o lasam pornita 20 min si statea turata de nebuna, cand plecam dupa X ore o lua de la capat. Singura solutie a fost un drum pe A2. E deja a doua oara cand patesc asta. Nu dau vina pe DPF pentru ca saraca masina nu are nicio vina ca eu fac 7 max 10 minute pana la munca si n-am alt mijloc de transport pana acolo (nu, n-am nici bicicleta). Mereu ajung cu acul la 50-60C (prima linie)

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Azi, 55 km parcursi pe DN1, 8.5 gr., 80 km/h media, consum 5%, cauciucuri de vara.

 

Prin comparatie, atunci cand erau afara 2 gr., scoteam cu 10% mai mult, acelasi date de trafic.

 

@CZR

 

La cat o sa te coste filtrul de particule + altele, mai bine iti iei o masina mai mica pt distante asa mici. O sa omori motorul ala dragut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul gurmand de 1.4tsi+dsg7, azi, 20km DN1+DNCB, consum 6,2%, cauciucuri de vara.

 

La vara incerc un Bucuresti-Thassos-retur sa vedem cat sub 6,5% iese media per total :)

 

Media pe 22.800km este 8,11/100 conform spritmonitor, din care:

 

Motor-way    7.58 l/100km  15.428 km and 1.169 l  - as zice 7.5-8/100 pe autostrada

City    8.78 l/100km  12.324 km and 1.082 l - as zice 8.5-9/100 in oras
Country roads    7.52 l/100km  12.834 km and 965 l - as zice 6-7/100 pe restul drumurilor (centura, DN-uri)

 

2500 eur pe benzina in 2 ani, o nimica toata :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee pai daca tot e de lauda... sa ma laud si eu:

post-8399-0-04527300-1429090523_thumb.jp

Am plecat cu motorul rece. Eram "in the mood" si am mers linistit. Pe la VL. :) Nu va faceti griji, nu se intampla prea des. :P

 

Si eu o sa ii testez peste vreo doua luni consumul pe ruta Bucuresti-Thassos, sa vedem ce iese. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Bucuresti - Thasos, l-am testat eu anul trecut.

 

Media pe aproape 1600 km (dus-intors si plimbat pe acolo) a fost de 6.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Merlinboy: Ce motoror e ala PB ? Cumva te referi la PD ??

Eu am consum comparabil cu 1.9 TDI PD (BXE, 2007). Problema la mine este ca motorul se incalzeste EXTREM de greu, mult mai greu decat acel 1.9 (culmea). La 9C afara daca stau pe loc (cu motorul pornit evident) mai mult timp, o ia acul inapoi :))

Legat de DPF, e clar ca avem consum marit de la regenerari si cum astea pot fi dese (vezi Bucuresti bara la bara), 1.5-2 L/100 am doar de acolo !

Eu am mers aproape 3 zile cu DPF-ul in regenerare. Efectiv nu apuca sa termine, chiar daca o lasam pornita 20 min si statea turata de nebuna, cand plecam dupa X ore o lua de la capat. Singura solutie a fost un drum pe A2. E deja a doua oara cand patesc asta. Nu dau vina pe DPF pentru ca saraca masina nu are nicio vina ca eu fac 7 max 10 minute pana la munca si n-am alt mijloc de transport pana acolo (nu, n-am nici bicicleta). Mereu ajung cu acul la 50-60C (prima linie)

TDI PD nu stiu ce aveam sau la ce ma gandeam cand am scris PB....ft bun motorul , dar fara DPF deci dupa cum banuiam si dupa cum vad ca ma sustineti...diesel in oras + Dpf = fail.

Anul trecut eu pe 2.0 am avut Buc-Thassos fix 5.1 consum sunt cam 1200 km :) cu actualul Tsi de 1.2 daca as scoate sub 6.5 ar fi super !

Iarasi incalzirea la Tsi cred ca este o cauza principala pt consumurile noastre mari din iarna asta, chiar nimeni nu a mai avut benzinara inainte ca sa ne zica cum li se incalzeau motoarele? Teoretic benzina se incalzeste mult mai rpd(decat diesel), insa practica vad ca ne omoara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina aspirata se incalzeste mai repede decat diesel-ul, benzinarele turbo sunt asa si asa. Oricum, 1.4-le asta se incalzeste muult mai repede decat vechiul 1.2 TSI de pe Golful anterior.

Sub 6.5 doar daca nu scapi des peste 120 Km/h. La 130 Km/h media e cam de 7, asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-asta mi-este si cam frica. Nu sunt genul vitezoman insa prin Bulgaria si mai ales Grecia mai exista portiuni unde probabil ca voi ajunge aproape de 7 . Daca in oras lunile astea am fost super ok cu Tsi de 1.2 (mai putin consumul si faptul ca se incalzeste greu [emoji14])sa vedem la drumuri lungi unde voi plange dupa vechiul motor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TFSI se incalzeste instant :) Deci iese din discutie, nu e lege ca doar aspiratele se incalzesc repede.

@Merlin: si eu 4.5 dar 800km din cate tin minte, nu stiu unde ai scos tu 1200, poate pe alta ruta :)

@Not_used_calin: De ce zici asta ? 4 ani garantie + DPF off daca pica (dupa), ce are ? :)

Fata de fosta masina, unde scoteam un 16%, acum scot maxim 9%, si asta ca inca nu e cald afara.

Abia astept 25+ C sa se incalzeasca repede :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@C Z R

 

Da, poate fi o optiune ce zici tu, dar trebuie sa vezi cum faci cu noxele, ITP-ul...

 

Tu zici ca n-apuca sa ti se incalzeasca motorul pana la destinatie. Si asta ti se intampla zi de zi. Nu e bine, nu cred ca se unge asa cum trebuie peste tot motorul. Iti ramane si apa pe evacuare--> ruginesc prematur tevile de esapament. In fine, te gandesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviem de la subiect. Cu cat e mai economic (sau mic) motorul, cu atat se incalzeste mai greu. Nu o sa-mi schimb masina pentru asta. Treaba ei cum se simte. Acum cu temperaturile astea ajunge la 80C pana la destinatie, suficient zic eu.

Daca in 8km nu ajunge la 90C nu e vina mea, n-am ce sa-i fac (decat sa trag de ea, ceea ce nu vreau). Pana una alta, asa "rece" cum e, imi ia 9%, ceea ce mi se pare f ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

@dadu

 

Buun! Jos palaria.

 

Ar fi interesant sa vedem motoarele, la viteze medii (60-70-80-90 km/h) si distante de minim cateva zeci de km, 'ca asa fiecare posteaza la diferite temperaturi, distante si viteze si n-ai ce sa compari.

 

Mai pun si eu inca o data - ca poate nu s-a remarcat viteza medie: Poiesti - Bucuresti.

 

post-2715-0-24751800-1429278976_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu consumuri recente pentru informarea celor care isi doresc 1.4tsi cu DSG si fara ACT, combinatia cea mai gurmanda.

post-1145-14292838673544_thumb.jpgpost-1145-14292838733397_thumb.jpgpost-1145-14292838767558_thumb.jpg

 

La voi cum arata long-term-ul?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craiova - Bucuresti

attachicon.gifrps20150417_154650.jpg

conteaza mult si ca ai plecat la 7 fara ceva din Craiova, practic ai avut drumul destul de liber fata de ce se intampla dupa ora 15-16; eu am obtinut cu cca 1L peste, cu motorul vechi, fara DSG & ACT si, in general, dupa orele 15-16.

(vorbesc de minim, ca altfel am zeci de filmulete cu 11.x).

sunt curios, pe autostrada ai mers cu 130 km/h, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, pilotul era pus pe la 110-120 ca vorbeam mult la telefon si aia nu e autostrada de mers in siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tot cazul, e de apreciat cat de putin consuma o benzinara :). Felicitari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Pun si eu un long-term. Nu e foarte "long", dar din ce am observat, se mentine in timp.

 

 

post-2715-0-77500200-1429526021_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Not_used_calin

Cam 20-25% e mers urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

Pun si eu un long term 80% mers in oras

post-123923-0-00164800-1429536172_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar consumurile voastre de la TDI ma fac sa  :soare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!